Başka

üniversite öğrencileri: derslerin hakkında ne seviyorsun?

utangaç

Konuk
Orijinal afiş
24 Mayıs 2003
Golfçü olmadığın belli.
  • 3 Eyl 2008
New England'da birkaç kolejde grafik tasarım dersi veriyorum ve her zaman neyin işe yarayıp neyin yaramadığını bulmaya çalışıyorum. Bu yüzden, üniversitede (liseden değil) yeni mezun olmuş veya yeni mezun olmuş olanlarınız için merak ediyorum - dersleriniz, profesörleriniz vb. hakkında özellikle neyi sevdiniz ve nefret ettiniz?

çok fazla iş? yeterli iş yok mu? fazla hazırlanmış mı? altında hazırlanmış? kısa ders? uzun dersler? komik olmaya çalıştın mı ciddi olmaya çalıştın mı kibirli? çok fazla pısırık?

Genelde öğrencilerimle çok iyi anlaşırım ama her zaman daha iyi olmaya çalışırım.

Teşekkürler! VE

yrsonik ölüm

2 Tem 2007


  • 3 Eyl 2008
Birkaç ay önce mezun oldu...

beğenildi:

Derslerde/testler için çalışmalarda takip etmek için ppt veya pdf olarak dağıtılan dersler. (Bunların her şeyi kapsamadığı derslerde en yararlı buldum, beni derse katılmak için motive etti.)

Ara sınav/final yerine önemli bir (15+ sayfa) yazılı ödev seçeneği.

Dışarıda

19 Aralık 2002
NYC
  • 3 Eyl 2008
Küçük (2300) bir üniversiteye gidiyorum ve 10-25 öğrenciden oluşan sınıfları olan, sınıf tartışmalarına müsait olan ve profesörleri yardım veya daha fazla tartışma için serbest bırakan bir üniversiteye gidiyorum. En sevdiğim profesörler her zaman açıkça sınıftan sorumlu oldular ama kibirli piçler değil....Sınıftaki en düşük ortak paydaya eğilen zayıf profesörleri veya herkesi korkutmaya çalışanları hiç sevmedim. 'bir ödevi kaçırırsan kalırsın, dersi kaçırırsan kalırsın, geç kalırsan kalırsın' konuşması. Hafif yürekli bir yaklaşım her zaman daha iyi rezonansa girer.

elma mürekkebi

7 Mart 2008
  • 3 Eyl 2008
Henüz mezun olmadım ama yine de:

Çok ciddi ve sınıfta şakası olmayan sıkıcı profesörler kesinlikle kapalı!

Her zaman karakterlerinin tam tersi ruh hallerini taklit etmeye çalışan [ve sefil bir şekilde başarısız olan] bazı profesörlerim vardı ve deneyim korkunçtu! Bütün sınıf onlardan sıkıldı ve güvenini kaybetti!

Bir ders arasında not okumak ACILIDIR ve sonunda bir tür profesörle dalga geçeriz ve onu asla fazla ciddiye almayız!

İfade ve vurgu çok önemlidir! Monotonluk beni uykuya daldırıyor ve kötü aksan profs imajını damlıyor!

Son olarak..... Güven çok çok önemlidir! Bir profesyonel, öğrettiği şeye güvenmiyorsa, o zaman sınıfın, profesyonelin öğretmeye çalıştığı şeyle hiçbir ilgisi olmayacaktır!

benim 2$/100

r1ch4rd

ile
5 Ağu 2005
Manchester Birleşik Krallık
  • 3 Eyl 2008
Gerçek coşku yenilmez. Öğretmen konuyu sevdiğinde ve öğretmeyi sevdiğinde öğrenmesi çok daha kolaydır. Hazırlıksız olmak en kötüsü, geçen sene aynı sunumu yaptığınızdan beri görmediğiniz için slaytları bilmemek iyi değil. VE

yrsonik ölüm

2 Tem 2007
  • 3 Eyl 2008
Sadece başka bir şey eklemek için. Bir öğrenci olarak benim için en önemli şey, bir profesörün öğrencileri önemsediğini bilmekti.

7on

9 Kasım 2003
Rosa'yı Giydir
  • 3 Eyl 2008
Ödevi her zaman sınıfla yapan bir profesörüm vardı. Karıncalar arasında bir tanrı gibiydi, ama orada bizimle işi yaptığını bilmek güzeldi.

Rhosfelt

15 Ağu 2007
tecavüze uğramak istemiyorum :(
  • 3 Eyl 2008
Ben ikinci sınıf öğrencisiyim, neredeyse bir genç:

Bahsettiğiniz her şeyin orta miktarını hedeflemeye çalışın, sadece konunuz hakkında belirli bir coşkuyu koruyun. ÇOK fazla iş vermeyin, çünkü başka sınıflarımız da var, ancak bunu yaptıklarından emin olmak için yeterince verin ve tamamlama için not verin, böylece onları yapmaya teşvik edin!

İnsanların derse katılması için katılım puanlarınız olsun.

Genellikle ppt veya pdf'de not almak güzeldir, sadece bir öğrencinin dersi kaçırması durumunda her zaman çok güzeldir.

Komik olmaya çalışın ve öğrencilerin yapacakları eğlenceli projeler yapın, öğrenmenin en iyi yolu konu ile etkileşimde bulunmaktır. Her zaman bir e-posta gönderin ve sınıfta bunu yapamayacak kadar utangaç olmaları durumunda soru sormaya teşvik edin.

Sadece bazı öneriler

kuzeyi124

18 Kasım 2007
  • 3 Eyl 2008
Bir saat sürmelerini seviyorum ve günde sadece 4 saatim var, BTW işletme okuyorum.

Düzenleme: Ayrıca derslerimde fit kızlar var. NS

da2005pizimp

30 Ocak 2006
Gilbert, A.B.D.
  • 3 Eyl 2008
Şimdilik sadece kolay dersler alıyorum ve öğretmenin harika olması hoşuma gidiyor. n

nakamuramori2

14 Ağu 2008
  • 3 Eyl 2008
çevrimiçi dersleri severim. Derste bulunmanıza gerek yok, ayrıca istediğiniz zaman dersi görebilirsiniz.

şüpheci

Ivy Bridge
29 Tem 2008
Uzak Ufuk
  • 4 Eylül 2008
Üniversitede sahip olduğum en iyi öğretmen, mükemmel bir konuşmacıydı, esprili, anlayışlı, açık sözlü, tutkulu - konuyu canlandırabilirdi ve coşkusu bulaşıcıydı. Şahsen, cana yakın ve nezih biriydi ve kendini öğrencilerin kullanımına hazır hale getirdi.

Entelektüel olarak, eski malzemeyi tamamen yeni bir şekilde görmenizi sağlama, daha önce hiç düşünmediğiniz şekillerde düşünmenizi sağlama becerisine sahipti; O çok iyiydi, sınıfına katılmaktan onur ve ayrıcalıklı hissetmenizi sağladı ve dersin sonunda öğrencilere katıldıkları için her zaman nezaketle teşekkür etti. Aklımı birçok yeni kanala açmasının yanı sıra öğretmen olarak da müthiş bir rol modeldi.

Şerefe n

nakamuramori2

14 Ağu 2008
  • 4 Eylül 2008
Scepticalscribe şunları söyledi: Üniversitede sahip olduğum en iyi öğretmen, mükemmel bir kamu konuşmacısıydı, esprili, anlayışlı, açık sözlü, tutkulu - konuyu canlandırabilirdi ve coşkusu bulaşıcıydı. Şahsen, cana yakın ve nezih biriydi ve kendini öğrencilerin kullanımına hazır hale getirdi.

Entelektüel olarak, eski malzemeyi tamamen yeni bir şekilde görmenizi sağlama, daha önce hiç düşünmediğiniz şekillerde düşünmenizi sağlama becerisine sahipti; O çok iyiydi, sınıfına katılmaktan onur ve ayrıcalıklı hissetmenizi sağladı ve dersin sonunda öğrencilere katıldıkları için her zaman nezaketle teşekkür etti. Aklımı birçok yeni kanala açmasının yanı sıra öğretmen olarak da müthiş bir rol modeldi.

Şerefe

hangi konuyu öğretti?

dukebound85

17 Tem 2005
5045 feet deniz seviyesinden
  • 4 Eylül 2008
en sevdiğim profesör çeşitli nedenlerle havalıydı

1) ona Dr. değil, John dememiz konusunda ısrar etti, bu unvanı duymak isteyen diğer adamlar gibi

2) HERKES'in adını bilmeyi bir noktaya getirdi. bu benim için ilkti

3) hayatımızla ilgilendi

4) ofis saatleri ve genel olarak yardım açısından çok erişilebilir, cep numarasını verdi ve benzeri

5) sınıfı çok zorlaştırdı

ders makine mühendisliğinde yüksek lisans dersiydi ve şimdiye kadar aldığım en zor derslerden biriydi

Zorlanmak ve yeni materyaller öğrenmek için para ödediğim için kolay dersleri olan öğretmenlere pek saygım yok

sadece düşüncelerim



Öte yandan, en nefret ettiğim ders öğretmen yüzündendi. sınıf malzeme bilimiydi benim üçüncü yılımdı ve bir misafir profesörümüz vardı

adam tamamen beceriksizdi. bize kitaptaki denklemlerin yanlış olduğunu söyledi ve onları kullanırsak kenetleneceğimizi söyledi. Ayrıca kitapta sunulan çeşitli kavramların yanlış olduğunu söyledi.

İşler o kadar kötüye gitti ki, o kadar kibirli bir kıçtı ki, hem bölüm başkanıyla hem de materyalleri öğreten sıradan profesörle konuşmamız gerekti. Sonunda, sıradan bir profesör derse girdi ve dersi dinledi ve ardından derse meydan okudu. ziyaret eden profesörün kaldırıldığını söylemeye gerek yok ve bize esas olarak 30 yıllık endüstri deneyimine sahip ÇOK yetenekli bir GTA tarafından öğretildik.

ph0rk

22 Ekim 2003
SWVA
  • 4 Eylül 2008
Apple Ink şöyle dedi: Bir ders arasında not okumak Acıklı bir şeydir ve sonunda bir şekilde profesörle dalga geçeriz ve onu asla fazla ciddiye almayız!

Bununla tam olarak ne demek istediğinizden emin değilim, ancak profesörlerinizin bir ara notları gözden geçirmesi gerekiyor. Kafalarında 1-4 ders için bir dönemlik malzeme tutmazlar. İyi bir öğretmen, her halükarda güncel kalmak için materyallerini yıldan yıla değiştirir.

Derse erken gitmeye özen gösteriyorum ve o gün daha önce yazdığım tartışma sorularını gözden geçiriyorum ve muhtemelen daha fazlasını not alıyorum - öncelikle öğrencilerin dersten önce sahip oldukları soruları cevaplamak için oradayım, ama Orada durup on dakika duvara bakarsam lanet olsun.

Ancak, sınıfta mekanik olarak notları okumak aptalcadır - sadece notları dağıtın ve kendi zamanlarında okumalarına izin verin. C

isyan

11 Tem 2008
  • 4 Eylül 2008
Urbana-Champaign'deki Illinois Üniversitesi'ndeki çok yüksek dereceli bir mühendislik programından Connecticut Üniversitesi'ndeki oldukça berbat bir programa geçtim ve fark ettiğim en büyük fark, UConn profesörlerinin 'bebek' öğrencilere eğilimli olmaları. İstisnalar yapmaları ve öğrencileri barındırmak için kendi başımıza çözmemize izin vermek yerine geriye doğru eğilmeleri daha olasıdır. Bu, sınıfın hızını gözle görülür şekilde yavaşlatır. Bazen, bazı çocuklar anlamadığı için sadece örnek problemler yaparak bütün bir dönemi boşa harcarız - bana sorarsanız gülünç. Bir UConn profesörüne, sadece birkaç çocuk aynı gün fizik sınavı olduğu için ~80 kişilik bir sınıfta bir sınavı naklettirdim. UIUC'da asla olmazdı. Adil olmak önemlidir, ancak bence aynı zamanda katı olmak ve özgüveni teşvik etmek de önemlidir. r

rhsgolfer33

ile
6 Ocak 2006
  • 4 Eylül 2008
Tartışma içeren derslerden hoşlanırım. Orta düzeyde çalışmak güzeldir (Zorlanmak istiyorum ama 4-6 dersim daha var ve ders başına 300 sayfa okumam pek olası değil. Genelde derslerin çoğunda haftada 1-2 Bölüm yaparız. Bu da haftada 40-80 sayfa ders kitabına denk geliyor.İngilizce dersleri, özellikle edebiyat, ancak çok daha fazla okuma gerektirebilir, bence Kate Choppin, Yönetim Muhasebesi Cilt 1'den daha kolay okuma eğiliminde. Bir proje, kompozisyon veya eve götürülen (sınıf bölümü olsun veya olmasın) finalleri tercih ederim, kümülatif olmayan finaller de en iyisidir (eğer bize zaten 2 ara sınav verdiyseniz neden buna ihtiyaç duyuyorsunuz? bizi herhangi bir yeni malzemeye ek olarak aynı malzeme üzerinde tekrar test etmek için?). İyi bir standart %90-92=A- ve %93-100=A kesinlikle takdir edilmektedir. Bir profesörün sınıfının diğer derslerin %99'undan 'daha iyi' olduğunu düşünmesinden ve not verme ölçeğini zorlaştırmasından nefret ediyorum: %88-%92=B+, wtf? Sadece bölümünüzdeki diğer profesörlerin kullandığı ölçeği kullanın. Ayrıca, eğer sınıfınız/disiplininiz kompozisyon yazmaya izin vermiyorsa, lütfen bize bir kompozisyon yazdırmayın, bu sadece bizim ve sizin zamanınızı boşa harcar. Profesörüm materyal hakkında heyecanlandığında da zevk alıyorum! Eğer ilgileniyorsanız, heyecanınızı takip etme ihtimalim çok daha yüksek. Bir profesörün farklı bakış açılarını teşvik etmesinden de hoşlanıyorum (siyasi/toplumsal olarak bir yöne yaslanmanız/yaptığım anlamına gelmez ve yapmazsam bu 'yanlış' olduğum anlamına gelmez). Ayrıca, aslında tamamlama için ödevi not edin! Bitirdiğim işi teslim etmekten ve şuradaki kağıda karalamalar yapan tembelle aynı notu almaktan nefret ediyorum. Şimdi bu, doğruluk için ödev notu anlamına gelmiyor, çoğu öğrenci bir şeyleri yanlış anlayacak ve sorun değil, ev ödevi söz konusu olduğunda çabaya göre not verin. Ayrıca, sınıftaki ödev problemlerini gözden geçirin ve örnekler verin, çok yardımcı olur! Geçmiş projelerden örnekleri kaydetmek de harikadır, bazen bize bir proje atandığında nereden başlayacağımıza dair hiçbir fikrimiz olmaz ve örnekler yardımcı olur. Grup projelerinden kaçının, çalışkan öğrencilerin notlarının gruplarına giren bir tembele bağlanmasından daha fazla nefret edecek bir şey yoktur. Bunlar derslerim hakkında sevdiğim birkaç şey

elma mürekkebi

7 Mart 2008
  • 4 Eylül 2008
ph0rk dedi ki: Bununla ne demek istediğinizi tam olarak bilmiyorum, ancak profesörlerinizin bir ara notlara bakmaları gerekiyor. Kafalarında 1-4 ders için bir dönemlik malzeme tutmazlar. İyi bir öğretmen, her halükarda güncel kalmak için materyallerini yıldan yıla değiştirir.

Derse erken gitmeye özen gösteriyorum ve o gün daha önce yazdığım tartışma sorularını gözden geçiriyorum ve muhtemelen daha fazlasını not alıyorum - öncelikle öğrencilerin dersten önce sahip oldukları soruları cevaplamak için oradayım, ama Orada durup on dakika duvara bakarsam lanet olsun.

Ancak, sınıfta mekanik olarak notları okumak aptalcadır - sadece notları dağıtın ve kendi zamanlarında okumalarına izin verin.

Hayır, demek istediğim, bir profesyonel bir ritimle anlatıyor ve sonra birdenbire kesiliyor... sınıfta gezinirken notlarına bakmak için ve akşamları öğrencilere karar vermeleri için ve sonra 5-10 dakika sonra... aniden mezardan döner ve öğretmeye devam eder!

Evet... Bazıları bunu yapar, bazıları ise notlarını önceden dağıtır ve sadece açıklar.... bazıları notlarını dersten sonra dağıtır! B

BoingoBongo

27 Nis 2008
  • 4 Eylül 2008
Tartışmalar kesinlikle katı derslerden çok daha iyidir. Herkesi katılmaya zorluyorlar ve bilgi gerçekten 'yapışıyor' gibi görünüyor.

PowerPoint derslerini gerçekten sevmiyorum. Bazen kullanılmaları gerektiğini biliyorum, ama lütfen, Tanrı aşkına, onu benzersiz ve ilginç hale getirin. Yazım hatalarıyla dolu basit bir şablona kopyalanan/yapıştırılan bilgilerin bir slayt gösterisini daha kaldıramam. Amatör saat.

şüpheci

Ivy Bridge
29 Tem 2008
Uzak Ufuk
  • 5 Eylül 2008
nakamuramori2 dedi ki: hangi konuyu öğretti?

Modern tarih; Tarihi her zaman sevmişimdir, ama o kesinlikle perçinledi. Her zaman o günün dersinin konusu hakkında ne söyleyeceğini duymak istedin.

Şerefe

elma mürekkebi

7 Mart 2008
  • 5 Eylül 2008
Scepticalscribe şunları söyledi: Modern tarih; Tarihi her zaman sevmişimdir, ama o kesinlikle perçinledi. Her zaman o günün dersinin konusu hakkında ne söyleyeceğini duymak istedin.

Şerefe

Bir zamanlar Tarih dersi veren bir profesörüm vardı! 50 yaşlarındaydı ve çok er.... canlı ama hiç kimsenin böyle Tarih öğrettiğini görmemiştim ve sadece konuya aşık oldum! O sadece harikaydı ve her karmaşıklığı o kadar büyük bir cömertlikle açıkladı ki, tüm sınıf dinledi! Inanılmaz bir deneyim oldu!

şüpheci

Ivy Bridge
29 Tem 2008
Uzak Ufuk
  • 6 Eyl 2008
Apple Ink dedi ki: Henüz mezun olmadım ama yine de:

Çok ciddi ve sınıfta şakası olmayan sıkıcı profesörler kesinlikle kapalı!

Bir ders arasında not okumak ACILIDIR ve sonunda bir tür profesörle dalga geçeriz ve onu asla fazla ciddiye almayız!

İfade ve vurgu çok önemlidir! Monotonluk beni uykuya daldırıyor ve kötü aksan profs imajını damlıyor!

Son olarak..... Güven çok çok önemlidir! Bir profesyonel, öğrettiği şeye güvenmiyorsa, o zaman sınıfın, profesyonelin öğretmeye çalıştığı şeyle hiçbir ilgisi olmayacaktır!

benim 2$/100

Güven, bilgi, nükte ve empati önemlidir, hemfikirdirler, ancak akademisyenler genellikle araştırmalarına, yayınlarına, (son zamanlarda) çekebilecekleri fon türüne göre işe alınırlar; Gerçekte ve anlatılması üzücü, öğretme yeteneği işe alırken listenin en sonunda gelir ve bu çok yazık çünkü öğrencilerin hatırladığı şey bu. Ancak, önünüzdeki kusurlu kişinin genellikle alanında uzman olduğunu unutmayın; ne yazık ki, çoğu zaman bu, bir sınıfın önünde öğretme veya 'gerçekleştirme' becerisini içermez. Bunu bir öğretmende alırsanız, bu çok büyük bir bonus.

Bir zamanlar fakültedeki en sevimli, en düzgün ve en insancıl kişi olan bir hocam vardı. Zamanı, teşviki ve desteği konusunda sonsuz cömert, ünlü bir bilgindi; Daha sonra onun altında ders verdiğimde, onun entelektüel ve insani niteliklerine değer vermeyi öğrendim. Altı dili akıcı bir şekilde konuştu, ancak ne yazık ki hiçbirinde öğretemedi. Büyük grupların önünde acı çekti (ancak öğrencilerin bilgisine değer verdiği ve onunla meşgul olduğu küçük grup durumlarında başarılı oldu.)

BTW, sınıflar arasında not okuma konusundaki yorumunuza katılmıyorum. Tecrübeden bahsetmişken, yıldan yıla her ayrıntıyı kafanızda taşımıyorsunuz; hafızanızı tazelemeniz gerekiyor ve sınıflar arasında notları okumak tam da bunu yapmanın yolu.

richardjames şöyle dedi: Gerçek coşku yenilmez. Öğretmen konuyu sevdiğinde ve öğretmeyi sevdiğinde öğrenmesi çok daha kolaydır. Hazırlıksız olmak en kötüsü, geçen sene aynı sunumu yaptığınızdan beri görmediğiniz için slaytları bilmemek iyi değil.

Evet, tamamen katılıyorum.

Rhosfelt şöyle dedi: Ben ikinci sınıf öğrencisiyim, neredeyse küçük bir öğrenciyim:


İnsanların derse katılması için katılım puanlarınız olsun.

Genellikle ppt veya pdf'de not almak güzeldir, sadece bir öğrencinin dersi kaçırması durumunda her zaman çok güzeldir.

Komik olmaya çalışın ve öğrencilerin yapacakları eğlenceli projeler yapın, öğrenmenin en iyi yolu konu ile etkileşimde bulunmaktır. Her zaman bir e-posta gönderin ve sınıfta bunu yapamayacak kadar utangaç olmaları durumunda soru sormaya teşvik edin.

Sadece bazı öneriler

Yeniden devam, üniversite öğrencileri üniversite öğrencileri ve onlara polis memuru değil, ücretli bir öğretmen olduğumu söylüyorum. Onlar büyük erkekler ve kızlar; katılmak onlara kalmış, seçeneklere sahip olmak yetişkin olmanın bir parçası. Çalıştığım yerin politikası olmadığı sürece nadiren katılım puanım olur.

Yeniden notlar, diğer afişler notlardan okuyan öğretmenleri hor görür; öğrenciyken ben de yaptım. Asla not vermem - birincisi, derslerim kurşun noktaları olma eğilimindedir ve etrafta konuştuğum ve eklediğim yorumları ekledim - çoğu tamamen yazılmamış (ama planlanmamış değil). Her neyse, orijinal kaynakları okumaları gerekiyor ve öğreticileri var ve soru sormak için ofis saatleri var. Tamamen cesaretlendirici sorular, tartışmalar ve kahkahalar üzerinde anlaşın; iyi bir atmosfer harikalar yaratır.

ph0rk dedi ki: Bununla ne demek istediğinizi tam olarak bilmiyorum, ancak profesörlerinizin bir ara notlara bakmaları gerekiyor. Kafalarında 1-4 ders için bir dönemlik malzeme tutmazlar. İyi bir öğretmen, her halükarda güncel kalmak için materyallerini yıldan yıla değiştirir.

Derse erken gitmeye özen gösteriyorum ve o gün daha önce yazdığım tartışma sorularını gözden geçiriyorum ve muhtemelen daha fazlasını not alıyorum - öncelikle öğrencilerin dersten önce sahip oldukları soruları cevaplamak için oradayım, ama Orada durup on dakika duvara bakarsam lanet olsun.

Ancak, sınıfta mekanik olarak notları okumak aptalcadır - sadece notları dağıtın ve kendi zamanlarında okumalarına izin verin.

Buna geniş ölçüde katılıyorum. AppleInk'e muhteşem tarih öğretmenleri için, bir öğretmen olarak saygı duyduğum bölüm de bizi susturdu, dinledi; Bazen yazmayı bırakır, kalemimi bırakır ve sadece dinlerdim. Almaya değer bir yolculuktu. Ve evet, derste konuşurken ve yürürken bazen başvurduğu notları vardı.
Şerefe

kuzgun

17 Mart 2004
Melenkurion Göktepesi
  • 6 Eyl 2008
Scepticalscribe şunları söyledi: Modern tarih; Tarihi her zaman sevmişimdir, ama o kesinlikle perçinledi. Her zaman o günün dersinin konusu hakkında ne söyleyeceğini duymak istedin.

Şerefe

Evet, benim de böyle bir hocam vardı.

Ve tahmin edin, o da bir tarih profesörü! heh.

Şu anda tüm derslerim berbat.*

*Hukuk fakültesindeyim.

şüpheci

Ivy Bridge
29 Tem 2008
Uzak Ufuk
  • 6 Eyl 2008
ravenvii dedi ki: Evet, tıpkı bunun gibi bir profesörüm vardı.

Ve tahmin edin, o da bir tarih profesörü! heh.

Şu anda tüm derslerim berbat.*

*Hukuk fakültesindeyim.

Hukuk fakültesi berbat olmamalı; bazı durumlarda tek başına materyal komiktir ve iyi bir öğretmen onunla koşabilmeli ve onu sürükleyici hale getirebilmelidir. (Birkaç yıl hukuk okudum ve öğretmenlerin çoğunun kesinlikle korkunç olduğu konusunda hemfikirim. Bazı maddi - içtihat - zorlayıcı ve bazı ilkelerin büyüleyici olduğu halde bunun neden bu kadar verilmesi gerektiğini asla anlayamadım. Asık suratlı ve ilgisiz öğretmenlerden oldukça ayrı olarak, en azından benim deneyimlerime göre, azimli, son derece hırslı ve oldukça mizahsız öğrencileri cezbetme eğilimindeydi.Tarih -en azından üniversitede- oldukça iyi öğretmenleri ve öğrenmek isteyen öğrencileri cezbetme eğilimindedir. şeyler', bu da onları ilginç kılıyor. Belki de önyargılıyım çünkü hukuku bırakıp tarih öğretmeni oldum.)
Şerefe