Başka

Windows 7 bilgisayarınızda ne kadar disk alanı kaplıyor?

H

hankosova

Orijinal afiş
23 Tem 2009
  • 2 Ekim 2009
Evet, Windows 7 bilgisayarınızda ne kadar disk alanı kaplıyor?

64bit nihai sürümünü 2.66 ghz tek gövdeye kurdum ve 15 gb aldı! Bunun normal olduğundan şüpheliyim, yoksa öyle mi?

celticpride678

Konuk
15 Şub 2009


Boston, MA
  • 2 Ekim 2009
Windows 7, iyi miktarda disk alanı kaplar. Bu tamamen normaldir.

Yolgezer44

24 Mart 2003
Kaliforniya
  • 2 Ekim 2009
hankkosovo dedi ki: Evet, peki windows 7 bilgisayarınızda ne kadar disk alanı kaplıyor.

64bit nihai sürümünü 2.66 ghz tek gövdeye kurdum ve 15 gb aldı! Bunun normal olduğundan şüpheliyim, yoksa öyle mi?

Kulağa doğru geliyor. Karşılaştırma için, Leopard/Snow Leopard yaklaşık 12 GB yer kaplıyor. Yani bu kadar yer kaplamak çılgınca değil. Ama dürüst olmak gerekirse, sabit diskler günümüzde çok büyük ve ucuz, 16 GB masa artıkları. C

kopyala yapıştır

28 Kasım 2008
  • 3 Ekim 2009
Stridder44 şunları söyledi: Ama dürüst olmak gerekirse, günümüzde sabit diskler çok büyük ve ucuz, 16 GB masa artıkları.

evet özellikle sınırlı usb bağlantı noktalarına sahip bir dizüstü bilgisayarınız varsa.. hiçbir şey sizi harici bir hd'ye 100 dolar harcamaktan alıkoyamaz. Eğer bir mac'e paranız varsa, endişelenecek yiyecek vb. gibi pratik harcamalarınız olmadığı açıktır.

ama ciddice.
bir dahaki sefere o yorgun ihtiyarı kullanan birini görünce 'bir şeyin ne kadar gereksiz alan kullandığından şikayet etme.. başka bir sabit disk satın al' argümanı (eğer buna argüman denilebilirse) onları tokatlayacağım.

ama neyse.

Yemin ederim, 'Windows 7 ne kadar hd alan kaplıyor' veya bu etkiyle ilgili bir şey ararken, Windows 7'nin yaklaşık 5 konser sürdüğünü bir yerde okudum. bu yüzden sanırım bu yanlıştı.. bootcamp lol'umu kurmadan önce bu bilgiye sahip olduğum için memnunum.

Yolgezer44

24 Mart 2003
Kaliforniya
  • 3 Ekim 2009
cutcopypaste dedi ki: evet, özellikle sınırlı usb bağlantı noktalarına sahip bir dizüstü bilgisayarınız varsa.. hiçbir şey sizi harici bir hd'ye 100 dolar harcamaktan alıkoyamaz. Eğer bir mac'e paranız varsa, endişelenecek yiyecek vb. gibi pratik harcamalarınız olmadığı açıktır.


Evet, ne demek istediğini anlıyorum çünkü sınırlı USB bağlantı noktalarına sahip bir dizüstü bilgisayarım var. Ama sorun değil, bunu görmezden geleceğiz.

Şimdi bana Boot Camp yalnızca dahili bir sürücüye yüklenecekken neden Windows için harici bir sabit sürücü satın aldığınızı açıklayın. Ama ne halt, ben de katılacağım, çünkü bir sabit diske 100 dolar harcamanıza gerek yok. İşte bir 320 GB 2,5' dizüstü bilgisayar sürücüsü 76 dolar için. veya bir 500 GB 3,5' masaüstü sürücü 63 dolar için. Her ikisi de Western Digital, ikisi de Caviar Black (performansları, daha pahalılar arasında oldukları anlamına gelir). Kimse seni onları almaya zorlamıyor.

Ve bir Mac almaya gücüm yettiği ve başka masrafım olmadığı konusunda nerede bir şey söyledim?

ama ciddice.
bir dahaki sefere o yorgun ihtiyarı kullanan birini görünce 'bir şeyin ne kadar gereksiz alan kullandığından şikayet etme.. başka bir sabit disk satın al' argümanı (eğer buna argüman denilebilirse) onları tokatlayacağım.

Bu soruyu daha önce sormuş ve aynı cevabı almış gibisin. Muhtemelen cevap doğru olduğu için, bu sabit diskler çok ucuz ve çok geniştir. Ama hayır, küçük tehditlere başvurun.

ama neyse.

Yemin ederim, 'Windows 7 ne kadar hd alan kaplıyor' veya bu etkiyle ilgili bir şey ararken, Windows 7'nin yaklaşık 5 konser sürdüğünü bir yerde okudum. bu yüzden sanırım bu yanlıştı.. bootcamp lol'umu kurmadan önce bu bilgiye sahip olduğum için memnunum.

Rica ederim. C

kopyala yapıştır

28 Kasım 2008
  • 3 Ekim 2009
Evet dostum. Ben genellikle oldukça soğukkanlıyım. Sadece bu bakış açısına karşı mantıksız bir nefretim var.
Bana göre şikayet
'bu yazılım şişirilmiş ve gerekenden ve/veya verimli olandan daha fazla alan kullanıyor'
yanıt tarafından yeterince ele alınmamıştır:
'sabit diskler ucuzdur, o yüzden bir tane daha alın'
bir dizi benzetme/başka noktalar vs. yapabilirim, ama sen istemediğin sürece canını sıkmayacağım, bu sadece kötü bir argüman. sadece yorum yapamam benim zayıflığım gibi. Sanırım bu benim bakış açım, genel olarak tüketiciler, kendi çıkarlarını gerçekten düşünmeyen üreticilerin kaprislerine boyun eğmek zorunda kalmamalı. bu, bu konuyu doğrudan bilgilendirmez, ancak ilişkilidir.

bu yukarıdaki örnek de gerçekten bu konuya referans değildi. Konuya geri dönersek... Windows 7'nin boyutuna hiç şaşırmadım. Hafif bir Windows işletim sistemi istiyorsanız, xp'yi kullanın çünkü temelde yenilerinin yapabileceği her şeyi yapabilir ve daha hızlıdır ve daha az yer kaplar. Hatta 200 megabaytın altında olan tüm gereksiz şeylerden arındırılmış çevrimiçi sürümleri bile alabilirsiniz.

garip buluyorum ama bazı Siteler durum pencereleri 7, gerçekten değilse, 6 konser gibi sürer. Okudum, ne kadar ram'iniz olduğuna bağlı çünkü eşdeğer boyutta bir sayfa dosyası oluşturacak ve 'temiz' bir kurulum bazı seçenekler eksik olabilir. NS

dale.louise

3 Ekim 2009
  • 3 Ekim 2009
Windows 7 bilgisayarınızda ne kadar disk alanı kaplıyor?

Merhaba, 16 gb yer kaplıyor.

Yolgezer44

24 Mart 2003
Kaliforniya
  • 4 Ekim 2009
cutcopypaste dedi ki: evet dostum. Ben genellikle oldukça soğukkanlıyım. Sadece bu bakış açısına karşı mantıksız bir nefretim var.
Bana göre şikayet
'bu yazılım şişirilmiş ve gerekenden ve/veya verimli olandan daha fazla alan kullanıyor'
yanıt tarafından yeterince ele alınmamıştır:
'sabit diskler ucuzdur, o yüzden bir tane daha alın'
bir dizi benzetme/başka noktalar vs. yapabilirim, ama sen istemediğin sürece canını sıkmayacağım, bu sadece kötü bir argüman. sadece yorum yapamam benim zayıflığım gibi. Sanırım bu benim bakış açım, genel olarak tüketiciler, kendi çıkarlarını gerçekten düşünmeyen üreticilerin kaprislerine boyun eğmek zorunda kalmamalı. bu, bu konuyu doğrudan bilgilendirmez, ancak ilişkilidir.

bu yukarıdaki örnek de gerçekten bu konuya referans değildi. Konuya geri dönersek... Windows 7'nin boyutuna hiç şaşırmadım. Hafif bir Windows işletim sistemi istiyorsanız, xp'yi kullanın çünkü temelde yenilerinin yapabileceği her şeyi yapabilir ve daha hızlıdır ve daha az yer kaplar. Hatta 200 megabaytın altında olan tüm gereksiz şeylerden arındırılmış çevrimiçi sürümleri bile alabilirsiniz.

garip buluyorum ama bazı Siteler durum pencereleri 7, gerçekten değilse, 6 konser gibi sürer. Okudum, ne kadar ram'iniz olduğuna bağlı çünkü eşdeğer boyutta bir sayfa dosyası oluşturacak ve 'temiz' bir kurulum bazı seçenekler eksik olabilir.

Yeterince adil. Ne kadar yer kapladığını yanlış ifade etme konusunda hemfikirim ve insanların neden bunu söylediği hakkında hiçbir fikrim yok. Tek tahminim, Vlite gibi bir tür zayıflama uygulaması kullanıyor olmaları (ki bu korkunç bir fikir). Genellikle Denetim Masası'na girip belirli Windows bileşenlerini kaldırırım (örneğin, kalem/tablet bilgisayar tanıma uygulamaları/sürücüleri varsayılan olarak yüklenir, bu da aptalcadır).

Kızılötesi

28 Nis 2007
  • 4 Ekim 2009
Stridder44 şöyle dedi: Yeterince adil. Ne kadar yer kapladığını yanlış ifade etme konusunda hemfikirim ve insanların neden bunu söylediği hakkında hiçbir fikrim yok. Tek tahminim, Vlite gibi bir tür zayıflama uygulaması kullanıyor olmaları (ki bu korkunç bir fikir). Genellikle Denetim Masası'na girip belirli Windows bileşenlerini kaldırırım (örneğin, kalem/tablet bilgisayar tanıma uygulamaları/sürücüleri varsayılan olarak yüklenir, bu da aptalcadır).

Ayrıca takas alanınıza da bağlı olduğunu düşünüyorum. Farklı miktarlara sahip kişiler
bellek, farklı boyuttaki disk belleği dosyaları ile sona erecektir. ayrıca şu var
miktarına göre boyut olarak değişebilen hazırda bekletme dosyası
birinin sahip olduğu hafıza (bundan emin değilim). İşte sahip olduklarım:

sayfa.png

Yani orada 7GB var. Disk belleği dosyasını manuel olarak ayarlamak mümkündür
böylece daha az yer kullanır.

Leopard/Snow Leopard'ın gecikmeli tahsisi kullanarak bundan kaçınabileceğini düşünüyorum.
Bununla birlikte, bununla ilgili bazı ödünleşimler olabilir. C

kopyala yapıştır

28 Kasım 2008
  • 4 Ekim 2009
şimdi işte bir soru... mac üzerindeki Windows 7, kar leoparının yaptığı gibi alanı rapor ediyor mu? çünkü eğer öyleyse, eşdeğer bir bilgisayardan daha fazla gb olacak. değilse, windows bölümü, pencerelerin içinden daha küçük olarak bildirilecektir.

Yolgezer44

24 Mart 2003
Kaliforniya
  • 5 Ekim 2009
Kızılötesi dedi ki: Bence bu aynı zamanda takas alanınıza da bağlı. Farklı miktarlara sahip kişiler
bellek, farklı boyuttaki disk belleği dosyaları ile sona erecektir. ayrıca şu var
miktarına göre boyut olarak değişebilen hazırda bekletme dosyası
birinin sahip olduğu hafıza (bundan emin değilim). İşte sahip olduklarım:

Eki görüntüle 197504

Yani orada 7GB var. Disk belleği dosyasını manuel olarak ayarlamak mümkündür
böylece daha az yer kullanır.

Leopard/Snow Leopard'ın gecikmeli tahsisi kullanarak bundan kaçınabileceğini düşünüyorum.
Bununla birlikte, bununla ilgili bazı ödünleşimler olabilir.

Takas dosyası genellikle sahip olduğunuz RAM miktarı kadar büyük olacağından çok doğru. Merak eden herkese, devre dışı bırakmamanızı tavsiye ederim (ancak bu, bir gün başka bir konu için başka bir tartışma).

cutcopypaste dedi ki: şimdi bir soru... mac'taki Windows 7, kar leoparının yaptığı gibi alanı rapor ediyor mu? çünkü eğer öyleyse, eşdeğer bir bilgisayardan daha fazla gb olacak. değilse, windows bölümü, pencerelerin içinden daha küçük olarak bildirilecektir.

SL'ye (Snow Leopard) kadar öyleydi. SL, taban 10'u kullanmaya başladı (burada OS X'in önceki tüm sürümleri taban 2'yi kullanır; Windows ayrıca taban 2'yi kullanır). Bu yüzden Snow Leopard'ı kurarken çok fazla alan kazanıyorsunuz gibi görünüyor. Windows için Boot Camp ile bir bölüm oluşturduğumda bunu 70 GB olarak ayarladım. Taban 2'de (Windows'un okuma şekli), 75.9 GB'a çıktı.

yorgun maymun

28 Mayıs 2005
Pensilvanya
  • 5 Ekim 2009
32bit yüklemem, Office 2007 dahil olmak üzere 10 gb'ın altında kaldı. C

kopyala yapıştır

28 Kasım 2008
  • 8 Ekim 2009
Stridder44 şöyle dedi: SL'ye (Snow Leopard) kadar öyleydi. SL, taban 10'u kullanmaya başladı (burada OS X'in önceki tüm sürümleri taban 2'yi kullanır; Windows ayrıca taban 2'yi kullanır). Bu yüzden Snow Leopard'ı kurarken çok fazla alan kazanıyorsunuz gibi görünüyor. Windows için Boot Camp ile bir bölüm oluşturduğumda bunu 70 GB olarak ayarladım. Taban 2'de (Windows'un okuma şekli), 75.9 GB'a çıktı.

Bekle... beyin sorunları.. Kar leoparına göre toplam sürücü daha büyükse, o zaman pencereler aynı bölmeyi daha küçük değil daha küçük olarak görmemeli mi? SL'de 70 konseri bölümlere ayırdığınızı ve bunun pencerelerde 75.9 olduğunu mu söylüyorsunuz? bana ters geliyor.. n

nph

ile
9 Şub 2005
  • 12 Ekim 2009
Tamam, belki burada bir şeyin üzerindeyiz, öyle görünüyor ki 32 bit sürüm 10 Gig alıyor (MS Office dahil) bu yüzden bazı siteler 6-7 Gig talep ettiğinde 32 bit sürüme atıfta bulunuyorlar ve (benim gibi) 64 bit sürümü yüklerseniz o zaman 15 Gig'e daha yakın konuşuyoruz.

Sadece bir düşünce...

Yolgezer44

24 Mart 2003
Kaliforniya
  • 12 Ekim 2009
cutcopypaste dedi ki: Bekle... beyin sorunları.. toplam sürücü kar leoparına göre daha büyükse, o zaman pencereler aynı bölmeyi daha küçük değil daha küçük olarak görmemeli mi? SL'de 70 konseri bölümlere ayırdığınızı ve bunun pencerelerde 75.9 olduğunu mu söylüyorsunuz? bana ters geliyor..

Konu hakkında kapsamlı bir açıklama yapacak kadar (taban 2'ye karşı taban 10) yeterince bilgim yok, ancak birçok kişinin S.L'yi kurarken büyük bir kazanç fark ettiğini biliyorum. (ve temel 10 şey kısmen bunun arkasındaki nedendir).

nph dedi ki: Tamam, belki burada bir şeyin üzerindeyiz, öyle görünüyor ki 32 bit sürüm 10 Gig (MS Office dahil) alıyor, bu yüzden bazı siteler 6-7 Gig talep ettiğinde 32 bit sürüme atıfta bulunuyorlar ve (benim gibi) 64 yüklerseniz bit versiyonu o zaman 15 Gig'e daha yakın konuşuyoruz.

Sadece bir düşünce...

Gerçekten de 64-bit, hem sabit sürücü hem de RAM açısından biraz daha fazla alan kullanıyor, ancak 6 ila 7 GB'lık bir yükleme iddiası hala oldukça zor görünüyor.

Kuzine sobası

19 Eyl 2008
Berlin, Almanya
  • 12 Ekim 2009
Win7 Pro 32Bit'im şu anda yüklü güncellemeler ve bazı programlar ile 15GB'ta.

Hazırda bekletme modunu kapatır ve sistem geri yükleme noktalarını ve diğer şeyleri silersem, sanırım ~ 10GB olacaktır.

RITZFit

16 Eyl 2007
Nehir kıvrımının hemen çevresinde
  • 12 Ekim 2009
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/system-requirements.aspx
resmi özellikler B

kabadayı

10 Kasım 2008
New York
  • 3 Mayıs 2010
4.1GB = Ubuntu 10.04 Sevdiğim 153 ekstra uygulama İLE Tamamen Yüklendi

4.1GB = Ubuntu 10.04 Sevdiğim 153 ekstra uygulama İLE Tamamen Yüklendi

Antidotu:

- yazılım
- virüsler
- büyük kardeş yazılım gaspı
- düşük bütçe (ücretsiz!)
- düşük kaynaklar (256MB RAM gerektirir, ancak 384MB önerilir)
- 4.1GB sabit disk (en çok sevdiğim 153 ekstra uygulama dahil)

Ubuntu 10.04 KAYALAR! Kullanımı, şimdiye kadarki herhangi bir Mac veya Windows sürümünden daha kolay ve daha ucuz (ücretsiz!) .... ve 1.000 kat daha iyi. İnan bana, hepsini kullandım... yaklaşık 33 yıldır bir BT uzmanıyım. Büyükannen yeni Ubuntu'yu HİÇBİR talimat veya yardım almadan kullanabilir.

bruce wagner
http://bredtech.com İLE

kmikze

27 Mayıs 2010
  • 27 Mayıs 2010
brucewagner şunları söyledi: 4.1GB = Ubuntu 10.04 Sevdiğim 153 ekstra uygulama İLE Tamamen Yüklendi

Antidotu:

- yazılım
- virüsler
- büyük kardeş yazılım gaspı
- düşük bütçe (ücretsiz!)
- düşük kaynaklar (256MB RAM gerektirir, ancak 384MB önerilir)
- 4.1GB sabit disk (en çok sevdiğim 153 ekstra uygulama dahil)

Ubuntu 10.04 KAYALAR! Kullanımı, şimdiye kadarki herhangi bir Mac veya Windows sürümünden daha kolay ve daha ucuz (ücretsiz!) .... ve 1.000 kat daha iyi. İnan bana, hepsini kullandım... yaklaşık 33 yıldır bir BT uzmanıyım. Büyükannen yeni Ubuntu'yu HİÇBİR talimat veya yardım almadan kullanabilir.

bruce wagner
http://bredtech.com

Evet, doğru...

Sizden bir gösteri yapmanızı ve en yeni 3Ds Max, Photoshop ve directX oyunlarını sevgili ubuntu'nuzda pencerelerdekiyle aynı hızda kullanmanızı istiyorum... V

manzara

3 Ocak 2010
  • 28 Mayıs 2010
Windows 7'nin profesyonel sürümünü yüklerseniz, zaman makinesi yedeklemelerine benzer şekilde varsayılan olarak gölge kopyaları açar. Bu, veri dosyalarınızın birden fazla yedek kopyasını oluşturacak ve bu da çok fazla yer kaplayacaktır. Sistem koruma iletişim kutusunda gölge kopyaları kapatabilirsiniz.

yakınlık

9 Mayıs 2010
  • 29 Mayıs 2010
brucewagner şunları söyledi: 4.1GB = Ubuntu 10.04 Sevdiğim 153 ekstra uygulama İLE Tamamen Yüklendi

Antidotu:

- yazılım
- virüsler
- büyük kardeş yazılım gaspı
- düşük bütçe (ücretsiz!)
- düşük kaynaklar (256MB RAM gerektirir, ancak 384MB önerilir)
- 4.1GB sabit disk (en çok sevdiğim 153 ekstra uygulama dahil)

Ubuntu 10.04 KAYALAR! Kullanımı, şimdiye kadarki herhangi bir Mac veya Windows sürümünden daha kolay ve daha ucuz (ücretsiz!) .... ve 1.000 kat daha iyi. İnan bana, hepsini kullandım... yaklaşık 33 yıldır bir BT uzmanıyım. Büyükannen yeni Ubuntu'yu HİÇBİR talimat veya yardım almadan kullanabilir.

bruce wagner
http://bredtech.com

Pekala, bu konu bir mac'ta pencereleri kullanmakla ilgili. OSX'iniz varsa neden bir mac'e linux kurarsınız? B

brianhoorn

4 Ara 2010
  • 21 Oca 2011
Sen çok yanlışsın...

kmikze dedi ki: Evet, doğru...

Sizden bir gösteri yapmanızı ve en yeni 3Ds Max, Photoshop ve directX oyunlarını sevgili ubuntu'nuzda pencerelerdekiyle aynı hızda kullanmanızı istiyorum...

Aslında, dürüst olmak gerekirse Linux'u kendim için her şeye tercih ederim. Eminim hiç kullanmamışsındır, bu yüzden cahilsin. Ubuntu'nun az kaynak kullandığı konusunda haklı. Kesinlikle Windows'tan daha hızlı. 'Windows'takiyle aynı hızda' okuduğumda güldüm. Linux şimdiye kadar kullandığım en hızlı işletim sistemi. Beni Mac'e geçiren tek şey uygulamalar. Linux için pek çok iyi program var, ancak BÜYÜK programlar istiyorsanız Mac veya Windows'a ihtiyacınız var. Linux için Adobe CS'yi yayınlarlarsa, geri dönebilirim. Ama Mac'ime zaten tonlarca para harcadım, o yüzden boşver. m

Med101

3 Ocak 2012
  • 3 Ocak 2012
Disk alanı

Umarım birisi bana biraz tavsiye verebilir. Bilgisayarlarla hiç ilgilenmiyorum ve biraz yardıma ihtiyacım var. Büyük bir makinem yok (2GB bellek; 80GB HD vb.)

HD'mi yeni biçimlendirdim ve Windows 7'ye geçtim. Bilgisayardaki tek yazılım Windows 7 ve bir Anti Virüs Programı ve 80GB HD'm FULL. Herhangi bir tavsiye?