SnarkyAyı
Orijinal afiş- 24 Nis 2014
- 15 Mayıs 2019
Mojave'den önceki eski güzel günlerde, sadece Finder'a gidebilir, sürücüyle ilgili bilgileri gösterebilir ve oradaki adı değiştirebilirdim. Ancak Mohave'de yalnızca bölüm adlarını görüyorum. Gerçek HDD'nin kendisi görünmüyor.
Google'ı denedim ve hiçbir yere varamadım. Bunun için herhangi bir düzeltme bilen var mı? Teşekkürler! T
Tech198
- 21 Nis 2011
- Avustralya, Perth
- 15 Mayıs 2019
Örneğimde, 'St' değiştirebilirim
ekler
- Medya öğesini görüntüleyin ' href='tmp/attachments/screen-shot-2019-05-16-at-6-44-58-am-png.837247/' > Ekran Görüntüsü 2019-05-16 6.44.58 am.png'file-meta'> 233.6 KB · Görüntüleme: 784
SnarkyAyı
Orijinal afiş- 24 Nis 2014
- 15 Mayıs 2019
Tech198 dedi ki: Sürücüyü değiştirebileceğinizi sanmıyorum... (birincisi) . Bu, sürücü adıdır (kendini sürücü olarak tanımlayan ad), birim değil.Bu beni çok üzerdi. Bu eskiden yapabildiğimiz bir şeydi. Apple'ın bu özelliği kaldırmasına ne sebep oldu merak ediyorum.
miecwest
- 7 Tem 2013
- 15 Mayıs 2019
Medya öğesini görüntüle ' data-single-image='1'>
VEYA
Medya öğesini görüntüle ' data-single-image='1'>
SnarkyAyı
Orijinal afiş- 24 Nis 2014
- 15 Mayıs 2019
miecwest dedi ki: Çok kolay... Çok kolay, kendinizi aptal gibi hissedebilirsiniz.Medya öğesini görüntüle ' data-single-image='1'> Gösterdiğiniz örnek, Sabit sürücü adını değil, yalnızca bölüm adını değiştirir.
Size neden bahsettiğime bir örnek vermek için, Disk Yardımcı Programındaki görünümü 'Yalnızca Birimleri Göster'den 'Tüm Aygıtları Göster'e değiştirin (komut+2 veya ⌘2'ye basın). Ardından, harici sabit sürücünün gerçek adının yanı sıra birim (yani bölüm) adını da göreceksiniz. Değiştirmeye çalıştığım isim bu.
Yukarıdaki resimde bana 'Sarı 5K Yedekleme'yi nasıl değiştireceğimi gösterdiniz. 'WD My Passport 25E2 Ortamını' değiştirmek istiyorum [/QUOTE]
miecwest
- 7 Tem 2013
- 15 Mayıs 2019
SnarkyBear şunları söyledi: Ek 837259'u görüntüle Gösterdiğiniz örnek, Sabit sürücü adını değil, yalnızca bölüm adını değiştirir.[/ALINTI]
Size neden bahsettiğime bir örnek vermek için, Disk Yardımcı Programındaki görünümü 'Yalnızca Birimleri Göster'den 'Tüm Aygıtları Göster'e değiştirin (komut+2 veya ⌘2'ye basın). Ardından, harici sabit sürücünün gerçek adının yanı sıra birim (yani bölüm) adını da göreceksiniz. Değiştirmeye çalıştığım isim bu.
Yukarıdaki resimde bana 'Sarı 5K Yedekleme'yi nasıl değiştireceğimi gösterdiniz. 'WD My Passport 25E2 Ortamını' değiştirmek istiyorum
Tamam... Şimdi aptal hissediyorum...
Clix Pix
macrumors demi-tanrıça
- 9 Ekim 2005
- Tysons'daki (VA) Apple Store'dan 12,8 km
- 15 Mayıs 2019
miecwest
- 7 Tem 2013
- 15 Mayıs 2019
Clix Pix şöyle dedi: Ben genellikle harici sürücünün adını doğrudan masaüstünde değiştiririm.....tıpkı herhangi bir klasör veya dosyada yaptığım gibi. Çok basit!
Ben de aynı şeyi yaptığımı sanıyordum... ama görünüşe göre değil... disk yardımcı programını açın ve Görünüm: Tüm Aygıtları Göster'e gidin....Aksi gösterildi.
[doublepost=1557975251][/doublepost]
SnarkyBear şunları söyledi: Ek 837259'u görüntüle Gösterdiğiniz örnek, Sabit sürücü adını değil, yalnızca bölüm adını değiştirir.[/ALINTI]
Size neden bahsettiğime bir örnek vermek için, Disk Yardımcı Programındaki görünümü 'Yalnızca Birimleri Göster'den 'Tüm Aygıtları Göster'e değiştirin (komut+2 veya ⌘2'ye basın). Ardından, harici sabit sürücünün gerçek adının yanı sıra birim (yani bölüm) adını da göreceksiniz. Değiştirmeye çalıştığım isim bu.
Yukarıdaki resimde bana 'Sarı 5K Yedekleme'yi nasıl değiştireceğimi gösterdiniz. 'WD My Passport 25E2 Ortamını' değiştirmek istiyorum
Denedin mi :
diskutil cs lvgUUID 'newName' adını değiştir
Bir lvgUUID'ye (Mantıksal Birim Grubu) ihtiyacınız olacak: diskutil cs list
SnarkyAyı
Orijinal afiş- 24 Nis 2014
- 15 Mayıs 2019
miecwest dedi ki: Denediniz mi:Bir şans verdim, ancak yalnızca Cilt (yani Bölme) adlarını etkiliyor gibi görünüyor. Tepkiler:SnarkyAyı
diskutil cs lvgUUID 'newName' adını değiştir
Bir lvgUUID'ye (Mantıksal Birim Grubu) ihtiyacınız olacak: diskutil cs list
crjackson2134
- 6 Mart 2013
- Charlotte, Kuzey Carolina
- 15 Mayıs 2019
@SnarkyAyı
2 özdeş sürücü taktıysanız, elbette sürücülerin belleniminde aynı isimlendirme tanımlayıcısına sahiptirler. Seri numaraları farklı olacaktır, ancak medya kimliğini işletim sistemi aracılığıyla gerçekten değiştiremezsiniz. Son düzenleme: 15 Mayıs 2019
ağaç kabuğu
- 9 Kasım 2015
- Honolulu Merhaba
- 15 Mayıs 2019
SnarkyBear şunları söyledi: iMac'imde kullanmak istediğim birbirinin aynı iki harici sabit diskim var. Her ikisi de Disk Yardımcı Programında 'WD Elements 25A3 Media' olarak görünüyor Onları istediğim gibi bölümlendirebildim, ancak kafa karışıklığını önlemek için sürücülerin adlarını değiştirmek istiyorum.
Mojave'den önceki eski güzel günlerde, sadece Finder'a gidebilir, sürücüyle ilgili bilgileri gösterebilir ve oradaki adı değiştirebilirdim. Ancak Mohave'de yalnızca bölüm adlarını görüyorum. Gerçek HDD'nin kendisi görünmüyor.
Google'ı denedim ve hiçbir yere varamadım. Bunun için herhangi bir düzeltme bilen var mı? Teşekkürler!
Bence hatırlaman yanlış. Bunun mümkün olduğunu düşünmedim ama asla bilemezsiniz, bu yüzden Snow Leopard, Mountain Lion, Sierra, High Sierra ve Mojave'yi kontrol ettim. Hepsi aynı - disk üreticisinin adı Finder'da hiçbir zaman görünmez. Birim -> Bilgi Al'a tıklayabilirsiniz, ancak bu Pencere aynı zamanda disk üreticisini de göstermez - yalnızca değiştirebileceğiniz birim adı. Finder'da birime sağ tıkladıktan sonra alt tuşuna basarsanız, 'Bilgi Al', 'Müfettişi Göster' olur, ancak 'Bilgi Al' ile aynı Pencereyi gösterir. Belki başka bir anahtar değiştirici vardır veya belki de anahtar değiştirici Mojave'de diğer sürümlere göre farklı çalışır. Herhangi bir fikriniz varsa - kontrol edebilirim. Bu işletim sistemleri benim için SSD'de, bu yüzden kontrol etmek benim için o kadar zor değil. Başka bir sürümde olduğunu düşünüyorsanız, HDD'lerde Lion, Yosemite ve El Capitan var (Mavericks yok).
Arama yaparken, eminim ki insanların aynı soruyu sorduğu sonuçları görmüşsünüzdür ve cevap, bunu değiştiremezsiniz. Bunun iyi bir nedeni var - sahteciliği çok daha kolay hale getirecek. Yaklaşık bir ay kadar önce El Capitan'ı başlatamayan kullanılmış bir MBP satın alan bir poster vardı. Bu disk üreticisi bilgileri değiştirilemez olduğundan, satıcının MBP'ye Apple olmayan bir SSD koyduğunu anlamak kolaydı; bu, başlangıçta alıcıya ifşa edilmemişti. Bu bilgiler değiştirilebilseydi, bu gibi sorunları gidermek çok daha zor olurdu.
SnarkyAyı
Orijinal afiş- 24 Nis 2014
- 16 Mayıs 2019
treekram dedi ki: Sanırım hatırlaman yanlış. Bunun mümkün olduğunu düşünmemiştim ama asla bilemezsiniz, bu yüzden Snow Leopard, Mountain Lion, Sierra, High Sierra ve Mojave'yi kontrol ettim. Hepsi aynı - disk üreticisinin adı Finder'da hiçbir zaman görünmez.Eski işletim sistemlerini tekrar kontrol ettiğiniz için teşekkür ederiz. Haklısın, hafızam muhtemelen bu konuda yanılıyor. Alınan ders--karışıklığı önlemek için bundan sonra iki farklı şirketin harici HDD'lerini kullanacağım.
Balıkadam
- 20 Şub 2009
- 16 Mayıs 2019
Bulucuda üzerlerine tıklayıp yeniden adlandırarak sürücü adlarını değiştirebilirim. Bu Mojave'de çalışıyor gibi görünüyor 'her zaman olduğu gibi'.
OP 1. mesajda belirtildi Western Digital sürücülerine sahip olduğunu.
Bu sürücülerin her ikisinin de kutudan çıktığı gibi, sürücülerin adlarının değiştirilmesini önleyecek tescilli WD yazılımı yüklü olarak gelmiş olması mümkün mü?
Bu durumda, Western Digital'e gitmek ve sürücü yönetim yazılımını indirmek ve ardından sürücülerdeki herhangi bir tescilli yazılımı KALDIRMAK için kullanmak gerekli olacaktır.
Bu sayfaya bakın:
https://support.wdc.com/downloads.aspx?p=157
Ardından... Disk Yardımcı Programını kullanarak yeniden biçimlendirin/silin. Tabii ki, bunu yapmak sürücülerdeki tüm verileri SİLER. C
chabig
- 6 Eylül 2002
- 16 Mayıs 2019
SnarkyBear dedi ki: 'WD My Passport 25E2 Media'yı değiştirmek istiyorumYapabileceğini sanmıyorum. Yapabileceğini hiç sanmıyorum. Neden istediğini bilmiyorum, çünkü sürücülerle değil bölümlerle etkileşime giriyorsun. Sadece bölümlerinize farklı isimler verin ve onunla işi bitirin. T
ağaç kabuğu
- 9 Kasım 2015
- Honolulu Merhaba
- 16 Mayıs 2019
SnarkyBear şunları söyledi: Eski işletim sistemlerini tekrar kontrol ettiğiniz için teşekkür ederiz. Haklısın, hafızam muhtemelen bu konuda yanılıyor. Alınan ders--karışıklığı önlemek için bundan sonra iki farklı şirketin harici HDD'lerini kullanacağım.
Aynı üreticiye/modele ait iki harici sürücüyü aynı anda taktığınızda Disk Utility'de kafa karıştırmamak istiyorsanız, önce bir sürücü takabilir, Disk Utility'ye bakabilir, sürücüyü seçip 'Aygıt'a bakabilirsiniz. ' kutusu ve X'in bir sayı olduğu 'diskX' yazacaktır. Bu sayıyı hatırlayın - muhtemelen tek bir rakam olacaktır. Ardından ikinci sürücüyü takın ve aynısını yapın. Farklı bir numarası olacaktır (bu sayılar kalıcı değildir, sürücüleri bir sonraki takışınızda değişebilirler). Açıkçası, birim adlarını değiştirebilir ve karışıklığı önlemek için adlandırabilirsiniz. Aynı birim adlarına sahip olmak istiyorsanız ve karışıklığı önlemek için üreticiyi/modeli değiştirmeye güveniyorsanız, bu yapılamaz ve bunun için yalnızca geçici çözümler vardır - her iki sürücüde de çok küçük bir bölümünüz olabilir ve bunlara bir ad verebilirsiniz. farklı.
Clix Pix
macrumors demi-tanrıça
- 9 Ekim 2005
- Tysons'daki (VA) Apple Store'dan 12,8 km
- 16 Mayıs 2019
Aynı yöntemi kullanarak dahili sürücümü de yeniden adlandırdım.
Elbette, Disk Yardımcı Programını harici sürücüleri biçimlendirmek için kullanıyorum ve yeni bir tane alırken yaptığım ilk şey, tam da bunu yapmaktır, bu da ihtiyacım olmayan veya istemediğim şeylerden kurtulmaktır. üreticisi, vb.), artı cihazı kullanmayı tercih ettiğim APFS biçiminde yerleştirir. O zaman da, elbette, sürücü için yeni bir ad seçebilirim ve genellikle yaparım. Ancak daha sonra, bir nedenden ötürü, yukarıda bahsedilen stratejiyi kullandığım zaman değiştirmek isteyebilirim.
ağaç kabuğu
- 9 Kasım 2015
- Honolulu Merhaba
- 16 Mayıs 2019
Clix Pix dedi ki: Harici bir sürücüyü yeniden adlandırmak için Disk Yardımcı Programına hiç girmiyorum. Harici bir sürücü taktığımda, takılır ve masaüstünde simgesi gösterilir (Finder'da görüldüğü anlamına gelir). Tıpkı masaüstünde bir klasör veya dosyada olduğu gibi, sağ tıklıyorum, menü geliyor ve 'Yeniden Adlandır'a tıklıyorum ve seçilen ismi yazıyorum. Bunu yıllardır yapıyorum ve sadece geçen hafta harici bir Samsung T5 SSD'nin adını değiştirdim çünkü amacını değiştiriyordum.
Aynı yöntemi kullanarak dahili sürücümü de yeniden adlandırdım.
Elbette, Disk Yardımcı Programını harici sürücüleri biçimlendirmek için kullanıyorum ve yeni bir tane alırken yaptığım ilk şey, tam da bunu yapmaktır, bu da ihtiyacım olmayan veya istemediğim şeylerden kurtulmaktır. üreticisi, vb.), artı cihazı kullanmayı tercih ettiğim APFS biçiminde yerleştirir. O zaman da, elbette, sürücü için yeni bir ad seçebilirim ve genellikle yaparım. Ancak daha sonra, bir nedenden ötürü, yukarıda bahsedilen stratejiyi kullandığım zaman değiştirmek isteyebilirim.
Harici bir sürücü için Masaüstünde görünen, OP'nin yeniden adlandırmak istediği üretici/model adı değil, birim adıdır. Bu, sizin için birim adı yerine Masaüstünde görünüyorsa, bunu bilmek isteriz. Bazı üreticiler sürücülerini önceden biçimlendirecek ve birim adını üretici adına ayarlayacaktır (Kingston flash sürücüleri yaptı - hala yapıyor mu?)
Clix Pix
macrumors demi-tanrıça
- 9 Ekim 2005
- Tysons'daki (VA) Apple Store'dan 12,8 km
- 16 Mayıs 2019
Ancak bu, kafa karıştırıcıdır, çünkü belirli bir sürücüdeki bölüm adlarını veya birim adını değiştirmenin mümkün olacağını düşünürdü .....
DeltaMac
- 30 Tem 2003
- Delaware
- 16 Mayıs 2019
Her sürücüde benzersiz bir simge de dahil olmak üzere ayırt edici bir şekilde adlandırdığım bir bölümüm var ve BU bölüm birden çok yardımcı program ve disk görüntüsü için kullanılıyor.
Hangi aygıtın hangisi olduğunu bilmem gereken tek zaman, sürücünün bağlantısını kesmek için bağlantıyı kesmek. Bağlantısını kesmek istediğim sürücü için 'özel' bölümü arıyorum. Bu aygıttaki TÜM bölümleri çıkarmak isteyip istemediğimi soran bu bölümü çıkar. Bu sürücü daha sonra tamamen çıkıyor ve başka bir ofise veya sahada bir yere neşeli yoluma gitmek için bağlantımı kesiyorum. Bir ayırt edici bölüm bana çok yardımcı oluyor. Belki bu da size yardımcı olur. T
ağaç kabuğu
- 9 Kasım 2015
- Honolulu Merhaba
- 16 Mayıs 2019
Clix Pix şöyle dedi: Ah, o zaman bu bazı şeyleri açıklayabilir, çünkü harici sürücülerimi bölümlemem ve onları tek bir birimde tutmayı tercih ederim, bu da onlarla yapmak istediklerim için işe yarar. Sanırım Samsung T5 sürücülerim yeni olduklarında, onları yeniden biçimlendirmeden veya herhangi bir şey yapmadan önce Samsung T5 diyor...... APFS olarak yeniden biçimlendirirken Disk İzlencesi'ndeki adı değiştiriyorum ve o anda yalnızca bir bölümde tutuyorum , böylece yeniden biçimlendirme işlemi tamamlandığında yeni ad masaüstünde görünür.
Ancak bu, kafa karıştırıcıdır, çünkü belirli bir sürücüdeki bölüm adlarını veya birim adını değiştirmenin mümkün olacağını düşünürdü .....
Disk İzlencesi uygulamasını Mojave'de açarsanız ve monitörünüzün üst kısmındaki menü çubuğunda 'Görünüm'ü seçin - en üstte iki seçenek olmalıdır - 'Yalnızca Birimleri Göster' ve 'Tüm Aygıtları Göster'. Sanırım 'Sadece Birimleri Göster' seçeneğini işaretlediniz. 'Tüm Aygıtları Göster'i seçerseniz, Disk İzlencesi penceresinin sol tarafında daha fazla şey göreceksiniz. En soldaki öğelerden herhangi birini seçerseniz, üretici/modelin bir kombinasyonu görünecektir. Bu, 'Tüm Aygıtları Göster' seçeneğini işaretlemediyseniz, Disk Yardımcı Programında (sanırım) başka hiçbir yerde görünmeyecektir. Görünüşe göre Samsung, söylediklerinize göre T5'lerinde bir bölümü 'Samsung T5' olarak önceden biçimlendiriyor mu yoksa söylediklerini yanlış mı anladım? Yeni bir Samsung 860 QVO aldım ve önceden biçimlendirilmedi, bu yüzden dahili ve harici SSD'leri için farklı bir şey yapabilirler. Bölüm/birim adını değiştirmek mümkündür, ancak üretici/model adını veya Konteyner adını değiştiremezsiniz (APFS - en azından bu şekilde görünür).
Clix Pix
macrumors demi-tanrıça
- 9 Ekim 2005
- Tysons'daki (VA) Apple Store'dan 12,8 km
- 16 Mayıs 2019
Tech198
- 21 Nis 2011
- Avustralya, Perth
- 18 Mayıs 2019
Fishrrman şöyle dedi: Az önce birkaç USB sürücü taktım (Mojave'yi 2018 Mini'de çalıştırıyor).
Bulucuda üzerlerine tıklayıp yeniden adlandırarak sürücü adlarını değiştirebilirim. Bu Mojave'de çalışıyor gibi görünüyor 'her zaman olduğu gibi'.
OP 1. mesajda belirtildi Western Digital sürücülerine sahip olduğunu.
Bu sürücülerin her ikisinin de kutudan çıktığı gibi, sürücülerin adlarının değiştirilmesini önleyecek tescilli WD yazılımı yüklü olarak gelmiş olması mümkün mü?
Bu durumda, Western Digital'e gitmek ve sürücü yönetim yazılımını indirmek ve ardından sürücülerdeki herhangi bir tescilli yazılımı KALDIRMAK için kullanmak gerekli olacaktır.
Bu sayfaya bakın:
https://support.wdc.com/downloads.aspx?p=157
Ardından... Disk Yardımcı Programını kullanarak yeniden biçimlendirin/silin. Tabii ki, bunu yapmak sürücülerdeki tüm verileri SİLER.
Evet, yapıyorlar... WD harici sürücüleri kullanıyorum ve birkaç yardımcı programla biçimlendirilmiş NTFS geliyorlar, ancak genellikle Mac'te birincil kullanmam gerekirse Terminal'i ve sıfır disk sürücüsünü en kısa sürede çalıştırırım. Birlikte geldikleri yazılım sorun değil
Ayrıca, sürücünün adı alakasız olmalıdır. Finder'da (gördüğünüz) sadece hacim göründüğü için, benim durumumda 'ST' kolayca değiştirilebilir. Sadece birimleri yeniden adlandırın ve Finder'da farklı olacaklar.... Son düzenleme: 18 Mayıs 2019
Popüler Mesajlar