Başka

'iCloud Music etkin olduğundan' iTunes Library'den iPhone'a şarkılar eşzamanlanamıyor

m

msvadi

Orijinal afiş
12 Ağu 2010
  • 3 Tem 2015
Apple'ın Müzik akış hizmetini kullanmaya başladım. Geçmişte iTunes Store'dan satın aldığım bir albümü iPhone'umla eşzamanlamaya çalışırken aşağıdaki mesajı aldım:

'Bu telefonda iCloud Müzik Kitaplığı etkinleştirildiği için bazı dosyalar iPhone'a kopyalanmadı'

Albümün yalnızca bir kısmı iPhone ile senkronize edildi ve birkaç şarkı kaldı. Gerçekten kafam karıştı ve hüsrana uğradım: Apple Music kullandığım için iTunes Store'dan satın aldığım iPhone şarkılarımı koyamıyorum? Bu hiç mantıklı değil.

hwhb3r.jpg

otel

18 Kasım 2013


  • 3 Tem 2015
İTunes eşleşmesine benzer bir şekilde çalışır. Bu parçaların telefonunuzda yerel olarak saklanmasını istiyorsanız, kabloyu kullanarak senkronize etmek yerine, telefonunuzdaki müziği kullanarak indirmeniz (çevrimdışı kullanılabilir hale getirmeniz) gerekir. Aksi takdirde, onları yayınlayabilirsiniz. m

msvadi

Orijinal afiş
12 Ağu 2010
  • 3 Tem 2015
Hiç iTunes Match'im olmadı, bu yüzden bunun olacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu. İTunes Match'in uzun süredir bu biçimde var olduğu gerçeğine bakılırsa, iCloud Music'te de herhangi bir iyileştirme beklememeliyim.

Durum tamamen karıştı: Artık iCloud'da eşleşen her şey yalnızca iCloud'dan indirilmelidir. Apple Lossless dosyalarını iPhone'uma bile yükleyemiyorum çünkü iCloud Music bunları buluttaki düşük kaliteli dosyalarla eşleştirdi.

Bu yüzden tek seçeneğim iCloud Music Library'ye ve tüm Apple Music akış hizmetine veda etmek. Dosyaları çevrimdışı kullanım için kaydedemezsem, onda belirli bir değer görmüyorum. Müzik kitaplığımı oluşturmak için çok zaman ve para harcadım. Apple Music'e ek olarak sahip olmak güzel bir şey olurdu, ancak özenle organize edilmiş ve özelleştirilmiş kitaplığımı genel bir deneyim için değiştirmeyeceğim. Son düzenleme: 3 Tem 2015
Tepkiler:its93rc ve Luis Mazza

pjh

25 Eyl 2007
uçak pisti 1
  • 3 Tem 2015
msvadi dedi ki: Apple'ın Müzik akış hizmetini kullanmaya başladım. Geçmişte iTunes Store'dan satın aldığım bir albümü iPhone'umla eşzamanlamaya çalışırken aşağıdaki mesajı aldım:

'Bu telefonda iCloud Müzik Kitaplığı etkinleştirildiği için bazı dosyalar iPhone'a kopyalanmadı'

Albümün yalnızca bir kısmı iPhone ile senkronize edildi ve birkaç şarkı kaldı. Gerçekten kafam karıştı ve hüsrana uğradım: Apple Music kullandığım için iTunes Store'dan satın aldığım iPhone şarkılarımı koyamıyorum? Bu hiç mantıklı değil.

hwhb3r.jpg
Bu, Apple'da yaşadığım en aptalca şeylerden biri. Cihazınızı iTunes senkronizasyonu veya bulutla kısıtlamak, tam bir baş belası olmaktan başka hiçbir yararlı amaca hizmet etmiyor gibi görünüyor.

Mobil ağ hızım önemli ölçüde dalgalanıyor ve işe giderken genellikle ağım yok. Bu yüzden tüm kitaplığımı iPhone'umla (4.500 şarkı) senkronize ediyorum. Bazı insanlar bunun gereksiz olduğunu düşünebilir, ancak müziğimi bu şekilde taşımayı seviyorum ve boş alanım var (128 gb iPhone). Apple Music'e kaydolurken, iTunes Match kullanılarak zaten yüklenmiş oldukları için tüm şarkıları hemen sildi, birleştirme teklifi veya herhangi bir şey yok. Bu gerçekten günümü yaptı!

Tüm şarkılarımdan oluşan bir çalma listesine sahip olmanın ve ardından çevrimdışı olarak kullanılabilir hale getirmenin geçici çözümünü buldum. Ancak, başlangıçta oradayken tüm kitaplığımı iPhone'uma indirmek zorunda kalmak oldukça aptalca görünüyor.

Bu küçük mücevher, Apple Music'i kullanmaya gerçekten hoş bir başlangıç ​​oldu!
Tepkiler:BillyBobBongo, flur ve tonyr6

onun93rc

ile
8 Şubat 2012
Teksas
  • 16 Tem 2015
Burada söylenen her şeye katıldı. Müzik sektöründe çalıştığımı ve güvenlik nedeniyle herhangi bir bulut hizmetine yükleyemediğim demolar/albüm kesmeleri/albüm ilerlemeleri/vb. aldığımı da ekleyeceğim. Bu 'özellik' canımı sıkıyor. m

Manu Çao

30 Tem 2003
  • 16 Tem 2015
pjh dedi ki: Bu, Apple'da yaşadığım en aptalca şeylerden biri. Cihazınızı iTunes senkronizasyonu veya bulutla kısıtlamak, tam bir baş belası olmaktan başka hiçbir yararlı amaca hizmet etmiyor gibi görünüyor.
Tüm cihazlarınızda iCloud Müzik Kitaplığı'nı devre dışı bırakmanız yeterlidir. C

chabig

6 Eylül 2002
  • 16 Tem 2015
msvadi dedi ki: Yani, tek seçeneğim iCloud Music Library'ye ve tüm Apple Music akış hizmetine veda etmek.
Hayır. Apple Music'i kullanmaya devam edebilirsiniz, ancak telefonunuzda iCloud Music Library'yi kapatın. Ardından, hareket halindeyken Apple'ın müzik kitaplığını dinlemeye devam ederken kalbinizin içeriğiyle senkronize edin.
Tepkiler:AmmasAmar

koridor

12 Kasım 2012
  • 16 Tem 2015
chabig dedi ki: Hayır. Yine de Apple Music'i kullanabilirsiniz, ancak telefonunuzda iCloud Music Library'yi kapatın. Ardından, hareket halindeyken Apple'ın müzik kitaplığını dinlemeye devam ederken kalbinizin içeriğiyle senkronize edin.

Parçaları çevrimdışı dinlemek için kaydedemez, parça listelerine parça ekleyemez veya iCloud Müzik Kitaplığı'nı kapatırsanız Parçaları Müziğim'e ekleyemezsiniz. Bu deneyim için büyük bir darbe. C

chabig

6 Eylül 2002
  • 16 Tem 2015
flur dedi ki: iCloud Müzik Kitaplığı'nı kapatırsanız parçaları çevrimdışı dinlemek için kaydedemez, parça listelerine parça ekleyemez veya Müziğim'e parça ekleyemezsiniz. Bu deneyim için büyük bir darbe.
Ah. Yapabileceğini düşündüm. Peki iCloud Müzik Kitaplığı kapalıyken ne yapabilirsiniz, sadece yayınlayın?

koridor

12 Kasım 2012
  • 16 Tem 2015
chabig dedi ki: Ah. Yapabileceğini düşündüm. Peki iCloud Müzik Kitaplığı kapalıyken ne yapabilirsiniz, sadece yayınlayın?

Evet. Her şeyi aktarabilir ve radyo istasyonlarını dinleyebilirsiniz. AFAIK radyo istasyonları ücretsiz kalacağından, ayda 9,99 ödemek için çok az neden buluyorum. Umarım Apple, deneme sona ermeden iCML'yi düzeltir veya AM'den ayırır. m

msvadi

Orijinal afiş
12 Ağu 2010
  • 16 Tem 2015
Şimdilik, iTunes Kitaplığımdan (genellikle bir Apple Kayıpsız dosyası) bir şeyi senkronize etmem gerektiğinde iCloud Music'i kapatmaya ve ardından senkronizasyon tamamlandıktan sonra iCloud Music'i tekrar açmaya karar verdim. Ne yazık ki, iCloud Music'i kapatmak, çevrimdışı dinleme için indirilen tüm Apple Music içeriğini siler, bu nedenle yeniden indirmeniz gerekir. Tüm deneyim çok garip ve hayal kırıklığı yaratıyor. m

Manu Çao

30 Tem 2003
  • 17 Tem 2015
flur dedi ki: iCloud Müzik Kitaplığı'nı kapatırsanız parçaları çevrimdışı dinlemek için kaydedemez, parça listelerine parça ekleyemez veya Müziğim'e parça ekleyemezsiniz. Bu deneyim için büyük bir darbe.
Hayır, onları eski moda yoldan satın almalısın. m

Manu Çao

30 Tem 2003
  • 17 Tem 2015
flur dedi ki: Evet. Her şeyi aktarabilir ve radyo istasyonlarını dinleyebilirsiniz. AFAIK radyo istasyonları ücretsiz kalacağından, ayda 9,99 ödemek için çok az neden buluyorum. Umarım Apple, deneme sona ermeden iCML'yi düzeltir veya AM'den ayırır.
iCML'yi AM'den nasıl ayırırsınız (bugün AM'yi akış ve keşif hizmeti ve iCML'yi keşif ve akış bölümünden resimlerinizi toplayan kitaplık yapmak için yapılabileceklerin ötesinde)? iCML'nin mevcut kitaplığınızdan ayrı olmasını ister miydiniz, yani iki kitaplığa (kopyalanmış veya satın alınmış dosyalarınıza dayalı olan ve AM'den 'kaydedilmiş' müziğe dayalı olan) sahip olmasını ister miydiniz? Belirli bir şarkının her iki kitaplıkta veya yalnızca birinde olabileceği iki ayrı kitaplık, ancak bunu her şarkı için hatırlamazsanız, belirli bir şarkının hangi kitaplıkta olabileceğini bilemezsiniz?

koridor

12 Kasım 2012
  • 17 Tem 2015
manu chao dedi ki: iCML'yi AM'den nasıl ayırırsınız (bugün AM'yi akış ve keşif hizmeti ve iCML'yi keşif ve akış bölümünden resimlerinizi toplayan kitaplık yapmak için yapılabileceklerin ötesinde)? iCML'nin mevcut kitaplığınızdan ayrı olmasını ister miydiniz, yani iki kitaplığa (kopyalanmış veya satın alınmış dosyalarınıza dayalı olan ve AM'den 'kaydedilmiş' müziğe dayalı olan) sahip olmasını ister miydiniz? Belirli bir şarkının her iki kitaplıkta veya yalnızca birinde olabileceği iki ayrı kitaplık, ancak bunu her şarkı için hatırlamazsanız, belirli bir şarkının hangi kitaplıkta olabileceğini bilemezsiniz?

Müşteriye tekmiş gibi görünen ve müziğin kitaplıklar arasında sorunsuz bir şekilde çalınmasına izin veren iki ayrı kitaplık (Bilginize göre bu tamamen yapılabilir, boş bir hayal değil). Bu şekilde bir müşteri, birini veya her ikisini birden etkinleştirebilir. AM ilk kütüphanedir. iCML ikinci kitaplıktır ve iCML devre dışı bırakılırsa cihazda depolanan yerel müzik ikinci kitaplıktır. Bu şekilde AM şarkıları asla sahip olduğunuz müzikle karıştırılmaz (böylece sistem asla kafanız karışmaz ve müziğinizin AM müziği olduğunu düşünmez), kitaplıkları her zaman ayrı ayrı veya birlikte görüntüleyebilir ve aynı şekilde iTunes'da neyin ne olduğunu anlayabilirsiniz. eşleştiğini, AM veya yüklendiğini söylemek için şimdi kullandıkları sütun. Cihaza indirilen öğeler hala şimdi oldukları gibi (veya daha doğru bir şekilde, ideal olarak) tanımlanacaktır, bu nedenle hangi kitaplığa bağlı olduğuna bakılmaksızın orada neyin olup olmadığı konusunda herhangi bir karışıklık olmayacaktır.

Bu, müşterilerin tüm müziklerini yüklemekten (ve kişisel kitaplıklarında FUBAR bulundurmaktan) kaçınmak için AM'nin tamamını iCML olmadan veya kişisel kitaplıklarını silmeden kullanmalarına olanak tanır. Ayrıca, müziklerini normal şekilde senkronize etmek isteyen ve yine de AM'nin tüm bölümlerini kullanabilen müşterilere de olanak tanır. m

Manu Çao

30 Tem 2003
  • 17 Tem 2015
flur dedi ki: Müşteriye tekmiş gibi görünen iki ayrı kitaplık, müziğin kitaplıklar arasında sorunsuz bir şekilde çalınmasına olanak tanır
Bu, iCML'nin şu anki uygulamasının tam olarak yaptığı şeydir. Tüketiciye bir kitaplık olarak görünür, ancak dahili olarak müzik dosyaları, ister Apple Music'ten ister başka kaynaklardan gelsinler, etiketlenir.

Bu şekilde bir müşteri, birini veya her ikisini birden etkinleştirebilir. AM ilk kütüphanedir. iCML ikinci kitaplıktır ve iCML devre dışı bırakılırsa cihazda depolanan yerel müzik ikinci kitaplıktır.
Ne demek istediğini anlamıyorum. Müzik için iki genel kaynak vardır: a) kiraladığınız kaynak (yani, Apple Music'ten 'Müziğim'e eklediğiniz) ve b) sahip olduğunuz kaynak (yani geri kalanı). iCLM, her ikisini de 'müşteriye tekmiş gibi görünmelerini' sağlamak için bir araya getiren bir şemsiyedir.

Hangi sistemi görmek istediğinizi tekrar açıklamaya çalışabilir misiniz?

Bu şekilde AM şarkıları asla sahip olduğunuz müzikle karıştırılmaz (böylece sistem asla kafanız karışmaz ve müziğinizin AM müziği olduğunu düşünmez), kitaplıkları her zaman ayrı ayrı veya birlikte görüntüleyebilir ve aynı şekilde iTunes'da neyin ne olduğunu anlayabilirsiniz. eşleştiğini, AM veya yüklendiğini söylemek için şimdi kullandıkları sütun.
Yani, istediğiniz tek şey iOS'taki Müzik uygulamasında, müziğin 'kiralanmış' mı yoksa sahip olunan mı olduğunu gösteren bir 'sütun' mu? Yoksa Mac'te 'kiralanan' ve 'satın alınan' müziklerin ayrı klasör yapılarında görünmesini mi istiyorsunuz? Bu, Apple'daki programcılara, hatasız bir program yazmayı kolaylaştırmak için veri depolamanın iç yapısını nasıl düzenlemeleri gerektiği konusunda tavsiyede bulunmak istediğiniz anlamına mı geliyor?

Cihaza indirilen öğeler hala şimdi oldukları gibi (veya daha doğru bir şekilde, ideal olarak) tanımlanacaktır, bu nedenle hangi kitaplığa bağlı olduğuna bakılmaksızın orada neyin olup olmadığı konusunda herhangi bir karışıklık olmayacaktır.
Yani, önerdiğiniz sistemin tam olarak mevcut sistemle aynı şekilde çalıştığını mı söylüyorsunuz, sadece eksi hataları mı?

Bu, müşterilerin tüm müziklerini yüklemekten (ve kişisel kitaplıklarında FUBAR bulundurmaktan) kaçınmak için AM'nin tamamını iCML olmadan veya kişisel kitaplıklarını silmeden kullanmalarına olanak tanır.
Yani, buradaki öneriniz, mevcut sistemin tasarım gereği mevcut iTunes arşivini mahvetmesi mi?

Ayrıca, müziklerini normal şekilde senkronize etmek isteyen ve yine de AM'nin tüm bölümlerini kullanabilen müşterilere de olanak tanır.
Kullanıcı, iOS cihazlarda otomatik olarak kullanılabilir olup olmayacağını veya senkronize edip etmeme konusunda bir karar vermesi gerekip gerekmediğini görmek için her şarkıya bakmak zorunda kaldığı anda, artık bir kütüphane hakkında konuşabileceğimizi sanmıyorum. biri olarak görünür

iTunes'da, (eşzamanlanmış) bir iOS aygıtında yerel olarak depolanan şarkıları ayarlama olanağına sahip olmak, işleri çok daha kolaylaştıracaktır (bu tamamen isteğe bağlı olsa bile, yani yine de aynısını aygıtta yapabilirsiniz). tercih ederseniz veya bir bilgisayarınız yoksa bile).

koridor

12 Kasım 2012
  • 17 Tem 2015
Oldukça basit. AM'nin TÜM özelliklerini kullanabileceğim ve iCloud Müzik Kütüphanesi olan o böcek dolu ucube şovuna asla dokunmak zorunda kalmayacağım bir sistem görmek istiyorum.

Zaten yerinde olduğunu düşündüğünüz şeye katılmıyorum. Mevcut olan, tam bir revizyon olmadan doğru çalışma şansı olmayan güzel bir fikir. iCML hakkında sanki hatalarla dolu değilmiş gibi konuşmaya devam ediyorsunuz. Sanki insanlar sistem tarafından AM müziği olarak görülen kendi müziklerine sahip değillermiş gibi (bu SADECE ikisi entegre olduğu için olabilir, ki öyledir). AM ve iCML onların AM olduğuna ve bana ait olmadığına karar verdiği için dosyalarımı sabit diskimden sildirmemiş gibiyim. Apple'ın inşa etmeyi amaçladığına inandığınız şeyden bahsediyorsunuz, ben Apple'ın gerçekte ne yaptığından bahsediyorum. Ve ne olursa olsun, AM'nin tamamını iCML olmadan kullanmanın olası bir yolu yoktur, bu da tanım gereği entegre oldukları anlamına gelir. B

beafftt

15 Haz 2015
  • 21 Tem 2015
Eğer iPhone'dan iTunes arşivine müzik aktarmayı düşünüyorsanız . İlk olarak bilgisayarınıza iTunes'u Apple marketten indirmelisiniz . Ardından iPhone'unuzu bilgisayara bağlamanız gerekiyor . Ardından iTunes'u açın , iPhone müziklerini iTunes arşivine aktarmak çok kolay . . m

Manu Çao

30 Tem 2003
  • 21 Tem 2015
flur dedi ki: Oldukça basit. AM'nin TÜM özelliklerini kullanabileceğim ve iCloud Müzik Kütüphanesi olan o böcek dolu ucube şovuna asla dokunmak zorunda kalmayacağım bir sistem görmek istiyorum. Zaten yerinde olduğunu düşündüğünüz şeye katılmıyorum. Mevcut olan, tam bir revizyon olmadan doğru çalışma şansı olmayan güzel bir fikir. iCML hakkında sanki hatalarla dolu değilmiş gibi konuşmaya devam ediyorsunuz. Sanki insanlar sistem tarafından AM müziği olarak görülen kendi müziklerine sahip değillermiş gibi (bu SADECE ikisi entegre olduğu için olabilir, ki öyledir). AM ve iCML onların AM olduğuna ve bana ait olmadığına karar verdiği için dosyalarımı sabit diskimden sildirmemiş gibiyim. Apple'ın inşa etmeyi amaçladığına inandığınız şeyden bahsediyorsunuz, ben Apple'ın gerçekte ne yaptığından bahsediyorum. Ve ne olursa olsun, AM'nin tamamını iCML olmadan kullanmanın olası bir yolu yoktur, bu da tanım gereği entegre oldukları anlamına gelir.
iCML'siz AM ile ne demek istediğinizden emin değilim. İki ayrı kitaplık, yani biri AM'den 'kiraladığınız' şarkılarla ve diğeri 'sahip olduğunuz' şarkılarla mı? Ya da sadece mevcut entegre kitaplık konsepti, ancak hatalar olmadan? iCML, iTunes kitaplığınızdaki tüm şarkıları sistematik olarak AM sürümleriyle değiştirmiyor, bu nedenle bunu yapmak kesinlikle bir tasarım kararı değil (aksi takdirde hepsini değiştirirdi). Bu, bir değiştirme gerçekleştiğinde, bunun bir hata olduğu anlamına gelir.

üçlüYoTehdit

28 Eylül 2017
  • 28 Eylül 2017
its93rc dedi ki: Burada söylenen her şeyi kabul etti. Müzik sektöründe çalıştığımı ve güvenlik nedeniyle herhangi bir bulut hizmetine yükleyemediğim demolar/albüm kesmeleri/albüm ilerlemeleri/vb. aldığımı da ekleyeceğim. Bu 'özellik' canımı sıkıyor.

Aynı. Bu gerçekten sinir bozucu. Herhangi bir yeni çözüm iOS 10/iOS 11 olup olmadığını takip etmek için bu gönderiyi mi yazıyorsunuz? m

msvadi

Orijinal afiş
12 Ağu 2010
  • 1 Ekim 2017
TripleYoThreat dedi ki: Aynı. Bu gerçekten sinir bozucu. Herhangi bir yeni çözüm iOS 10/iOS 11 olup olmadığını takip etmek için bu gönderiyi mi yazıyorsunuz?

Evet! Artık oldukça iyi bir çözüm var: Flacbox uygulaması: https://itunes.apple.com/us/app/flacbox-flac-mp3-music-player-audio-streamer/id1097564256?mt=8 . Birkaç hafta önce rastladım.

Apple kayıpsız ve Flac oynar. Müzik dosyalarını iPhone'unuzda Müzik uygulamasından ve Apple Music Library'den ayrı tutar, böylece Apple Music'i kullanmaya devam edebilir ve kayıpsız dosyalarınızı Flacbox aracılığıyla yükleyip oynatabilirsiniz.

Flacbox'a dosya yüklemek de çok kolay. Dropbox ve benzeri hizmetleri kullanabilirsiniz, ancak aslında daha iyi bir yol var. Mac'imde, 'Sistem Tercihleri/Paylaşım' aracılığıyla müzik dosyaları içeren klasör için smb dosya paylaşımını ayarladım. Artık iPhone'um ve Mac'im aynı wifi ağında olduğunda, iPhone'umdaki Flacbox'tan Mac'imde müzik koleksiyonuma göz atabilir ve dosyaları kablosuz olarak Flacbox'a aktarabilirim.

Şu ana kadar Flacbox ile ilgili gördüğüm tek sorun, kitaplığının birden fazla disk içeren albümlerdeki şarkıları düzgün bir şekilde sıralamamasıdır: önce tüm parçalar 1, ardından parçalar 2 vb. gelir. Nedense, disk numaralandırma içeren meta verileri okumuyor veya kullanmıyor. . Umarım bu yakında düzeltilecektir, ancak bu arada bu sorunu ya Flacbox'ta çalma listeleri oluşturarak ya da Müzik Kitaplığı yerine Flacbox Dosyaları arayüzünü kullanarak çözüyorum. Bunun dışında uygulama harika. NS

Duff-Man02

7 Aralık 2012
  • 25 Kasım 2017
Bu konuda herhangi bir güncelleme var mı? Daha önce deneme süresini kullanmıştım ve daha sonra yenilemedim. AM ile olan dertlerimi unutmuştum ve birkaç gün önce bir aylık abonelik aldım. İCloud ile kendi kitaplığımı kaplamadan temelde yalnızca akış yapabilmem çok can sıkıcı. En azından daha sonra sevdiğim şarkıları işaretlemenin ve listelemenin bir yolu var mı? Gördüğüm tek liste geçmiş sekmesi.
Çalma listeleri iCloud olmadan imkansızdır. İndirmeler de imkansız, ancak şarkıları bir şekilde işaretleyebilseydim, onsuz yaşayabilirdim.
Olmazsa yenilemem. J

Jjayf

31 Mayıs 2015
  • 27 Kasım 2017
chabig dedi ki: Hayır. Yine de Apple Music'i kullanabilirsiniz, ancak telefonunuzda iCloud Music Library'yi kapatın. Ardından, hareket halindeyken Apple'ın müzik kitaplığını dinlemeye devam ederken kalbinizin içeriğiyle senkronize edin.

Bu neredeyse. iCloud müzik kitaplığını kapatın, iTunes ile eşzamanlayın ve ardından iCloud müzik kitaplığını yeniden etkinleştirin. Ben sadece bu karmaşadan geçtim.