Başka

craigslist'teki fahişeler

mcarnes

Orijinal afiş
14 Mart 2004
AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ! AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ!
  • 11 Ocak 2006
Bu yüzden craigslist'te bedava şeyler için dolaşıyorum ve hizmetler altındaki 'erotik' bölümü görüyorum. Tıklamak. '18 yaşında veya falan filan olmalı'. Tıklamak.

Kahretsin, burada bir sürü fahişe var! Bunun yasadışı olması gerekmiyor mu? Birkaç tane var demek istemiyorum, bir ton var demek istiyorum. Heck, bazıları bir ton ağırlığında gibi görünüyor. Edepsiz. Her neyse, kullandıkları bir sürü kelime var ve hiçbirinin ne anlama geldiğini bilmeden kendimi acemi gibi hissediyorum. Burda biraz var:

Yunan
GFE
Fransızca
TARİH
BBBJ (BJ kısmını tahmin edebiliyorum ama BB nedir?)
anal
DFK

Ve neden hepsi telefon numaralarını heceliyor? 'Yedi Altı İki...'
Ve neden hepsi 'engellenen arama yok' diyor?

Bu aktiviteye katılıyorum demiyorum. Kahretsin, her iki şekilde de umurumda değil. Sanırım bir STD almanın iyi bir yolu. Kızlar için biraz üzücü, gerçekten. Ne düşünüyorsun? Portland, Oregon craigslist'ine bakıyorum.

Kwyjibo

5 Kasım 2002


  • 11 Ocak 2006
ummm bu bir zaman http://www.urbandictionary.com

çıplak sırt....

sipariş vermeden önce menüyü bil dostum!

mkrishnan

fahri moderatör
9 Ocak 2004
Grand Rapids, MI, ABD
  • 11 Ocak 2006
mcarnes dedi: Yunanca
GFE
Fransızca
TARİH
BBBJ (BJ kısmını tahmin edebiliyorum ama BB nedir?)
anal
DFK

Heh, sanırım bazı kısaltmaları tahmin edebiliyorum. Ve bu konuya cevap verdiğime pişman olacağım.

GFE = her şey için iyi mi?
BBW = büyük, güzel kadın

mcarnes

Orijinal afiş
14 Mart 2004
AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ! AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ!
  • 11 Ocak 2006
mkrishnan dedi ki: Heh, sanırım bazı kısaltmaları tahmin edebiliyorum. Ve bu konuya cevap verdiğime pişman olacağım.

GFE = her şey için iyi mi?
BBW = büyük, güzel kadın




Bunlar Urban Dictionary'dekilerden daha iyi! Lanet etmek.

KanadaRAM

11 Ekim 2004
Sol Sahilde - Victoria BC Kanada
  • 11 Ocak 2006
mcarnes dedi ki: Her neyse, kullandıkları bir sürü kelime var ve hiçbirinin ne anlama geldiğini bilmeden kendimi acemi gibi hissediyorum.

Ve neden hepsi telefon numaralarını heceliyor? 'Yedi Altı İki...'
Ve neden hepsi 'engellenen arama yok' diyor?

Google size kısaltmaları oldukça hızlı bir şekilde söyleyecektir.

Herhangi bir web botunun (veya daha kötüsünün) telefon numaralarını almasını ve telefonla onları istemeye başlamasını istemediklerini hayal ediyorum ...

Engellenen arama olmaması, cevap vermeden önce arayan kimliğinde telefon numaranızı görmek istedikleri anlamına gelir. Hırsızlık, yaralanma ve ölüm risklerinin normalden çok daha yüksek olduğu bir işte küçük bir koruma önlemidir. V

vniow

18 Tem 2002
Yanlışlıkla tüm konumumu.
  • 11 Ocak 2006
mcarnes dedi ki: Her neyse, kullandıkları bir sürü kelime var ve hiçbirinin ne anlama geldiğini bilmeden kendimi acemi gibi hissediyorum. Burda biraz var:

Bu terimlerin çoğunun ne anlama geldiğini bilmiyorsanız, muhtemelen yapmamalısınız.

Ve craigslist'teki kızların çoğu için üzülmek için bir neden yok, sadece sömürülenler (ki düşündüğünüzden daha az)

2nyRiggz

20 Ağu 2005
Teşekkürler Jah... Çok Kutsandım
  • 11 Ocak 2006
satın alma seçeneğiniz olduğunu bilmek güzel.....her zaman iyi


korusun

Soyut

27 Aralık 2002
Konum Konum Konum
  • 12 Ocak 2006
mkrishnan dedi ki: BBW = büyük, güzel kadın

Kahretsin, 'büyük siyah kadın' olduğunu düşündüm, ama bence senin tahminin daha iyi.

elma örümceği

20 Ocak 2004
gül renkli gözlüklerle bakmak...
  • 12 Ocak 2006
'Johns' için kullandıkları kızları tavsiye etmek için İngiltere merkezli punternet adında bir site var.

Birleşik Krallık'ın herhangi bir yerine göre arama yapabilir ve yerel kızların bir listesini ve hizmet ve tarzlarına ilişkin 'kullanıcı raporlarını' bulabilirsiniz. Bunu bir gazete gazetesinde biraz inanamayarak okudum ama konusuna göre oldukça zevkli görünüyor.

Oh evet, ve incelemeleri okumaya/yazmaya çalışanlara yardımcı olacak bir kısaltmalar ve kısaltmalar sözlüğü var. O... um... aydınlatıcıydı!

jadekitty24

19 Ekim 2005
Connecticut'ın fakir bölümü
  • 12 Ocak 2006
Ah canım, bakire gözlerim

mağara adamı

Konuk
17 Şubat 2003
Hitchin, Herts, Birleşik Krallık
  • 12 Ocak 2006
Bir çeşit OT ama başka bir düşüncem vardı. Fuhuş yasa dışı, ancak porno aktörlerine/aktrislerine de biriyle seks yapmaları için para ödeniyor - peki bu neden yasa dışı değil? Oyuncu/aktris olduklarını ve seks yapmalarının 'rolün bir parçası' olduğunu iddia edebilirler mi?

psödobrit

23 Tem 2002
Jobs'un Yedek Karaciğer Kavanozu
  • 12 Ocak 2006
caveman_uk dedi ki: Biraz OT ama başka bir düşüncem vardı. Fuhuş yasa dışı, ancak porno aktörlerine/aktrislerine de biriyle seks yapmaları için para ödeniyor - peki bu neden yasa dışı değil? Oyuncu/aktris olduklarını ve seks yapmalarının 'rolün bir parçası' olduğunu iddia edebilirler mi?

Evet. İlişkinin kendisi için değil, performansları için para alıyorlar.

evrim

19 Tem 2002
yolun aşağısında, her zaman orada olacağım
  • 12 Ocak 2006
caveman_uk dedi ki: Biraz OT ama başka bir düşüncem vardı. Fuhuş yasa dışı, ancak porno aktörlerine/aktrislerine de biriyle seks yapmaları için para ödeniyor - peki bu neden yasa dışı değil? Oyuncu/aktris olduklarını ve seks yapmalarının 'rolün bir parçası' olduğunu iddia edebilirler mi?


Sanırım çünkü ikisi de başka bir tarafça para alıyor ve biri diğerine ödeme yapmıyor. dediğim gibi sadece tahmin ediyorum B

bgd

30 Ağu 2005
SG
  • 12 Ocak 2006
caveman_uk dedi ki: Biraz OT ama başka bir düşüncem vardı. Fuhuş yasa dışı, ancak porno aktörlerine/aktrislerine de biriyle seks yapmaları için para ödeniyor - peki bu neden yasa dışı değil? Oyuncu/aktris olduklarını ve seks yapmalarının 'rolün bir parçası' olduğunu iddia edebilirler mi?

Muhtemelen ülkeye göre değişir, ancak Birleşik Krallık'ta fuhuştan ziyade yasadışı olan talep etme eylemi değil mi? Para karşılığında seve seve seks yapabilirsiniz ama para karşılığı seks teklif ettiğiniz anda bu yasa dışı hale gelir.

Sanırım bir filmdeyseniz, 'oyunculuk' için para alıyorsunuz. O zaman müstehcenlik yasaları tarafından kapsandığını hayal ediyorum.

Kernow

30 Eylül 2005
Kingston-Upon-Thames
  • 12 Ocak 2006
bgd dedi ki: Muhtemelen ülkeye göre değişir ama Birleşik Krallık'ta fuhuştan ziyade yasa dışı olan teşvik eylemi değil mi? Para karşılığında seve seve seks yapabilirsiniz ama para karşılığı seks teklif ettiğiniz anda bu yasa dışı hale gelir.

Bence haklısın - seks için ödeme almak (veya ödeme yapmak) ile seks için ödeme talep etmek (veya ödeme yapmak) arasında bir fark var.

Bazı durumlarda ayrımın çok iyi olduğunu tahmin ediyorum, ama yine de orada.

gözyaşı dökeceğim

20 Ocak 2005
  • 12 Ocak 2006
Bu, Adult Friend Finder'ın ücretli sürümü gibidir. Hiçbirinde yanlış bir şey görmüyorum. 18 yaşın üzerinde oldukları, cinsel yolla bulaşan hastalıklar için test edildikleri ve 'orada' peynir taşımadıkları sürece, gitmeye hazırım.

İşte Çılgınlar için NS

Silip süpürmek

Konuk
  • 12 Ocak 2006
Kernow dedi ki: Bence haklısın - seks için ödeme almak (veya ödeme yapmak) ile seks için ödeme (veya ödeme) istemek arasında bir fark var.

Bazı durumlarda ayrımın çok iyi olduğunu tahmin ediyorum, ama yine de orada.

Bu ilginç, çünkü yerel gazetenin arkasındaki 'Erotik masaj - genç busty 18 yaşındaki' reklamlarıyla nasıl kurtulduklarını hep merak etmişimdir. Muhtemelen 'masaj' reklamı yaptıkları için ve bu sadece seksle sonuçlanıyor (kanunların gözünde).

Sanırım craigslist gazete ilanlarına çok benzediği için, ABD yasalarını bilmememe rağmen aynı şeyi yapabilirler. (Bu konuda İngiltere hukuku hakkında çok şey bildiğimden değil)

süper sığır

7 Kasım 2003
  • 12 Ocak 2006
bgd dedi ki: Sanırım bir filmdeyseniz 'oyunculuk' için para alıyorsunuz. O zaman müstehcenlik yasaları tarafından kapsandığını hayal ediyorum.

ABD'de ilk değişiklik kapsamına giriyor çünkü 'sanat' kapsamına giriyor, dolayısıyla ifade özgürlüğü. içtihattan, ben inanmak (haberleri geçerken duydum) çizgi çizildi çünkü pornografide aktörler yapamaz eylemden zevk alırlar, daha çok profesyoneldirler.

brepublican

ile
22 Tem 2005
YENİ
  • 12 Ocak 2006
Heathrow'da, Delaware'de olmadığım veya iTMS'den alışveriş yapmadığım sürece, vergisini ödemediğim her şeyden şüphelenirim. Yani vergi almazlarsa...ve deneyime dayanarak konuşursak, yapmazlar (ilk elden değil. Olan deneyim)

XNine

7 Nis 2005
Neden o aptal erkek takımını giyiyorsun?
  • 12 Ocak 2006
superbovine şöyle dedi: Peki, ABD'de ilk değişiklik kapsamına giriyor çünkü 'sanat' kapsamına giriyor, dolayısıyla ifade özgürlüğü. içtihattan, ben inanmak (haberleri geçerken duydum) çizgi çizildi çünkü pornografide aktörler yapamaz eylemden zevk alırlar, daha çok profesyoneldirler.

Evet, zevk için seks yapmayanlar ruhsuz bebeklerdir. Zengin, ruhsuz bebekler belki.

akış arısı

27 Aralık 2002
Alameda, CA.
  • 12 Ocak 2006
superbovine şöyle dedi: Peki, ABD'de ilk değişiklik kapsamına giriyor çünkü 'sanat' kapsamına giriyor, dolayısıyla ifade özgürlüğü. içtihattan, ben inanmak (haberleri geçerken duydum) çizgi çizildi çünkü pornografide aktörler yapamaz eylemden zevk alırlar, daha çok profesyoneldirler.

Pornografide aktörler genellikle birbirlerine para ödemezler.

süper sığır

7 Kasım 2003
  • 12 Ocak 2006
Flowbee şunları söyledi: Pornografide aktörler genellikle birbirlerine para ödemezler.

bununla ne alakası var Olsa da yapımcı da oyuncudur..