Başka

Mac Hiç Ayrık Matematik alan var mı?

krono1081

Orijinal afiş
26 Ocak 2008
Nublar Adası
  • 29 Haz 2010
Merhaba millet.

Yaklaşan bir Ayrık Matematik dersim var ve ne tür bir matematik olduğunu ve tanımların her yerde olduğunu görmek için googledim. Aslında, çoğu yer sonunda 'Hiç kimse ayrık matematiğin kesin tanımını gerçekten bilmiyor falan filan' gibi şeyler söylüyor.

Bu yüzden, bilgisayar bilimi için alan herhangi birinin konuya ışık tutabileceğini merak ediyordum.

Sormamın nedeni, haftada 84 saat (günde 12 saat, haftada 7 gün, düşman bir ülkede müteahhit olarak) çalışan çevrimiçi bir öğrenci olduğum için sınıfın zorluğunu ölçmeye çalışıyorum. Benim için gerçekten zor bir şey gibi görünüyorsa, eve dönene kadar yeniden planlardım.

Bu sorunun kesin bir cevabı olmadığını biliyorum ama bu dersi bilgisayar bilimi için alan varsa ne tür şeyler öğrendiniz? Ayrıca öğrendiğimiz sorunları çözmek için programlar yazmamız gerekiyor ve çeşitli kitaplardan alıntılar okumaktan ders biraz yapay zeka ile yakından ilgili gibi görünüyor.

Herhangi bir yardım çok takdir edilecektir

mfram

23 Oca 2010


San Diego, CA ABD
  • 30 Haz 2010
Ayrık Matematik birçok şeyi kapsar. Bazıları ispatlar, matematiksel tümevarım, küme teorisi, permütasyonlar, soyut cebir, üreteç polinomları, halka teorisi, Galois Alanları... sonunda Hata Düzeltme kodlarıyla ilişkili matematiğe yol açar. Eğlenceli şeyler. Bunların hepsini tek derste alamazsınız.

Lee1210

10 Oca 2005
Dallas, Teksas
  • 30 Haz 2010
Sanırım burada CS derecesi olan herkes bir çeşit ayrık matematik almak zorunda kaldı. Kursum birçok ispat, küme teorisi, çizge teorisi, biraz özyineleme ve karmaşıklık analizini (O-notasyonu) kapsıyordu. Bu, gezgin satıcı probleminin tanıtıldığı ilk dersti.

Geriye dönüp bakıldığında, iyi bir kurstu ve tüm bilgiler kritikti. O zamanlar ondan nefret ediyordum ve cezalandırıcı derecede zordu. Ödevleri gruplar halinde yapmamıza izin verildi ve 6-8 kişi haftada 4-6 saat bir araya geliyor, ayrıca bağımsız olarak bir şeyler üzerinde çalışıyordu ve yine de bitirmekte sorun yaşıyorduk. Ayrıca profesör monoton bir şekilde konuştu ve tüm ışıkları söndürdü ve panjurları tepeden slaytlar sunmak için kapattı. Uyanık kalmak için gerçek bir savaştı.

Şu anda tabağınızda yeterince var gibi görünüyor. Bu kursa veya herhangi bir kursa katılmak için doğru zaman gibi görünmüyor. Denemek istersen aferin, ama daha fazla zaman ve enerji harcayana kadar gerçekten beklerim.

-Okumak

TuffLuffJimmy

6 Nis 2007
Portland, VEYA
  • 30 Haz 2010
Onu aldı. Şimdiye kadarki en zor sınıf (şimdiye kadar). ÇOK ÇALIŞMAK. Dersi online almanızı tavsiye etmem. Kesinlikle her derste olmak isteyeceğiniz bir sınıftır ve bir sürü soru sorabilmeniz için çok müsait bir öğretmene sahip olursunuz.




birinci yılımı yeni bitirdim, btw.

krono1081

Orijinal afiş
26 Ocak 2008
Nublar Adası
  • 30 Haz 2010
Arkadaşlar tüm bilgiler için teşekkürler

Sınıfı başka bir sınıfla değiştirmek için okulu aradım ama ne yazık ki sahip olduğum son 300 seviyeli kursuma ve elimde kalan tek şey olan 400 seviyeli kursuma geçmek için onu almam gerekiyor. Onu da bırakamam çünkü bu beni tam zamanlı statüsünün altına düşürecek ve sonra daha fazla $$$ ödemek zorunda kalacağım.

Daha da kötüsü, bu dönem aldığım diğer dersim, öğrencilerin sıfırdan kısa bir 3D animasyon filmi yapmalarını sağlayan 3D modelleme ve sese 'Giriş'. film müziği, seslendirmeler ve ses efektleri!). Biraz 'giriş' ha? Yüksek sesle gülmek. (Kendime Maya'yı bir yıl önce öğretmeye başladığım için çok mutluyum).

Bu yüzden, derslerin geri kalanına ulaşmak için esasen geçit sınıfları oldukları için her iki sınıfa da sıkışıp kaldım.

Ah, bana şans dileyin! buna ihtiyacım olacağından oldukça eminim


(Ayrıca Ayrık Matematik kitabımı okumaya başladım, oldukça zor görünüyor. Nadiren kullandığım bazı veri yapılarını ve özyinelemeyi tazelemem gerekecek, çünkü bu sadece birkaç kez kullandığım başka bir şey. ). VEYA

eskiMac

ile
25 Ekim 2001
  • 30 Haz 2010
Aldığım en iyi matematik dersi

Aldığım daha kolay matematik derslerinden ve en ilginçlerinden biri olduğunu size bildirmek için arayacağım. Muhtemelen daha kolay buldum çünkü ilginçti ve çok iyi bir hocam vardı. Calc serimi bilgisayar bilimi uygulaması için çok daha zor ve daha az pratik buldum. m

mdatwood

ile
14 Nis 2010
Doğu Kıyısı, ABD
  • 30 Haz 2010
oldMac dedi ki: Aldığım daha kolay matematik derslerinden ve en ilginçlerinden biri olduğunu size bildirmek için arayacağım. Muhtemelen daha kolay buldum çünkü ilginçti ve çok iyi bir hocam vardı. Calc serimi bilgisayar bilimi uygulaması için çok daha zor ve daha az pratik buldum.

Bu. CS derecem 2 dönem ayrık matematik gerektiriyordu. Onları eğlenceli, ilginç buldum ve o kadar da zor değil. Benim için matematikten çok daha iyiydiler.

Ayrık matematik, gerçekten tek bir gönderide özetlemek zor olan pek çok başka konunun birleşimidir. Daha fazlasını öğrenmek istiyorsan başlamalısın Burada .

Lee1210

10 Oca 2005
Dallas, Teksas
  • 30 Haz 2010
ile eskiMac ve mdatwood :
Ya senin yolun daha akıllı, ya da beynin benimkinden çok farklı çalışıyor. Sanırım profesörün de bununla çok ilgisi olabilir, ama benim ayrı matematik dersim (kendim ve sınıf arkadaşlarım) kıçımızı tekmeledi.

Temel olarak, bir ön koşul merdiveni vardı ve yol boyunca her adım, yaklaşık %20-33 başarısızlık oranına sahip bir kursa sahipti. Bir dersi bir kez tekrarlaman gerekiyordu ve ondan sonra programdan çıktın. Ayrık matematik dersi bunlardan biriydi. Bunun tasarımdan mı yoksa 'ayıklama' sıkı bir programın doğal bir etkisi mi olduğunu bilmiyorum, ama bu sınıflardan bazılarını ciyaklamaktan çok mutlu oldum.

-Okumak

krono1081

Orijinal afiş
26 Ocak 2008
Nublar Adası
  • 30 Haz 2010
Şu anda sahip olduğum okul işleri böyle yapıyor, bir sürü ayıklayıcı sınıfları var.

Aslında üçüncü üniversitemdeyim. South Hills Business School -> Penn State University -> ve şimdi DeVry ve DeVry, üç sınıf arasında en kötü derslere sahip gibi görünüyor (fizik dersleri gülünç derecede zor, şimdiye kadar sahip olduğum en zor ders). Bu dersin neler içereceğini görmekten korkuyorum.

Ayrık Matematik hakkında çok çeşitli görüşler duydum, tanıdığım bazı insanlar bunun şimdiye kadar aldıkları en zor şey olduğunu söyledi, diğerleri oldukça kolay olduğunu söyledi.

Müfredata baktığımızda, 700 sayfalık kitabın tamamını 8 haftada gözden geçiriyoruz ve bir ton programlama ödevimiz var, bu yüzden biraz zor olabilir gibi görünüyor lol.

Neyse ki bu atamalar konsolda sadece MFC değil, bu yüzden onları mac'uma yazabilirim

NT1440

katkıda bulunan
18 Mayıs 2008
  • 30 Haz 2010
Aldı ve ilk seferinde başarısız oldu. CS programıma devam edebilmek için bu sonbaharda tekrar alıyorum.

Söyleyebileceğim tek şey, ilk başta kolay görünse bile (gerçekten öyleydi) Kıçını ÇALIŞTIR, çünkü oldukça zorlaşacak.

Ayrıca, **** nefret kanıtları alıyorum (başarısız olmamın nedeni, bana mantık kapıları gibi eğlenceli şeylerden daha fazla CS ile nasıl ilişkili olduğu hala açıklanmadı). Biri bana kanıtların neden bir CS tipi sınıfın ana odak noktası olacağını söyleyebilir mi? m

mdatwood

ile
14 Nis 2010
Doğu Kıyısı, ABD
  • 30 Haz 2010
lee1210 dedi ki: eskiMac ve mdatwood :
Ya senin yolun daha akıllı, ya da beynin benimkinden çok farklı çalışıyor. Sanırım profesörün de bununla çok ilgisi olabilir, ama benim ayrı matematik dersim (kendim ve sınıf arkadaşlarım) kıçımızı tekmeledi.

Temel olarak, bir ön koşul merdiveni vardı ve yol boyunca her adım, yaklaşık %20-33 başarısızlık oranına sahip bir kursa sahipti. Bir dersi bir kez tekrarlaman gerekiyordu ve ondan sonra programdan çıktın. Ayrık matematik dersi bunlardan biriydi. Bunun tasarımdan mı yoksa 'ayıklama' sıkı bir programın doğal bir etkisi mi olduğunu bilmiyorum, ama bu sınıflardan bazılarını ciyaklamaktan çok mutlu oldum.

-Okumak

Kimseden daha akıllı olduğumu düşünmüyorum. Harika bir öğretmenim vardı (her iki sınıf için de aynı kişi) ve ayrık matematiği gerçekten seviyorum, bu yüzden doğal olarak daha fazla çalıştım. Matematik derslerimde pek başarılı değildim, ancak keşke bugün tekrar alabilseydim, çünkü matematiğe olan genel ilgim yıllar önce mezun olduğumdan beri çok arttı.

Ve haklısın, programımda 2 başarısız ders vardı - ayrık matematik ve 1. programlama sınıfı. Her ikisinde de A'yı başardım çünkü bir liberal sanat okuluna gittiğim derslerle ilgilendim ve notlarımın çıkacağını ve onların anadalımda (CS) A ve diğer her şeyde C olacağını hatırlıyorum. Hatta birkaç kez İspanyolca'da başarısız olmayı başardım.

NT1440 dedi ki: Aldı ve ilk seferinde başarısız oldu. CS programıma devam edebilmek için bu sonbaharda tekrar alıyorum.

Söyleyebileceğim tek şey, ilk başta kolay görünse bile (gerçekten öyleydi) Kıçını ÇALIŞTIR, çünkü oldukça zorlaşacak.

Ayrıca, **** nefret kanıtları alıyorum (başarısız olmamın nedeni, bana mantık kapıları gibi eğlenceli şeylerden daha fazla CS ile nasıl ilişkili olduğu hala açıklanmadı). Biri bana kanıtların neden bir CS tipi sınıfın ana odak noktası olacağını söyleyebilir mi?

Kanıtlara bir düşünme alıştırması olarak bakın. Kanıtları ezberlemeye çalışmak yerine onları anladığınızdan emin olun. Kanıtlar faydalıdır çünkü size mantıklı (tümdengelim, karşı örnek, vb...) ve sistematik (mantığınızı bozan adımları atlamayın) düşünmeyi öğretirler. Bu şekilde düşünmek, diğer şeylerin yanı sıra, izini sürmekte zorlanan hataları bulurken çok önemlidir.

Gerçekten zor mu istiyorsun? Teste girerken ek materyal öğrenmemizi bekleyen bir öğretmenim vardı. Bunu çarpmanın öğretilmesine benzettim ve oradan testte bölme yapmayı öğrenecek kadar iyi anladım. Aldığım tek ders bana kabuslar yaşattı

krono1081

Orijinal afiş
26 Ocak 2008
Nublar Adası
  • 30 Haz 2010
Şu ana kadar tüm ayıklama derslerini A ile geçmeyi başardım. Daha çok sistem mimarisine benzeyen ve mantık kapıları, bellek yönetimi ve bol miktarda x86 montajcısı ile ilgilenen 'Bilgisayar donanımına giriş'imiz vardı. Bu, DeVry'de aldığım ilk 'programlama' dersiydi. Veri sıkıştırma yazmamız ve bazı düşük seviyeli grafik çalışmaları yapmamız gerekiyordu. Zaten C ve C++ konusunda bilgili olduğum için çok mutluydum çünkü x86 assembler tamamen başka bir hayvandı. Geçen bir avuç kişiden biri olduğumu biliyorum.

Sonra onların korkunç (zor, içerik açısından fena değil) fizik dersi. Ne kadar delicesine zor olduğuna inanamadım. Penn State'de fizikten A aldım ve fizikte iyi olduğumu düşündüm. DeVry'nin fizik dersinden de A aldım ama cidden malzeme çok zordu ve bunun için çok çalışmak zorunda kaldım. Tabii ki, çevrimiçi oldukları için her şeyi Google'da okunamayacak şekilde tasarlıyorlar ve her şeyin 'açık kitaplar, açık notlar, açık internet' olduğunu söyleyerek dalga geçiyorlar. Malzemeyi bilmiyorsan geçemezsin. Okuldan başarısız olan iki kişiyi zaten tanıyorum çünkü çalışmaya ihtiyaçları olmadığını düşündüler ve cevapları google'da aratabildiler. Bir yıl önlerinde oldukları için onları uyarmaya çalıştım ama nafile. Tembel yolu seçenler her zaman vardır.

Her neyse, son birkaç saattir bu Ayrık Matematik kitabını okuyorum ve oldukça ilginç olduğunu söylemeliyim ve nerede oldukça uygulanabilir olacağını görebiliyorum. (Ayrıca tüm programlama alıştırmalarını yapıp bir avantaj elde etmeye çalışacağım) Dersler 5 gün sonra başlıyor XD m

mdatwood

ile
14 Nis 2010
Doğu Kıyısı, ABD
  • 30 Haz 2010
İyi şanslar ve iyi tavrınızı koruyun!

Okulu severim. MsCS'mi 2 yıl önce bitirdim ve tekrar ders almayı özlemeye başladım. Özellikle Bayan'ımdan keyif aldım çünkü öğretmenler öğretmenlerden daha az ve akranlar gibi ve sınıflar daha odaklı. Doktora yapmayı düşündüm ama yakınlarda bilgisayar bilimi ile ilgili herhangi bir şey sunan bir okul yok ve işimi bırakıp ramen noodle'a geri dönmek zorunda kalacağım. Başka bir şey de, ben çok genelciyim ve bu genellikle, amacın genellikle bir konuda uzman olmak olduğu bir doktora derecesine uymuyor.

Daha fazla okul sorunuz varsa, sorduğunuzdan emin olun. Günlük işim beni neredeyse aynı şekilde zorlamıyor.

krono1081

Orijinal afiş
26 Ocak 2008
Nublar Adası
  • 30 Haz 2010
Master'a gitmeyi çok isterim. Aslında, bunu planlıyorum. Ustalık kazanmak için her türlü yere bakıyordum (özellikle DigiPen, çünkü hep oraya gitmek istemişimdir ve Redmond'da yaşamayı planlıyorum).

İşin komik yanı lisedeydim, okuldan nefret ettim ve üniversiteye gitmek bile istemedim. Matematikte ve lisede başarısız olduğum her şeyde (fizikte de) kötü olduğumu düşündüm.

Sonra bir gün tıkladı, bu şeylerde kötü değildim, sadece kötü öğretmenlerim oldu. (Gerçekten yaptım, matematik dersinde sorularıma asla cevap alamazdım :/ ve bu internet erişimim olmadan önceydi). Daha sonra, herkesin her şeyi öğrenebileceğini fark ettim, hepsi ona nasıl maruz kalıyorsun. Bir kişinin öğretme tarzı bir şeyleri tıklatmıyorsa, çevrimiçi olun veya bir kitapçıya gidin ve başka bir stil bulun.

Daha sonra üniversiteye başladım (üç dersimden biri) ve lisede zor olduğunu düşündüğüm dersler (matematik, fizik) dahil tüm derslerimde tüm A'ları almaya başladım. Okul önemli olsa da, kendi kendine çalışmanın daha önemli olduğunu ve okuldan en iyi şekilde yararlanmanın yolunun bu olduğunu anladım. Sanırım bu yüzden çevrimiçi okula benim kadar parladım çünkü her zaman kendi kendime çalışmama izin verdi ve gerçekten hayatımda ilk kez eğitimimden aldığım paranın karşılığını alıyormuşum gibi hissediyorum. (Yine de itiraf edeceğim, ilk başta GERÇEKTEN şüpheciydim!).

Tabii ki, hala dersler ve profesör etkileşimleri var (ve okulumdaki tüm çevrimiçi profesörler, çeşitli tuğla ve harç kampüslerinde düzenli profesörler), ancak öğrencinin araştırma yapması ve çözmesi için çok fazla iş kaldı ve ben beğendim o. IMO, sorunları kendi başınıza çözmek zorunda kalmanız ve kaşıkla beslenmekten ziyade becerikli olmanız konusunda daha fazlasını öğrenirsiniz.

Neyse benim teğetim yeter. Yüksek lisans istiyorum...

pilotHata

12 Nis 2006
Long Island
  • 1 Tem 2010
chrono1081 dedi ki: Bir Üstat için gitmeyi SEVDİM.

Eğitimde olmayacaksan, zahmet etmem. Kariyerim için kesinlikle hiçbir şey yapmadı.

Geriye dönüp baktığımda, finans veya uluslararası ticaret alanında MBA yapardım. Onlar yolun aşağısında çok daha faydalı derecelerdir. Büyük olasılıkla sonsuza kadar program yapmayacaksınız, MBA derecesi sizi bir CIO veya CTO işine hazırlamakta sizi çok daha ileriye götürecektir. Esas olarak MBA'si nedeniyle büyük bir bankada COO olan bir arkadaşım var.

Gerçek şu ki, bir MSCS derecesi size gerçek dünyada öğreneceğinizden çok daha fazlasını öğretmeyecektir. İsterseniz, muhtemelen bir MBA yapabilir ve seçmeli olarak 1 veya 2 CS dersi alabilirsiniz.

nofunsir

Askıya alındı
30 Ara 2009
reno
  • 1 Tem 2010
Ayrık Matematik Nedir?

Ayrık matematik, tüm hayatınız boyunca bildiğiniz, ancak hiçbir zaman bir adı veya tanımlı bir süreci olmadığı tüm o ilginç matematik fikirlerini tanımlanabilir terimlere koyar.

Örneğin, bir şeyleri kanıtlamak. (geometri/cebirdeki ispatlar gibi olması gerekmez)

X, Y'yi ima ediyorsa ve Y, Z'yi ima ediyorsa, X'in Z'yi ima ettiği sonucuna varmalısınız. Ayrıca, notZ, X değil anlamına gelir. (öğreneceğiniz semboller de vardır... ve önemli ölçüde daha karmaşık hale gelir, ancak siz anladınız.)

Veya, 'sandalye sırasının bir ucunda bir erkek olması gerekiyorsa, 10 kişilik bir gruptan 6 kişiyi (6 kadın ve 4 erkek) 6 sandalyeye yerleştirmenin kaç yolu vardır.'

Veya '1 ile 1.000.000 arasındaki kaç sayı 11'e bölünebilir?'

Veya 'sonsuza kadar sayma' gibi şeyler, yani tümevarımla ispat: bir önermenin doğru olduğunu kanıtlama çünkü A) 1. ve B'yi kanıtlayabilirsiniz) ayrıca 'önerme n. adım için doğruysa, aynı zamanda doğrudur da kanıtlayabilirsiniz. n+1' --> adımı için bu nedenle ilk önerme kanıtlanmıştır

İster inanın ister inanmayın, aslında bu şeylerin formülleri var.

Tavsiyem: (A aldım, sadece A- değil)

Dersten önce bölüm özetlerini okuyun. (kafa karıştırıcı terimlere aşina olmak için)

Örnekleri okuyun ve yapın!

Öğretmenin verdiği proje ne olursa olsun iyi bir iş çıkar. (çünkü testler göz korkutucu olabilir)

Testlere zaman ayırın, bu, öğretmenin gerçekten SUCKY hileli sorular sorabileceği konulardan biridir.

Takılıp kaldığınızda, HW sorularını tırnak işaretleri ile google'da arayın. Çoğu kitap aynı soruları soruyor.

Kitabı sakla.

tuzlu hayvanat bahçesi

4 Ekim 2007
  • 1 Tem 2010
Programlama için uygun yetenek ve yeteneğe sahip ortalama bir kişi için ayrık matematik, derecenizi almak için alacağınız en eğlenceli ve en kolay derslerden biri olacaktır. m

mdatwood

ile
14 Nis 2010
Doğu Kıyısı, ABD
  • 1 Tem 2010
pilotError dedi ki: Eğitimde olmayacaksan, zahmet etmem. Kariyerim için kesinlikle hiçbir şey yapmadı.

Geriye dönüp baktığımda, finans veya uluslararası ticaret alanında MBA yapardım. Onlar yolun aşağısında çok daha faydalı derecelerdir. Büyük olasılıkla sonsuza kadar program yapmayacaksınız, MBA derecesi sizi bir CIO veya CTO işine hazırlamakta sizi çok daha ileriye götürecektir. Esas olarak MBA'si nedeniyle büyük bir bankada COO olan bir arkadaşım var.

Gerçek şu ki, bir MSCS derecesi size gerçek dünyada öğreneceğinizden çok daha fazlasını öğretmeyecektir. İsterseniz, muhtemelen bir MBA yapabilir ve seçmeli olarak 1 veya 2 CS dersi alabilirsiniz.

Herkesin kilometresi farklıdır, ancak günümüzde MBA'lere bir düzine kuruş olarak bakıyorum. Ayrıca, büyük isim okullarından birinden MBA almadığınız sürece, bunun büyük bir bankada COO olarak işe girmenin anahtarı olacağını hayal edemiyorum. Şirketlerde şahsen tanıdığım büyük perukların işletmeden müziğe, felsefeden hiçbir şeye kadar çeşitli dereceleri var. Kanıtlanmış yetenek, oradaki her şeyden daha önemlidir.

Bununla birlikte, bir teknoloji uzmanı olarak işi anlamayı asla göz ardı etmem (yazılım çoğunlukla iş sorunlarını çözmek için yazılır). Okulla iş yoluna gidecek olsaydım, genel bir MBA yerine finans gibi bir şey seçerdim. Şikago'da finans mühendisliği alanında bir çok kişinin ne yaptığını öğrendiğiniz bir program sunan bir okul var, ama şimdi biraz konu dışına çıkıyorum

Genel olarak, belki de lisans dereceniz dışında, çok nadiren herhangi bir derece almak otomatik olarak bir iş veya daha fazla para anlamına gelir. Ek olarak, derece ne kadar uzun süre önce tamamlanırsa o kadar az önemlidir. MsCS'imin benim için yaptığı şey, şu anda sahip olduğumdan çok daha iyi bir işe dönüşebilecek çeşitli projelerde birlikte çalıştığım birçok insanla tanışmam oldu. Her gün bahsettiğimiz büyük teknoloji şirketlerinin çoğu, lisansüstü eğitimdeki birkaç teknisyenin bir fikir ortaya atmasıyla başladı.

Kısacası, sevdiğiniz şeyi yapın, iyi yapın, bu konuda tutkulu olun ve her şey yoluna girecek.

krono1081

Orijinal afiş
26 Ocak 2008
Nublar Adası
  • 2 Tem 2010
@pilotError - Eğitimin ileride zevk alacağım bir şey olabileceğini düşünüyorum. Bir lisede bilgisayar bilimi öğretmeni olmak eğlenceli olurdu diye düşünüyorum. Öğretmen olan arkadaşlarım var ve hepsinin lisans derecesi vardı ama işlerini sürdürmek için yüksek lisans yapmak zorunda kaldılar. Sanırım bu benim durumumda yeni bir gereklilik.

@nofunsir ve saltyzoo - Kitaptaki berbat hileli soruları fark ettim, bazılarını çözmek için programlar yazmak zorunda kaldım (ki bu daha önce hiç program yazmadığım türden bir şey olduğu için iyi).

'Sihirbaz kart numarasını matematiksel olarak nasıl çözerim' soruları benim için çıkartmalar çünkü kuralları altüst etmeye devam ediyorum ama bu benim dikkatsiz hatalarım. Yine de bu dersten zevk alacağımı düşünüyorum ve bunun çok uygulanabilir olduğunu görebiliyorum, bilgisayar bilimine aldığım diğer matematiklerin çoğundan daha fazla.

@mdatwood - Daha fazla para kazanmayan dereceler hakkında ne demek istediğinizi biliyorum. Dereceye sahip arkadaşlarımın yaptıklarının kabaca üç katını yapıyorum ve benim diplomam yok, ama BOLCA tecrübem var, onlar yok.

Ne yazık ki deneyimim sunucular, ağlar vb. gibi donanımlarla ilgili olarak BT alanında. Profesyonel programlama deneyimim yok, sadece hobiciyim, ki bu beni korkutuyor. Daha da kötüsü, şu anda gittiğim okulu biliyorum, insanlar dalga geçiyorlar (DeVry), neden bilmiyorum çünkü gittiğim üç kolejden (Penn State dahil) DeVry, kendimi olduğum gibi hissettiğim tek kişi paramın karşılığını almak. Belki de hemen hemen herkesi kabul ettikleri için lol. Sadece bir işverenin özgeçmişimi görmesini ve seçtiğim okul yüzünden değersiz olduğumu düşünmesini istemiyorum : / Aldığım notları almak için @$$ izinle çalıştım.

Okuluma göre yargılandığım potansiyel olarak gerçek senaryoyla mücadele etmek için bir portföy üzerinde çalışıyorum (Umarım beni portföyümle yargılarlar). Kendime Maya, Mantık (bu konuda biraz yeni), Photoshop, Corel Painter, C++, C, Objective-C, Unity3D, ZBrush öğrettim ve hepsinde çok yetkinim (Mantık hariç, hala öğreniyorum) bunun giriş ve çıkışları). Her şeyi sıfırdan yarattığım birkaç tamamlanmış oyun projem var. Şu anda bu projeleri tekrar gözden geçiriyorum, bir süre önce yazdığım kodumu optimize ediyorum ve çizimleri ve müziği yeniden yapıyorum.

Şimdiye kadar tahmin etmediyseniz, oyun endüstrisinde bir işe girmeye çalışıyorum, başarılı olup olmadığımı önümüzdeki yaz öğreneceğim çünkü o zamandan beri mezun oluyorum XD
Oyun programcısı olma hayalimi gerçekleştirmek için şu anki işimden ayrıldığım için bu benim için BÜYÜK bir kumar. İşe yaradığından emin olacağım.

Bir programlama işi umuyorum ama ayağımı kapıya sokmak için alabileceğim her şeyi alacağım m

mdatwood

ile
14 Nis 2010
Doğu Kıyısı, ABD
  • 2 Tem 2010
krono,

Derecelerin kesinlikle işe yaramaz olduğunu söylemiyorum, özellikle de lisans derecesi, çünkü birçok şirket tarama sürecinden geçmek için bir türe ihtiyaç duyar. Ayrıca, CS derecesi almak, kendi kendine öğrenen kişinin bilmediğini bile bilmediği şeyleri öğrenmesine yardımcı olur.

Yorumum ağırlıklı olarak ileri dereceler üzerineydi. Bu noktada, sadece kişisel tatmin ve büyüme derecesini istemeniz gerekir, çünkü bunlar nadiren otomatik paraya veya işe dönüşürler.

Sahip olduğunuz portföy ile zaten eğrinin çok önünde olduğunuzu düşünüyorum. Karşılaşacağınız sorun, herkesin bir oyun programcısı olmak istemesidir, böylece şirketler seçip seçebilir ve bok gibi ödeme yapabilirler. Pek eğlenceli değil. Kulağa çok yetenekliymişsiniz gibi geliyor, bu yüzden bu işe yaramazsa, kurumsal programlamaya geri dönebilir ve kolay para kazanabilir, ardından yan tarafta iPhone oyunları oynayabilirsiniz. Bahsetmişken, bu zaten düşündüğün bir şey mi? Kendi işinizi yapmak, iPhone oyunları yapmak, bir oyun şirketinde çalışmaktan çok daha fazla potansiyel ödüle sahiptir.

BTW, tonlarca insanla röportaj yaptım ve büyük çoğunluğu korkunçtu. Sadece birinin portföyü ve tavrınızla gelmesini dileyebilirim.

krono1081

Orijinal afiş
26 Ocak 2008
Nublar Adası
  • 2 Tem 2010
mdatwood dedi ki: Krono,

Derecelerin kesinlikle işe yaramaz olduğunu söylemiyorum, özellikle de lisans derecesi, çünkü birçok şirket tarama sürecinden geçmek için bir türe ihtiyaç duyar. Ayrıca, CS derecesi almak, kendi kendine öğrenen kişinin bilmediğini bile bilmediği şeyleri öğrenmesine yardımcı olur.

Bunu demek istediğini hiç düşünmemiştim. Üzgünüm, yazımı tekrar okudum ve kulağa sümüklü geldiğini fark ettim Lol. niyetim bu değildi

Bilgisayar bilimleri konusunda hemfikirim, bazen keşke o yola gitseydim diyorum çünkü çok araştırmama rağmen bilmediğim bilmediğim şeyler var. iTunes U bu konuda çok yardımcı oluyor çünkü her zaman bilgisayar bilimleri derslerini yükleyeceğim ve onları izleyeceğim. Temellerimin oldukça iyi kapsandığını ve bilgisayar biliminin farklı ana alanları hakkında iyi bir genel bilgiye sahip olduğumu hissediyorum, ancak her zaman öğrenecek çok şey var.

Kurumsal programlama konusuna gelince, bunu da çok düşündüm. Gerçek dünyada neye benzediğini görmek için bir oyun stüdyosunda çalışmayı çok isterdim, ama ne yazık ki çoğu yer bok ödüyor ve içeri girmesi zor.

Kurumsal bir ortamda çalışmak ve yan oyunlar yapmak aslında bana oldukça çekici geliyor çünkü (bunun bencilce geleceğini biliyorum ama...) kendim. Gerçek dünyada bu şekilde çalışmadığını biliyorum ama bu yüzden hobi oyun geliştirmeyi seviyorum çünkü hobi geliştirme genellikle bu şekilde çalışır. Ayrıca sıradan oyun pazarını ana akımdan daha çok seviyorum çünkü sadece iyi satılanları değil, hemen hemen istediğiniz her şeyi yaratabilirsiniz.

Düşünecek çok şey var ve yapmak için sadece bir yıl kaldı! İLE

Kiko Doran

4 Eylül 2011
  • 4 Eylül 2011
Bu yardımcı olabilir

Discrete Math'da kendinizi birçok doğruluk tablosu yaparken bulacaksınız. Bu widget'ı indirin:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/calculate_convert/truthtablewidget_christiangottschall.html

ve geliştiricinin bir şeyler girmenize yardımcı olması gereken bazı talimatlar şunlardır:
http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/Logikwidget/index-en.html

Şeylerin mantıksal olarak eşdeğer, totolojiler veya çelişkiler vb. olup olmadığını bulmaya çalışırken bana çok zaman kazandırdı...

Umarım yardımcı olur. 5 yıl önce Irak'ta görev yaptığım sırada bazı Doktora dersleri aldım ve zaman zaman tüm okumalarla gerçekten kıçımı tekmelediğini biliyorum. Orada kalın ve Discrete Math tarafından boğulmayın. Eğer rahatlarsan ve çok çalışırsan o kadar da zor değil. Genel olarak programlama mantığında çok yardımcı olur ...

Kiko Doran Son düzenleme: 4 Eyl 2011 m

memendoza27

18 Ekim 2007
  • 7 Eylül 2011
Bu gerçekten ilginç bir konu. Aslında sadece ilerideki derslerime bakıyordum ve lisansım için Ayrık Matematik, Matematiksel Temeller ve Algoritma Analizi almam gerekiyor. Bunlar matematik teorisine giriyor ve lineer cebir gibi diğer matematik konularına göre değişebilen seçmeli dersler de alabilirim. Java için bir Veri Yapıları kitabı almayı ve kendimi bu derslere hazırlamak için okumayı düşünüyorum. Konudan kesinlikle keyif aldım ve programlama konusunda benim kadar hevesli olan diğer insanları görmekten keyif aldım. m

mydogisbox

16 Oca 2011
  • 7 Eylül 2011
NT1440 dedi ki: Biri bana kanıtların neden bir CS tipi sınıfın ana odak noktası olacağını söyleyebilir mi?

Aslında tam tersini söylerdim: Neden kanıtların ana odak olmadığı CS sınıflarınız olsun ki? Neden Bilgisayar Biliminin ne olduğuna bakmanız gerektiğini anlamak için. Çok bilgiç olmak değil, ama Bilgisayar Bilimi bilimdir. Bilim hakkındaki wikipedia girişinden:

Bilim (Latince'den: 'bilgi' anlamına gelen scientia), evren hakkında test edilebilir açıklamalar ve tahminler biçiminde bilgiyi oluşturan ve organize eden sistematik bir girişimdir.​
Temel olarak, Bilgisayar bilimi, bilgisayarların ve hesaplanabilirliğin sistematik olarak incelenmesidir. Çoğu insanın programlama (mühendislik okuma) pozisyonları almak için CS derecesi alması, bence öncelikle iki şeyin bir yansımasıdır.

İlk olarak, bilgisayar bilimi bir disiplin olarak özellikle pratik değildir. Diğer alanlar (matematik veya fiziksel bilimler gibi), endüstri tarafından çeşitli nedenlerle bilgisayar biliminin olmadığı şekilde finanse edilme eğilimindedir. Sonuç olarak, bilgisayar bilimi, kazanılan derecelerin sayısını artırmak için programcılara bağlıdır (ancak bu, bazı okullarda yazılım mühendisliği derecelerinin oluşturulmasıyla değişmektedir).

İkincisi, bilgisayarlar/hesaplanabilirlik çalışması, programlamada yeterlilik gerektirir ve buna karşılık, neyin hesaplanabilir olduğu konusunda bilgili olmak, bir yazılım geliştiricisinde değerli bir özelliktir.

Öyleyse, Bilgisayar Bilimi derslerinin neden ispatlara odaklandığını soruyorsunuz ve ben de yanıt olarak, herhangi bir CS kursunun neden ispatlara odaklanmadığını soruyorum. Son düzenleme: 7 Eyl 2011 S

zımpara

ile
24 Nis 2008
  • 8 Eylül 2011
chrono1081 dedi ki: Kurumsal bir ortamda çalışmak ve yan oyunlar yapmak aslında bana oldukça çekici geliyor çünkü (bunun bencilce geleceğini biliyorum ama...) Oyunumun her yönünün kontrolüm altında olmasını seviyorum ve yaratmayı seviyorum hepsi kendimce. Gerçek dünyada bu şekilde çalışmadığını biliyorum ama bu yüzden hobi oyun geliştirmeyi seviyorum çünkü hobi geliştirme genellikle bu şekilde çalışır.

Özgeçmişinizi masamın üzerine alsaydım ve bu konuyu okusaydım, röportajınız için bir hazırlık olarak biraz dolaşıyordum, röportajı hangi yöne yönlendireceğimi bilirdim.

Çok yetenekli ve çok yönlü çalışkan birine benziyorsun. Kontrol ve sorumluluk almayı ve işleri bitirmeyi seviyorsunuz. Bu iyi, özellikle de burada Hollanda'da olduğu için, hareket halindeyken sınırsız bir sözleşme teklif edilmesi alışılmadık bir durum değil (yani, geçici veya 'deneme' sözleşmesi değil). Bu, biz olmadıkça 'tek numara midilli' kiralamamaya dikkat etmem gerektiği anlamına geliyor. söylemek belirli bir uzmanlık ihtiyacı. Yani o kısım kapatılıyor.

Bununla birlikte, 'prima donnas'ı da ayıklamaya çalışıyoruz. İşi başkalarına devretmek zorunda kalmanız ve bununla nasıl başa çıkacağınız hakkında size bazı durumsal sorular sunduğumdan emin olurdum. Her şeyi herkesten daha iyi bilen biri hoştur, ama biz yapmak kendi başına halledebileceğinden daha fazla işin var. Başkalarıyla ne kadar iyi oynuyorsun? İşleri akışına bırakabilir misin? Nihai projede A- puanı almak, çünkü kendi bölümünü A sonucuyla yaptın ve diğer yarısını B alan daha az yetenekli bir adama bıraktın, toplamda C almaktan daha iyidir çünkü işin %150'sini bitirdin A ile ama son %50 hiç yapılmadı...

Düşünmek için biraz yiyecek.