Başka

ps3 ile internet paylaşımı

m

mat3224

Orijinal afiş
12 Haz 2008
  • 3 Haz 2009
Bu beni deli ediyor, her ikisi de yardımcı olmayan apple ve sony'yi aradım. Temel olarak, internet paylaşımındaki ethernet anahtarı aracılığıyla ps3'ü mac'uma bağlamak ve mac'in interneti havaalanı üzerinden alması ve ethernet üzerinden göndermesi için ayarlamak istiyorum. Tercihlere gittim ve kurdum, fişe taktım ama işe yaramayacak. ip almada başarısız oluyor ve kendime bir tane koyduğumda internet bağlantısında başarısız oluyor. lütfen yardım et. ps3'ün kablosuz kullanmasını istemiyorum. J

jakerules133

8 Ocak 2009
  • 3 Haz 2009
Dostum ben de 2 saattir bu saçmalığı çözmeye çalışırken çıldırıyorum. Daha önce çalıştırdım ama sonra çalışmayı bıraktı. PS3'ün çevrimiçi ayarlarından nefret ediyorum. Sony, hala üzerinde çalışılması gereken **** ile üstün konsola sahip olduklarını düşünmekten bile utanmalı. m

mat3224

Orijinal afiş
12 Haz 2008


  • 4 Haz 2009
berbat

Sucks dün birkaç saat denedi, her şeyi manuel olarak yazmayı denedi. elma aradılar mac'in iyi olduğunu söylediler ve sony'yi aradılar, aradılar sony, sorunun ilk başta ne olduğunu yeni olduğunu söyleyen tam bir wang ile konuştuktan sonra denediklerini ve işe yaramadığını söylemeye döndüler. 360, pc, dizüstü bilgisayar hepsinin onunla çalıştığını söyledim ama ps3 değil, çalışmadığını söyledi. sonra çalıştığını söyledim ve başka bir personel üyesiyle kontrol ettiğini söyledi ve sonra işe yaramadığını ve çalışmayacağını söyleyerek geri geldi. Aptal, kesinlikle onu bir yönlendiriciye takmak gibi mi?

jamesschmidtke

15 Nis 2008
  • 30 Haz 2009
Merhaba arkadaşlar, öncelikle neler yaşadığınızı anladığımı söylememe izin verin. işte benim ve diğerleri için işe yarayan çözüm. Sadece internette gezinmek, güncellenenleri indirmek, oyunlar vb. için gerçekten işe yarasa da, çevrimiçi oyunlarda iyi veya gerçekten hiç çalışmadığını söylememe izin verin. Bir yıllık ps3 sahipliğinden sonra yeni zaman kapsülünü satın aldım ve bunu yapmanızı veya havalimanını aşırı derecede zorlamanızı ciddi olarak tavsiye ediyorum, akıl sağlığınız daha değerli. Ama eğer yukarıdakilerle aranız iyiyse, bu gerçekten işe yarıyor ya da en azından kar kediciğine kadar işe yarayacak....



jtrenda33'e çabaları için teşekkürler çünkü bu çözüm bazıları için doğru olabilir

Sonunda yerleşik havaalanı kartını kullanarak PS3'ümü internete bağladım. İşte yaptığım şey.

İnternet Paylaşımını açın. Bunu nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız, o zaman bana sorun, ben de size bu konuda yol göstereceğim.
Terminal'i açın ve bunu tam olarak gösterildiği gibi yazın:

cp /etc/bootpd.plist /tmp/bootpd.plist

Dönüş tuşuna basın. Hiçbir şey olmamış gibi görünebilir. Sorun yok.

İnternet Paylaşımını kapatın.

Terminal penceresine geri dönün ve şunu yazın:

-e /tmp/bootpd.plist'i aç

Dönüş tuşuna basın. TextEdit'te bir dosya açılacaktır. Dosyanın bu bölümünü sonuna yakın bir yerde bulun:

answer_threshold_saniye
4

4'ü 0 olarak değiştirin ve ardından dosyayı kaydetmek için Command+S tuşlarına basın.

Terminal Penceresine geri dönün ve şunu yazın:

sudo cp /tmp/bootpd.plist /etc

Yönetici şifresini bilmeniz gerekecek. Bir kurulumunuz yoksa, önce bir tane kurmanız gerekebilir. Bunun tehlikeli olabileceği konusunda uyarılacaksınız. Bunların ne yaptığını bilmiyorum ama işe yaradı. Yani bilgisayarımı bozduysa, söyleyemem çünkü her şey mükemmel çalışıyor gibi görünüyor.

Peki. Şifreyi girdikten sonra Return tuşuna basın.

İnternet Paylaşımını tekrar açın.

Şimdi. PS3'ünüze gidin ve 'kolay' yoldan kablosuz bağlantı kurun. Bazı ağ yapılandırmalarını veya bunun gibi bir şeyi kontrol ettiğini söyledi ve sonra beni SSID ekranına getirdi. Manuel'i seçtim ve daha önce orada bulunan erişim noktamı seçtim ve ardından WEP şifremi yazdım. Sonra devam ettim ve her şeyi otomatik olarak yapmasına izin verdim ve işe yaradı! Denemek. Bunun yardımcı olup olmadığını veya mantıklı olmayan bir şeyi açıklığa kavuşturmam gerekirse bana bildirin. m

beyin fırtınası

9 Ara 2010
  • 9 Ara 2010
jamesschmidtke dedi ki: hey millet, önce neler yaşadığınızı anladığımı söylememe izin verin. işte benim ve diğerleri için işe yarayan çözüm. Sadece internette gezinmek, güncellenenleri indirmek, oyunlar vb. için gerçekten işe yarasa da, çevrimiçi oyunlarda iyi veya gerçekten hiç çalışmadığını söylememe izin verin. Bir yıllık ps3 sahipliğinden sonra yeni zaman kapsülünü satın aldım ve bunu yapmanızı veya havalimanını aşırı derecede zorlamanızı ciddi olarak tavsiye ediyorum, akıl sağlığınız daha değerli. Ama eğer yukarıdakilerle aranız iyiyse, bu gerçekten işe yarıyor ya da en azından kar kediciğine kadar işe yarayacak....



jtrenda33'e çabaları için teşekkürler çünkü bu çözüm bazıları için doğru olabilir

Sonunda yerleşik havaalanı kartını kullanarak PS3'ümü internete bağladım. İşte yaptığım şey.

İnternet Paylaşımını açın. Bunu nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız, o zaman bana sorun, ben de size bu konuda yol göstereceğim.
Terminal'i açın ve bunu tam olarak gösterildiği gibi yazın:

cp /etc/bootpd.plist /tmp/bootpd.plist

Dönüş tuşuna basın. Hiçbir şey olmamış gibi görünebilir. Sorun yok.

İnternet Paylaşımını kapatın.

Terminal penceresine geri dönün ve şunu yazın:

-e /tmp/bootpd.plist'i aç

Dönüş tuşuna basın. TextEdit'te bir dosya açılacaktır. Dosyanın bu bölümünü sonuna yakın bir yerde bulun:

answer_threshold_saniye
4

4'ü 0 olarak değiştirin ve ardından dosyayı kaydetmek için Command+S tuşlarına basın.

Terminal Penceresine geri dönün ve şunu yazın:

sudo cp /tmp/bootpd.plist /etc

Yönetici şifresini bilmeniz gerekecek. Bir kurulumunuz yoksa, önce bir tane kurmanız gerekebilir. Bunun tehlikeli olabileceği konusunda uyarılacaksınız. Bunların ne yaptığını bilmiyorum ama işe yaradı. Yani bilgisayarımı bozduysa, söyleyemem çünkü her şey mükemmel çalışıyor gibi görünüyor.

Peki. Şifreyi girdikten sonra Return tuşuna basın.

İnternet Paylaşımını tekrar açın.

Şimdi. PS3'ünüze gidin ve 'kolay' yoldan kablosuz bağlantı kurun. Bazı ağ yapılandırmalarını veya bunun gibi bir şeyi kontrol ettiğini söyledi ve sonra beni SSID ekranına getirdi. Manuel'i seçtim ve daha önce orada bulunan erişim noktamı seçtim ve ardından WEP şifremi yazdım. Sonra devam ettim ve her şeyi otomatik olarak yapmasına izin verdim ve işe yaradı! Denemek. Bunun yardımcı olup olmadığını veya mantıklı olmayan bir şeyi açıklığa kavuşturmam gerekirse bana bildirin. Genişletmek için tıklayın...


Anladığım kadarıyla, bu benim için çalıştı. PS3'üm ilk başta garip davranıyordu ve hatta COD kara operasyonlarındaki istatistiklerimi bile sildi ama bir şekilde geri döndüler gibi görünüyor. Üst kattaki yönlendiriciden kablosuz hale gelen mac'umdan çalışan ethernet ile daha güçlü bir bağlantısı var gibi görünüyor m

migueiel

8 Ara 2010
Chicago
  • 9 Ara 2010
Bunu eski bilgisayarımda çok basit bir şekilde yapabilmek için kullanıyorum! r

kıç

21 Oca 2011
  • 21 Oca 2011
PS3'ten Imac Havalimanı'na

miguueeel dedi ki: Bunu eski bilgisayarımda çok basit bir şekilde yapabiliyorum! Genişletmek için tıklayın...
Basit

1.PS3 IP adresi=İnternet Paylaşımı'na giderek (internet paylaşımını kapatarak) bulunan İnternet Havalimanı IP Adresi, Havalimanı'nı (ethernet değil) seçin ve Gelişmiş Ayarlar'a tıklayın. Havaalanı IP adresi burada, Alt Ağ Maskesi ve Yönlendirici bilgisi ile birlikte bulunur. Bu bilgi, PS3'e manuel olarak girdiğiniz bilgilerdir, (PS3 gibi Apple olmayan bilgisayarlarda bir WEP Anahtarı seçerken, ana IMAC Havaalanı kablosuz ağınızda 5 karakterlik bir ASCII seçmeniz gerektiğini unutmayın) 5 WEP Anahtarı parolasını girin, ve yukarıdaki IP Adresini manuel olarak girmeye devam edin+alt ağ+yönlendirici #,... sonuncusu Birincil/İkincil DNS'nizi bulmaktır (sistem tercihleri/ağ/ethernet/DNS birincil altında bulunan ana IMAC 'Ethernet bağlantısı'nda kolay bulunur ve ardından ikincil. PS3'teki son adım, MTU 'otomatik', Proxy 'kullanma', UPnP 'devre dışı' seçerek bilgileri bitirin, ardından majic'i izleyin..Umarım bu, PS3 ve Mac'lerde görülen tüm karışıklığa yardımcı olur. S

şeker kamışı

15 Şub 2011
  • 15 Şub 2011
Kahramanımsın

hemen çalışmaya başladı


jamesschmidtke dedi ki: hey millet, önce neler yaşadığınızı anladığımı söylememe izin verin. işte benim ve diğerleri için işe yarayan çözüm. Sadece internette gezinmek, güncellenenleri indirmek, oyunlar vb. için gerçekten işe yarasa da, çevrimiçi oyunlarda iyi veya gerçekten hiç çalışmadığını söylememe izin verin. Bir yıllık ps3 sahipliğinden sonra yeni zaman kapsülünü satın aldım ve bunu yapmanızı veya havalimanını aşırı derecede zorlamanızı ciddi olarak tavsiye ediyorum, akıl sağlığınız daha değerli. Ama eğer yukarıdakilerle aranız iyiyse, bu gerçekten işe yarıyor ya da en azından kar kediciğine kadar işe yarayacak....



jtrenda33'e çabaları için teşekkürler çünkü bu çözüm bazıları için doğru olabilir

Sonunda yerleşik havaalanı kartını kullanarak PS3'ümü internete bağladım. İşte yaptığım şey.

İnternet Paylaşımını açın. Bunu nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız, o zaman bana sorun, ben de size bu konuda yol göstereceğim.
Terminal'i açın ve bunu tam olarak gösterildiği gibi yazın:

cp /etc/bootpd.plist /tmp/bootpd.plist

Dönüş tuşuna basın. Hiçbir şey olmamış gibi görünebilir. Sorun yok.

İnternet Paylaşımını kapatın.

Terminal penceresine geri dönün ve şunu yazın:

-e /tmp/bootpd.plist'i aç

Dönüş tuşuna basın. TextEdit'te bir dosya açılacaktır. Dosyanın bu bölümünü sonuna yakın bir yerde bulun:

answer_threshold_saniye
4

4'ü 0 olarak değiştirin ve ardından dosyayı kaydetmek için Command+S tuşlarına basın.

Terminal Penceresine geri dönün ve şunu yazın:

sudo cp /tmp/bootpd.plist /etc

Yönetici şifresini bilmeniz gerekecek. Bir kurulumunuz yoksa, önce bir tane kurmanız gerekebilir. Bunun tehlikeli olabileceği konusunda uyarılacaksınız. Bunların ne yaptığını bilmiyorum ama işe yaradı. Yani bilgisayarımı bozduysa, söyleyemem çünkü her şey mükemmel çalışıyor gibi görünüyor.

Peki. Şifreyi girdikten sonra Return tuşuna basın.

İnternet Paylaşımını tekrar açın.

Şimdi. PS3'ünüze gidin ve 'kolay' yoldan kablosuz bağlantı kurun. Bazı ağ yapılandırmalarını veya bunun gibi bir şeyi kontrol ettiğini söyledi ve sonra beni SSID ekranına getirdi. Manuel'i seçtim ve daha önce orada bulunan erişim noktamı seçtim ve ardından WEP şifremi yazdım. Sonra devam ettim ve her şeyi otomatik olarak yapmasına izin verdim ve işe yaradı! Denemek. Bunun yardımcı olup olmadığını veya mantıklı olmayan bir şeyi açıklığa kavuşturmam gerekirse bana bildirin. Genişletmek için tıklayın...
S

sevven

17 Şub 2011
  • 17 Şub 2011
harika çalıştı! çok teşekkürler!


jamesschmidtke dedi ki: hey millet, önce neler yaşadığınızı anladığımı söylememe izin verin. işte benim ve diğerleri için işe yarayan çözüm. Sadece internette gezinmek, güncellenenleri indirmek, oyunlar vb. için gerçekten işe yarasa da, çevrimiçi oyunlarda iyi veya gerçekten hiç çalışmadığını söylememe izin verin. Bir yıllık ps3 sahipliğinden sonra yeni zaman kapsülünü satın aldım ve bunu yapmanızı veya havalimanını aşırı derecede zorlamanızı ciddi olarak tavsiye ediyorum, akıl sağlığınız daha değerli. Ama eğer yukarıdakilerle aranız iyiyse, bu gerçekten işe yarıyor ya da en azından kar kediciğine kadar işe yarayacak....



jtrenda33'e çabaları için teşekkürler çünkü bu çözüm bazıları için doğru olabilir

Sonunda yerleşik havaalanı kartını kullanarak PS3'ümü internete bağladım. İşte yaptığım şey.

İnternet Paylaşımını açın. Bunu nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız, o zaman bana sorun, ben de size bu konuda yol göstereceğim.
Terminal'i açın ve bunu tam olarak gösterildiği gibi yazın:

cp /etc/bootpd.plist /tmp/bootpd.plist

Dönüş tuşuna basın. Hiçbir şey olmamış gibi görünebilir. Sorun yok.

İnternet Paylaşımını kapatın.

Terminal penceresine geri dönün ve şunu yazın:

-e /tmp/bootpd.plist'i aç

Dönüş tuşuna basın. TextEdit'te bir dosya açılacaktır. Dosyanın bu bölümünü sonuna yakın bir yerde bulun:

answer_threshold_saniye
4

4'ü 0 olarak değiştirin ve ardından dosyayı kaydetmek için Command+S tuşlarına basın.

Terminal Penceresine geri dönün ve şunu yazın:

sudo cp /tmp/bootpd.plist /etc

Yönetici şifresini bilmeniz gerekecek. Bir kurulumunuz yoksa, önce bir tane kurmanız gerekebilir. Bunun tehlikeli olabileceği konusunda uyarılacaksınız. Bunların ne yaptığını bilmiyorum ama işe yaradı. Yani bilgisayarımı bozduysa, söyleyemem çünkü her şey mükemmel çalışıyor gibi görünüyor.

Peki. Şifreyi girdikten sonra Return tuşuna basın.

İnternet Paylaşımını tekrar açın.

Şimdi. PS3'ünüze gidin ve 'kolay' yoldan kablosuz bağlantı kurun. Bazı ağ yapılandırmalarını veya bunun gibi bir şeyi kontrol ettiğini söyledi ve sonra beni SSID ekranına getirdi. Manuel'i seçtim ve daha önce orada bulunan erişim noktamı seçtim ve ardından WEP şifremi yazdım. Sonra devam ettim ve her şeyi otomatik olarak yapmasına izin verdim ve işe yaradı! Denemek. Bunun yardımcı olup olmadığını veya mantıklı olmayan bir şeyi açıklığa kavuşturmam gerekirse bana bildirin. Genişletmek için tıklayın...
S

StruckANerve

31 Aralık 2008
Rio Rancho, NM
  • 18 Şub 2011
PS3'te kablosuz yerleşik varken neden tüm bu zahmete katlandığınızı anlamıyorum? Bağlantınız, yalnızca Mac'iniz ve yönlendirici arasındaki kablosuz bağlantı kadar kararlı.

macbookproi7

22 Şub 2011
Brisbane, Avustralya.
  • 22 Şub 2011
Bu konu için çok teşekkürler. Ben de bilgisayarıma gerçekte ne yaptığı hakkında hiçbir fikrim yok, bu yüzden bunu yaparken biraz aptal hissediyorum, ama gerçekten ps3'ümde çevrimiçi olmak istedim.

Şunu da belirteyim dedim, ilk denediğimde senin önerdiğin gibi yapmadım ve Login'imde bir şifre olduğundan emin oldum ve şifre istediğinde onu boş bıraktım ve enter'a bastım ve YANLIŞ dedi, bu yüzden ben de tekrar yapmak zorunda kaldı. Ve o zaman geçtiğimde bile PS3'üm bağlanmadı.

Bu yüzden bilgisayarı ve PS3'ü yeniden başlattım ve hepsini tekrar Terminal'de yaptım (bu sefer bir şifre ile) ve TV ekranımda PS3 XMB'nin üzerinde bir bağlantı hatasıyla ilgili bir şey çıktı ve bana kod verdi, onu görmezden geldim ve bağlanmaya çalıştım ve bir cazibe gibi çalıştı.

Tekrar teşekkürler.
Şerefe

macbookproi7

22 Şub 2011
Brisbane, Avustralya.
  • 22 Şub 2011
nmrrjw66 dedi ki: PS3'te kablosuz yerleşik varken neden tüm bu zahmete katlanıyorsunuz anlamıyorum? Bağlantınız, yalnızca Mac'iniz ve yönlendirici arasındaki kablosuz bağlantı kadar kararlı. Genişletmek için tıklayın...

Bu arada bunu yapmamın nedeni, evde olmamam ve bir apartman dairesinde yaşamam... bu yüzden dizüstü bilgisayarıma kablosuz bir USB modem kullanıyorum ve havalimanı üzerinden paylaşım yapıyorum. Telefon hattına bağlanan geleneksel bir telefon değil. Böylece bilgisayarım iPhone, iPad ve şimdi de MBP'mde internetteyken Playstation için baz istasyonu oluyor NS

d8 Blitzkrieg

3 Mart 2011
  • 3 Mart 2011
Bu Snow Leopard ile de çalışır mı??? Bu lanet şey beni kesinlikle deli ediyor. Tam olarak talimatların söylediğini yapıyorum ve bana dosyanın var olmadığını söylüyor. Yeni Mac OS için bunu yapmanın belirli bir yolu var mı? Lütfen bir an önce akıl verin, buna sabrım kalmadı. :/

macbookproi7

22 Şub 2011
Brisbane, Avustralya.
  • 10 Nis 2011
d8blitzkrieg dedi ki: Bu Snow Leopard ile de çalışır mı??? Bu lanet şey beni kesinlikle deli ediyor. Tam olarak talimatların söylediğini yapıyorum ve bana dosyanın var olmadığını söylüyor. Yeni Mac OS için bunu yapmanın belirli bir yolu var mı? Lütfen bir an önce akıl verin, buna sabrım kalmadı. :/ Genişletmek için tıklayın...

Snow Leopard 10.6.6'ya sahibim ve benim için iyi çalışıyor. Sevven'in söylediklerini aynen kopyalayıp yapıştırdığınızdan emin olun, hata yapıyorsanız diye yazmayın. İşe yaramazsa sıfırdan başladığınızdan emin olun (hesabınız için bir Yönetici şifreniz olduğundan emin olun).

Ağın bağlantısını kesin, yeniden bağlanın. Paylaşımın açık olduğundan emin olun. Playstation'ınızda oturumu kapatıp açtıktan sonra... ilk komut satırını yapın... ardından paylaşımı kapatın. gerisini yap... dediği gibi, 4'ü 0 olarak değiştirin ve Komut - S'ye basın, menü çubuğunda Dosya'yı göreceksiniz, çünkü S komutu Dosya'da kaydetme seçeneğini seçiyor... ve ardından enter tuşuna basın. Sonraki komutu kopyalayıp terminale yapıştırın.. paylaşımı GERİ açın ve ardından playstation'ınıza, bağlantı ayarlarına geri dönün.. Kolay> kablosuz> bilgisayarınızı tara... seçin> WEP'i seçin...
(mac'inizde yaptığınız ağda WEP ayarını seçtiğinizden ve şifrenizi beş harfli bir şifre yaptığınızdan emin olun... Ben benimkini ascii yaptım çünkü bu şifre türü ve bu yüzden hatırlaması kolay)

şifrenizi girin ve devam edin, ardından tamamlanana kadar sonraki>sonraki vb. sonra bağlantınızı deneyin ve çalışması gerekir. Fark eder mi bilmiyorum ama her şeyi yaptıktan sonra bağlantımı kurmadan önce Terminali kapatıyorum ve paylaşım vs.. sonra dene.

Hala çalışmıyorsa, playstation'ınızı kapatın, paylaşımı kapatın, ardından playstation'ınızı tekrar açın ve tekrar deneyin, Bunu ilk yaptığımdan beri mac'umu yeniden biçimlendirdim ve her seferinde yeniden yapmak zorunda kaldım ... sayı 0'da kalmasına rağmen yine de o adımı geçtim ve tekrar 0 olarak kaydettim.

Onu işe alacaksın. P

petran1

15 Nis 2011
  • 15 Nis 2011
Çalışıyor... ama VPN için değil mi?

MAC'im WiFi üzerinden internete bağlı ve ps3'ümü (ve bu konuda ATV1) ethernet üzerinden MAC'ime bağladığımda, ps3 MAC'im üzerinden bağlanıyor ve bu iyi çalışıyor.

Ama... MAC'imi bir VPN (Witopia) aracılığıyla bağladığımda artık çalışmıyor! MAC'imdeki internet paylaşım ayarlarını 'VPN'den (PPTP)' (Havaalanı yerine) olarak değiştirmeyi denedim ama yine de neşe yok.

Düşüncesi olan var mı? T

çok büyük sinek22

1 Kasım 2007
  • 30 Mayıs 2011
Petran1 dedi ki: MAC'im WiFi üzerinden internete bağlı ve ps3'ümü (ve bu konuda ATV1'i) ethernet üzerinden MAC'ime bağladığımda, ps3 MAC'im üzerinden bağlı ve bu iyi çalışıyor.

Ama... MAC'imi bir VPN (Witopia) aracılığıyla bağladığımda artık çalışmıyor! MAC'imdeki internet paylaşım ayarlarını 'VPN'den (PPTP)' (Havaalanı yerine) olarak değiştirmeyi denedim ama yine de neşe yok.

Düşüncesi olan var mı? Genişletmek için tıklayın...

Aynı sorun bende de var... VPN kullanmıyorsam mac'uma sorunsuz bir şekilde bağlanabiliyorum, ancak mac'umda VPN'i başlattığım anda PS3'üm internet bağlantısını kesiyor. ben

ImAFunnyGuyPS3

30 Mayıs 2011
  • 30 Mayıs 2011
Allah'ım neden şimdi çalışmıyor.

Bu yüzden şimdi bunu üç kez çözdüm ve nedense şimdi çalışmıyor. IP adreslerini her zaman değiştirmek zorunda mıyım? Aşağıdaki geçmişe bakın.

Başlangıçta USB modemimi MAC üzerinden Ethernet üzerinden PS3'ümle paylaştım. Aylarca harika çalıştı sorun yok, işe yaradı. Sonra sabit diskimi nadir bir toprak mıknatısıyla kızarttım, aptal olduğumu biliyorum. Yeni bir sabit sürücü ile aynı MAC osx 10.4.11. İlk başta aynı ayarları kullanmayı denedim ve çalışmadı ama sonra portlarımın kapalı olduğunu fark ettim. Bağlantı noktalarımı tekrar açtım, iyi çalıştı. Birkaç gün sonra geri geldi PS3 bağlanamadı. Temelde MacRumor kullanıcısı Winni'nin iş parçacığında tanımladığı ayarların aynısını kullanmıştım ve işe yaradı. Şimdi bugün aynı şeye internet bağlantısı olmadan geri dönüyorum. PS3'ün saldırıya uğramasıyla bu yeteneği kaldırdılar mı? Kayboldum lütfen yardım edin. ben

mantıksız

1 Haz 2011
  • 1 Haz 2011
macbookproi7 dedi ki: Snow Leopard 10.6.6'm var ve benim için iyi çalışıyor. Sevven'in söylediklerini aynen kopyalayıp yapıştırdığınızdan emin olun, hata yapıyorsanız diye yazmayın. İşe yaramazsa sıfırdan başladığınızdan emin olun (hesabınız için bir Yönetici şifreniz olduğundan emin olun).

Ağın bağlantısını kesin, yeniden bağlanın. Paylaşımın açık olduğundan emin olun. Playstation'ınızda oturumu kapatıp açtıktan sonra... ilk komut satırını yapın... ardından paylaşımı kapatın. gerisini yap... dediği gibi, 4'ü 0 olarak değiştirin ve Komut - S'ye basın, menü çubuğunda Dosya'yı göreceksiniz, çünkü S komutu Dosya'da kaydetme seçeneğini seçiyor... ve ardından enter tuşuna basın. Sonraki komutu kopyalayıp terminale yapıştırın.. paylaşımı GERİ açın ve ardından playstation'ınıza, bağlantı ayarlarına geri dönün.. Kolay> kablosuz> bilgisayarınızı tara... seçin> WEP'i seçin...
(mac'inizde yaptığınız ağda WEP ayarını seçtiğinizden ve şifrenizi beş harfli bir şifre yaptığınızdan emin olun... Ben benimkini ascii yaptım çünkü bu şifre türü ve bu yüzden hatırlaması kolay)

şifrenizi girin ve devam edin, ardından tamamlanana kadar sonraki>sonraki vb. sonra bağlantınızı deneyin ve çalışması gerekir. Fark eder mi bilmiyorum ama her şeyi yaptıktan sonra bağlantımı kurmadan önce Terminali kapatıyorum ve paylaşım vs.. sonra dene.

Hala çalışmıyorsa, playstation'ınızı kapatın, paylaşımı kapatın, ardından playstation'ınızı tekrar açın ve tekrar deneyin, Bunu ilk yaptığımdan beri mac'umu yeniden biçimlendirdim ve her seferinde yeniden yapmak zorunda kaldım ... sayı 0'da kalmasına rağmen yine de o adımı geçtim ve tekrar 0 olarak kaydettim.

Onu işe alacaksın. Genişletmek için tıklayın...

Leopard 10.5.8 kullanıyorum ve çalışmıyor!
Söylediğiniz gibi tam olarak Terminal'e kopyalayıp yapıştırdım: cp /etc/bootpd.plist /tmp/bootpd.plist
Ama hala 'böyle bir dosya veya dizin yok' mesajı alıyorum ...
Bana yardım et lütfen!! m

maamepanyin

9 Haz 2011
Cape Town
  • 9 Haz 2011
PS3'ü bağlamaya çalıştıktan sonra havaalanı çalışmıyor

Sayın Arkadaşlar,
Ciddi, adım adım teknik tavsiyeye ihtiyacım var. PS3'ümü kablosuz olarak internet paylaşımı yoluyla 15'ime bağlamaya çalışıyordum? macbook pro OS X 10.67. Pekala, birkaç denemeden sonra PS3'ün bağlanmasını sağlayamadım. PS3 sadece bir IP alamazdı. Bu sorunu araştırdım ve aşağıda uyguladığım çözümü buldum. Daha sonra PS3 bağlandı ve bir IP alabildi ancak yine de çevrimiçi olamadı. Birkaç denemeden sonra sonunda vazgeçtim.

Şimdi sorun şu ki, bu sabah ofise geldim ve macbook'um ofis kablosuz ağına bağlanmayacak. Bağlanacak, ancak bir IP adresi alamadı. Birkaç denemeden sonra bir IP aldı ancak göz atmadı. Birkaç tarayıcı denedim, safari ve firefox herhangi bir sayfa yüklemedi. Geri döndüm ve 0 tamsayısını tekrar 4'e değiştiren talimatları takip ettim. Dizüstü bilgisayarı yeniden başlattım ama sorun devam ediyor. Şu anda ofiste çevrimiçi olmak için bir kablo kullanıyorum. Kablo ile bile firefox iyi çalışıyor ama safari hala bağlanmayı reddediyor. Her zaman kablo bağlantısına erişimim olmayacağından ve bunun diğer kablosuz bağlantılarda bir sorun olup olmayacağını bilmediğimden, meydana gelen tüm değişiklikleri geri almanın ve dizüstü bilgisayarımı sorunsuz bir şekilde yeniden bağlamanın bir yoluna ihtiyacım var.

Değişikliklerden sonra da iyi çalışan evde bir USB modem İnternet bağlantısı kullanıyorum. Tüm bu konularda acemi olduğum için adım adım net tavsiyeye ihtiyacım var. ofis internetinin bir proxy ve bir parola kullandığı bazı ek bilgiler.

Destek için hepinize çok teşekkür ederim.

'İnternet Paylaşımını açın. Bunu nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız, o zaman bana sorun, ben de size bu konuda yol göstereceğim.
Terminal'i açın ve bunu tam olarak gösterildiği gibi yazın:

cp /etc/bootpd.plist /tmp/bootpd.plist

Dönüş tuşuna basın. Hiçbir şey olmamış gibi görünebilir. Sorun yok.

İnternet Paylaşımını kapatın.

Terminal penceresine geri dönün ve şunu yazın:

-e /tmp/bootpd.plist'i aç

Dönüş tuşuna basın. TextEdit'te bir dosya açılacaktır. Dosyanın bu bölümünü sonuna yakın bir yerde bulun:

answer_threshold_saniye
4

4'ü 0 olarak değiştirin ve ardından dosyayı kaydetmek için Command+S tuşlarına basın.

Terminal Penceresine geri dönün ve şunu yazın:

sudo cp /tmp/bootpd.plist /etc

Yönetici şifresini bilmeniz gerekecek. Bir kurulumunuz yoksa, önce bir tane kurmanız gerekebilir. Bunun tehlikeli olabileceği konusunda uyarılacaksınız. Bunların ne yaptığını bilmiyorum ama işe yaradı. Yani bilgisayarımı bozduysa, söyleyemem çünkü her şey mükemmel çalışıyor gibi görünüyor.

Peki. Şifreyi girdikten sonra Return tuşuna basın.

İnternet Paylaşımını tekrar açın.

Şimdi. PS3'ünüze gidin ve 'kolay' yoldan kablosuz bağlantı kurun. Bazı ağ yapılandırmalarını veya bunun gibi bir şeyi kontrol ettiğini söyledi ve sonra beni SSID ekranına getirdi. Manuel'i seçtim ve daha önce orada bulunan erişim noktamı seçtim ve ardından WEP şifremi yazdım. Sonra devam ettim ve her şeyi otomatik olarak yapmasına izin verdim ve işe yaradı! Denemek. Bunun yardımcı olup olmadığını veya mantıklı olmayan bir şeyi açıklamam gerekirse bana bildirin.'

macbookproi7

22 Şub 2011
Brisbane, Avustralya.
  • 15 Ekim 2011
Merhaba dostum, bir sorunun var gibi görünüyor, bunun nasıl olduğunu biliyorum ve bu oldukça sinir bozucu.

Tam emin değilim ama yardımcı olmaya çalışacağım...

Benim tavsiyem, geri döndüğünüzden ve her şeyi eskisi gibi değiştirdiğinizden emin olmanız olacaktır (yaptığınızı söylediğinizi biliyorum ama tekrar deneyin) ne olduğunu bilmiyorsanız bu tür şeylerde değişiklik yapmanın sorunlara neden olabileceğini unutmayın. Yapıyoruz.

Daha sonra internet servis sağlayıcınızla iletişime geçin (onlara değişiklik yaptığınızı söylemeyin, çünkü daha sonra bunun sizin hatanız olduğunu söyleyecekler ve size yardımcı olmayacaklardır çünkü bu arkadaşça davranmaktan ve size yardımcı olmaktan daha kolaydır) ancak size bir intranet vermeleri gerekir. belirli modeminiz ve cihazlarınız vb. için web sitesine gitmek için adres ve orada size bellenimi sıfırlama veya belki de modeminiz/cihazınız için yeni bellenimi yükseltme/indirme konusunda talimatlar vermelidirler.

Tüm bu süreç boyunca size rehberlik ettikten ve tüm kapatma yeniden başlatmaları vb. işlemleri yapmanızı sağladıktan sonra, umarım sorununuzu çözersiniz. ps3'ünüzü tekrar bağlamaya çalışıyorum.
Delik terminalini ps3 ile paylaşarak yaptığımda, kablosuz olarak yaptığımı ve herhangi bir kablo kullanmadığımı unutmayın.
Umarım bir şekilde yardımcı olur, iyi şanslar, İLE

Keopx

18 Kasım 2007
  • 5 Ocak 2012
Bu çözümü deneyin!

Mac havalimanı ile bir PS3 ile kablosuz internet bağlantısını paylaşmaya çalışan herkes için, çözümü dan76n ile deneyin bulunan Burada . 2007 Macbook Pro'mla hemen benim için çalıştı.