Başka

Ortalama 1080p Blu-Ray HB Kodlanmış Film Boyutu?

buzdolabı canavarı3

Orijinal afiş
28 Ocak 2008
Philadelphia
  • 24 Ekim 2012
ATV3 ayarını kullanarak Blu-ray MKV kopyalarımı kodlamak için El Freni kullanıyorum. 205 BR kopyalarını kodladıktan sonra, ortalama film boyutu 5,1 GB ve medyan boyutu 4,61 GB'dir. El Freni'ndeki ATV3 ayarını kullanan herkesin ortalama BR kodlaması nedir? ATV3 ayarını değişiklik yapmadan kullanıyorsanız, ortalamanın oldukça benzer olması gerektiğini varsayıyorum.

HobeSesDarryl

8 Şubat 2004


Hobe Sound, FL (Palm Beach'in 20 mil kuzeyinde)
  • 24 Ekim 2012
Haklısın. Elbette, insanların neyi kodladığına bağlı olarak bu cevapta farklılıklar elde edeceksiniz. Örneğin, birinin kitaplığı çoğunlukla destanlardan ve/veya uzun filmlerden oluşuyorsa, 'ortalamaları' muhtemelen daha büyük olacaktır. 20GB'ı kıran bazı bireysel kodlamalarım var, ancak diğerleri ortalamanızdan daha küçük. Ayrıca TV şovları, kısa filmler vb. kodlayan kişiler, sayılarınızdan biraz daha az ortalama olabilir.

Bir kitaplığı depolamak için sabit disk kapasitesini tahmin etmeye çalışıyor olsaydım, muhtemelen BD başına yaklaşık 9-10 GB gibi bir sayı kullanırdım (böylece her 100 BD filmde yaklaşık 1 TB depolama alanı gerekir).

buzdolabı canavarı3

Orijinal afiş
28 Ocak 2008
Philadelphia
  • 24 Ekim 2012
HobeSoundDarryl dedi ki: Haklısın. Elbette, insanların neyi kodladığına bağlı olarak bu cevapta farklılıklar elde edeceksiniz. Örneğin, birinin kitaplığı çoğunlukla destanlardan ve/veya uzun filmlerden oluşuyorsa, 'ortalamaları' muhtemelen daha büyük olacaktır. 20GB'ı kıran bazı bireysel kodlamalarım var, ancak diğerleri ortalamanızdan daha küçük. Ayrıca TV şovları, kısa filmler vb. kodlayan kişiler, sayılarınızdan biraz daha az ortalama olabilir.

Bir kitaplığı depolamak için sabit disk kapasitesini tahmin etmeye çalışıyor olsaydım, muhtemelen BD başına yaklaşık 9-10 GB gibi bir sayı kullanırdım (böylece her 100 BD filmde yaklaşık 1 TB depolama alanı gerekir).

Evet, film başına yaklaşık 2,5 GB ile 17 GB arasında bir aralığım var. TV şovlarının farklı olduğunu anlıyorum, sadece uzun metrajlı filmleri merak ediyorum. Medya dosyalarım için ayrılmış 9 TB'ım olduğu için sabit disk kapasitesi konusunda endişelenmiyorum, ancak bunun ne kadar çabuk dolacağını asla bilemezsiniz. NS

Lance-AR

7 Mayıs 2012
Küçük Kaya, AR
  • 24 Ekim 2012
iTunes, koleksiyonumu 14.5 günlük çalma süresi ve 1074.11 GB olarak listeliyor. Bu, HandBrake'deki yüksek ayarı kullanarak saatte 3 GB'ın biraz üzerindedir.

Şu anki kazanan 26.04 GB'ta Er Ryan'ı Kurtarmak. m

Michael CM1

4 Şub 2008
  • 24 Ekim 2012
OP, süreç için kullanılacak sürücü ve yazılım markası önerileriniz var mı? BD'lerimi yırtmak istiyorum ama bu harici disklere para vermeye çok korkuyorum çünkü şahsen böyle bir diske sahip kimseyi tanımıyorum. HB'yi DVD'lerle kullanıyorum, ancak dosyayı BD'den çıkarmak için başka bir şeye ihtiyacım var mı?

anka kuşu

19 Eki 2012
  • 25 Ekim 2012
Sahiptim....

ATV3 ayarıyla 85'e yakın BR film kodlanmış. Ve bu yazıyı okurken verilerimi paylaşmak istiyorum:

Film başına ortalama 8,5 GB. Bu nedenle, tam alanı kullanmasanız bile, belki de 10 GB'lık bir film ayırmanız iyi olur. Sadece tahminler/hesaplar için.... İLE

andymodem

ile
20 Kasım 2008
Baltimore, MD
  • 25 Ekim 2012
ATV3 kitaplığım için ortalama film boyutum 4.05 GB, ancak CQ ayarını 22 olarak değiştiriyorum.

buzdolabı canavarı3

Orijinal afiş
28 Ocak 2008
Philadelphia
  • 25 Ekim 2012
Michael CM1 dedi ki: OP, süreç için kullanılacak sürücü ve yazılım markası için önerileriniz var mı? BD'lerimi yırtmak istiyorum ama bu harici disklere para vermeye çok korkuyorum çünkü şahsen böyle bir diske sahip kimseyi tanımıyorum. HB'yi DVD'lerle kullanıyorum, ancak dosyayı BD'den çıkarmak için başka bir şeye ihtiyacım var mı?

Mac Pro'm olduğu için dahili bir LG Blu-Ray sürücüsü kurdum. Herhangi bir harici BR sürücüsünün de işe yarayacağına inanıyorum. BR'yi kopyalamak için MakeMKV'yi ve ardından kodlamak için HB'yi kullanıyorum.

Zorlaşabileceği tek zaman, filmin İngilizce olmayan bölümleri için altyazılı. Bunlar için, tüm altyazıları çıkarmak için MKVtools kullanıyorum, sonra doğru olanı seçmek için altyazıları okumak için BDSup2Sub kullanıyorum ve ardından doğru altyazıyı IDX formatı olarak dışa aktarıyorum (HB uyumluluğu için) ve sonra orijinali yeniden kullanmak için mkvtoolnix kullanıyorum BR MKV, IDX altyazısıyla kopyalayın, ardından son olarak Apple TV3'ü kodlamak için HB'yi kullanın ve altyazı bölümünün altına eklenen IDX'i seçin. Burada sürece yardımcı olan konular var.

phoenixsan şunları söyledi: 85'e yakın BR filmi ATV3 ayarıyla kodladı. Ve bu yazıyı okurken verilerimi paylaşmak istiyorum:

Film başına ortalama 8,5 GB. Bu nedenle, tam alanı kullanmasanız bile, belki de 10 GB'lık bir film ayırmanız iyi olur. Sadece tahminler/hesaplar için....

Ortalamam biraz düşük sanırım. Tüm BR'lerimi yeniden yırtmadım. Bazıları için önceden kodlanmış MKV'leri aldım ve sadece ATV3 ayarını kullanarak kodladım; bu nedenle, bunlar ilk yırtılmadan gelmiyor ve biraz daha küçük görünüyor. Yine de benim için yeterince iyi görünüyorlar ve geliyorlar.

WebKafası

29 Aralık 2004
  • 25 Ekim 2012
Cahilliğimi mazur görün, ancak HandBrake'te HD kodlamaları ile SD kodlamaları arasındaki vahşi varyasyonun neden olduğuna kimse ışık tutabilir mi? Tahıl vb.'nin etkilerini anlıyorum, ancak bu neden SD kodlamalarına karşı bu kadar çok şeyi hesaba katıyor?

Ve Apple, HD dosya boyutlarını düşük tutmak için hangi önlemleri kullanıyor? Kaliteden ödün veriyor mu?

Film kodlamalarım çoğunlukla 6-16 GB arasında değişiyor, ancak 48 dakikalık tek bir Star Trek: Yeni Nesil bölümü için 4 GB alıyorum (muhtemelen uzay sahnelerinin baskınlığı nedeniyle?)

WebKafası

29 Aralık 2004
  • 1 Kasım 2012
WebHead şunları söyledi: Peki Apple, HD dosya boyutlarını düşük tutmak için hangi önlemleri kullanıyor? Kaliteden ödün veriyor mu?

Örneğin, 1080p olarak kodladığım Hell on Wheels bölümünün iTunes Store'daki boyutunun yarısından daha az olduğunu fark ettim.

HandBrake'de benzer sonuçlar nasıl elde edilir? Sadece RF'yi kapatmak mı?

WebHead şunları söyledi: Film kodlamalarım esas olarak 6-16 GB arasında değişiyor, ancak 48 dakikalık tek bir Star Trek: Yeni Nesil bölümü için 4 GB alıyorum (muhtemelen uzay sahnelerinin baskınlığı nedeniyle?)

Bunun nedeni, gevşek anamorfik özelliğimin etkinleştirilmesi ve resmin alanı doldurmak için esnetilmesiydi. Dosya boyutunu kesin olarak açarak biraz azaltın. F

Besledi

7 Tem 2012
Liverpool.
  • 2 Kasım 2012
Bunları bir Mac'te kodluyor musunuz, OP? Öyleyse, hangi harici blu-ray sürücüsünü kullandığınızı sorabilir miyim? 205 rip yaptığınıza göre, satın almaya meyilli olurum! J

Jim.R

19 Tem 2012
Birleşik Krallık
  • 2 Kasım 2012
WebHead şunları söyledi: Örneğin, 1080p olarak kodladığım Hell on Wheels bölümünün iTunes Store'daki boyutunun yarısından daha az olduğunu fark ettim.
HandBrake'de benzer sonuçlar nasıl elde edilir? Sadece RF'yi kapatmak mı?

iTunes dosyaları stüdyo tarafından orijinal sıkıştırılmamış filmden kodlanmış olacaktır. bu, elde edilen dosyada daha küçük bir dosya boyutu sağlayan sıkıştırma artefaktlarına neden olmadan sıkıştırmayı daha yüksek hale getirebilecekleri anlamına gelir.

Dönüştürdüğünüz Blu Ray, orijinal filmin sıkıştırılmış bir versiyonudur. Halihazırda sıkıştırılmış bir dosyanın sıkıştırılması, eserlerin çok daha kolay bir şekilde ortaya çıkmasına neden olur (bunu bir fotokopiyi fotokopi olarak düşünün). bu, sıkıştırmanın kaliteden ödün vermeden daha fazla artırılamayacağı ve daha büyük dosya boyutlarına yol açacağı anlamına gelir.

Scarpad

13 Ocak 2005
anne
  • 2 Kasım 2012
Bu gelişmiş ayarların birçoğunun nasıl yapıldıklarına bağlı olarak büyük farklar yarattığını söyleyebilirim, ancak bunları nasıl ayarlayacağınızı söyleyemem. 2 gb'nin altındaki 1080p filmlerin bir dizi kodlamasını gördüm ve olağanüstü görünüyorlar, ancak enkoderlerin El Freni kullandığını düşünmüyorum, ses ve videoyu kodlamak için ayrı araçlar kullanıyorlar ve birden çok geçiş kullanıyorlar .

720p'ye kodlamaya oldukça fazla takıldım, ipad'in 9.7 inç ekranı için fazlasıyla yeterli, ATV aracılığıyla 50' plazmamda hala harika görünüyor ve dosya boyutları daha makul.

buzdolabı canavarı3

Orijinal afiş
28 Ocak 2008
Philadelphia
  • 2 Kasım 2012
Fed dedi ki: Bunları bir Mac'te kodluyor musunuz, OP? Öyleyse, hangi harici blu-ray sürücüsünü kullandığınızı sorabilir miyim? 205 rip yaptığınıza göre, satın almaya meyilli olurum!

Bir Mac Pro'm var ve dahili bir LG blu-ray sürücüsü kurdum. Harika çalışıyor, ancak harici sürücülerin de aynı şekilde çalıştığını duydum. J

jpraathacker

12 Nis 2012
  • 2 Kasım 2012
Tipik iki saatlik bir film için ortalama 8-9 gb.

WebKafası

29 Aralık 2004
  • 10 Kasım 2012
Jim.R şunları söyledi: iTunes dosyaları stüdyo tarafından sıkıştırılmamış orijinal filmden kodlanmış olacak. bu, elde edilen dosyada daha küçük bir dosya boyutu sağlayan sıkıştırma artefaktlarına neden olmadan sıkıştırmayı daha yüksek hale getirebilecekleri anlamına gelir.

Dönüştürdüğünüz Blu Ray, orijinal filmin sıkıştırılmış bir versiyonudur. Halihazırda sıkıştırılmış bir dosyanın sıkıştırılması, eserlerin çok daha kolay bir şekilde ortaya çıkmasına neden olur (bunu bir fotokopiyi fotokopi olarak düşünün). bu, sıkıştırmanın kaliteden ödün vermeden daha fazla artırılamayacağı ve daha büyük dosya boyutlarına yol açacağı anlamına gelir.

Açıklama için teşekkürler, bunun bir faktör olabileceğini düşündüm! P

ateş maymunu83

24 Mayıs 2009
  • 10 Kasım 2012
1080p dosyalarımın çoğu, filmin uzunluğuna bağlı olarak 4-7GB civarında çalışıyor ve 720p filmlerim 2-4GB arasında değişiyor.

Kişisel olarak CQ işlevini kullanmıyorum çünkü dosya boyutu genellikle çılgınca değişiyor ve bazen bit hızlarını kontrolden çıkarıyor. 1080p için 4800 ve 720p için 2800 ortalama bit hızlarıyla 2 geçişli değişken bit hızı kodlaması kullanıyorum. Bu, dosya boyutlarını yönetilebilir boyutlarda tutar ve 55' Samsung TV'mde harika görünür.

Bu yöntem 720p'de saatte yaklaşık 1,9 GB ve 1080p'de saatte 2,7 GB olur. Ayrıca biri AAC CoreAudio Dolby Pro Logic II 192 kbps ve ikinci bir AC3 True 6 kanal surround ses parçası 448 kbps olmak üzere 2 ses parçası tutuyorum. Dolby'nin ihmal edilebilir bir kalite kaybıyla 160'a düşürülebileceğini biliyorum, ancak sesi açtığımda, özellikle basta biraz fark söyleyebilirim. Ayrıca, fazladan 32 kb/sn, 2 saatlik çok büyük bir film için dosya boyutunda fazladan 9 MB anlamına gelir.

WebKafası

29 Aralık 2004
  • 11 Kasım 2012
BTW, Apple'ın iTunes Store için hangi sıkıştırma aracını kullandığını kimsenin bildiğini düşünmüyor mu? NS

Darby67

5 Tem 2011
Ateş ve Brimstone'un köşesi
  • 11 Kasım 2012
WebHead şunları söyledi: BTW, Apple'ın iTunes Store için hangi sıkıştırma aracını kullandığını kimsenin bildiğini düşünmüyor mu?

Fairplay koruma planına ait olması muhtemeldir. n

Gece Fırtınası

26 Ocak 2006
Beyaz Saray, OH
  • 11 Kasım 2012
WebHead şunları söyledi: BTW, Apple'ın iTunes Store için hangi sıkıştırma aracını kullandığını kimsenin bildiğini düşünmüyor mu?

Ticari bir Bluray ile El Freni olmadığını garanti edebilirim.