Başka

MacBook Air: 11' vs 13'

L4Leonard

Orijinal afiş
15 Ekim 2011
  • 6 Ocak 2014
Bu yüzden, eski güzel MacBook Pro'm beni çıldırtmaya karar verdiğinden, 11 inç mi yoksa 13 inç MacBook Air mi almam gerektiğine karar vermekte zorlanıyorum. Ben bir öğrenciyim, bu yüzden daha ucuz-->daha iyi, ama 11' çok küçük diyebilir misiniz? Yoksa internette gezinmek, makale yazmak ve dizi izlemek gibi temel ihtiyaçlarım için 11' ekran yeterli mi?

Birlikte gitmem/gitmemem gereken her türlü girdi çok yardımcı olacaktır. T

Tomsiyah

6 Ocak 2014


  • 6 Ocak 2014
Doğru mac'i seçerken, onu kısa sürede değiştirmenin size daha pahalıya mal olacağını unutmamalısınız. Bu yüzden ihtiyacınız olan şeyleri akıllıca seçin.

Benim için 11', tercih ettiğimden çok daha fazla. 13' mbp'im var ve şimdi 11' alacağım. Çünkü her zaman çantamda taşıyabiliyorum ve her zaman ağırlığını bile fark etmeden taşıyabiliyorum. Dizüstü bilgisayarım tüm gün arkadaşım, ancak profesyonel ile biraz kiloluyum, yani o kadar ağır değil, ama birkaç kitap, defter, öğle yemeği ve kameramı ekleyin, bu yüzden bunlarla çalışırken biraz bitkin hissediyorum.

Bu yüzden 13' yerine 11'i seçtim - bu o kadar da ağır değil ama yine de beni rahatsız edecek kadar büyük.

Ana bilgisayarınız olarak kullanmayı planlıyorsanız Bence biraz daha iyi bir kurulumla 11'e geçmek harika olurdu. Ama bu benim fikrim. Ana bilgisayarsa ve harici bir monitör bağlamadan film izlemek endişe vericiyse, 13' mba burgain arayın.

İyi şanlar!

Boyd01

moderatör
Personel
21 Şub 2012
New Jersey Çam Barrens
  • 6 Ocak 2014
2008 15' MBP -> 2011 13' MBA -> 2013 11' MBA'den gittim ve gerçekten mutluyum. Bu benim birincil bilgisayarım. Evde büyük bir monitörüm ve harici klavyem var ve harika çalışıyor.

Ama Tom'un dediği gibi, 11' MBA seyahat için müthiş. Onu yanınızda taşıyabilir ve orada olduğunu bile unutabilirsiniz. Ancak film izleme konusunda ona katılmıyorum. Bir grup insanla izlemiyorsanız ve onu daha uzağa koymanız gerekmiyorsa, 11' makine bunun için mükemmel. 16:9 ekran harika (13' MBA 16:10 ekrana sahip).

Ve kopyaladığım DVD'leri izlerken MBA'de pil ömrünü müthiş buluyorum. 12-15 saatlik çalışma süresi gibi bir şey bildiriyor - Pili bu şekilde tüketmeye hiç yaklaşmadım, bu yüzden ne kadar süreceğini gerçekten bilmiyorum. Ancak bir saatin daha iyi bir bölümünü izleyebilirim ve ekran düşük parlaklıktayken hala %100 pil diyor (ancak karanlık bir odada istediğim kadar parlak). Web tarama için aynı şey.

Bazı programlarda 64 yaşındaki gözlerim için metin biraz küçülüyor, ancak genellikle düzeltmeler var (yazı tipi tercihlerini değiştirmek gibi). Sıkıştırma/yayılma yakınlaştırma Safari ile kullanışlı hale gelir.

13' MBA de harika bir makine ve bundan gerçekten keyif aldım. Ama bu sefer Aşk 11' MBA ile.

Wahlstrm

ile
4 Aralık 2013
  • 6 Ocak 2014
Eğer iskeleyi yan tarafa koyarsanız..

..11' işe yarayabilir.

Dock'u altta tutarsanız, web sitelerini ve belgeleri göstermek için ekranda neredeyse hiç dikey alan yoktur.

Asla 11' alıp ana bilgisayarım olarak kullanmam.
Ekran boyutu gözlerimi öldürür ve düşük çözünürlüklü ekran ciddi bir şey için oldukça işe yaramaz. Bununla birlikte, 'hareket halindeki' bilgisayarım olarak, çekim yaparken fotoğraf makinemden fotoğraf indirip istemcilere ve bunun gibi şeylere yükleyen bir bilgisayarım olmasını çok isterim.

Performans açısından 13' ile aynı, yani evde güzel bir harici monitör alırsanız her iki dünyanın da en iyisini elde edersiniz.

13' üzerindeki 2 iyi şey, birkaç saat daha fazla pil ömrü ve bir SD kart yuvasıdır, böylece fotoğraf indirebilir veya sadece ekstra depolama olarak kullanabilirsiniz. 32/64 GB SD kartın maliyeti neredeyse sıfırdır ve çok sayıda belge, film ve malzeme tutabilir VEYA

Başa çıkmak

24 Aralık 2012
Moskova, Rusya
  • 6 Ocak 2014
Önceki SZ vaio 13'ümü değiştirmek için özellikle 13 boyutta aldığım 2012 Macbook air 13'e sahibim çünkü 11'in çok küçük olacağını düşündüm.
Ama iPad mini'mi aldığımdan beri MBA'imi çok sık kullanmıyorum.

Geçenlerde karım için 2013 11' aldım ve şimdi sanırım ben de 11' ile gitmeliydim.

Tabii ki, tüm bunlar özneldir.

eXan

10 Oca 2005
Rusya
  • 6 Ocak 2014
Wahlstrm şunları söyledi: Dock'u altta tutarsanız, web sitelerini ve belgeleri göstermek için ekranda neredeyse hiç dikey alan kalmaz.

Cmd-Opt-D bu sorunu çözer. r

Robyr

21 Şub 2010
  • 6 Ocak 2014
eXan dedi ki: Cmd-Opt-D bu sorunu çözer.

Heck ben sadece otomatik gizlerim. Rıhtım bana bilmem gereken gerçek zamanlı verileri söylemiyor ... İÇİNDE

w00d

14 Eyl 2010
  • 6 Ocak 2014
1280x800 ekranlı eski MBP tasarımına sahipseniz ve ekran kalitesinden memnunsanız, 11' MBA aslında daha fazla piksele sahiptir. Gözleriniz iyi olduğu ve daha küçük metin boyutuna aldırış etmediğiniz sürece bu pek sorun olmayabilir.

Dock'un her zaman ekranda olmasının çekiciliğini hiçbir zaman anlamadım. Otomatik gizleme, varsayılan IMO olmalıdır. Ayrıca Alfred'i uygulamaları başlatmak için (ve ayrıca Spotlight'ın yerine geçmek için) kullanıyorum. Bu, rıhtıma gitmekten daha hızlı.

http://www.alfredapp.com/ NS

laco

23 Nis 2008
  • 6 Ocak 2014
Şahsen ben 13 inç ile giderdim ve ayrıca harici bir monitör alırdım. Bence en iyi kombinasyon bu.

michaelsviews

25 Eyl 2007
Yeni ingiltere
  • 6 Ocak 2014
Çok komik

Ekranın açıldığı 2008 MBP C2D'm var ve elmalar listesinde düzeltilemeyecek kadar eski olduğu ortaya çıktı, yerel elma tamir yerleri önerdiler ama orada fiyatlar çok yüksek ve bir kez düzelttiğimde ne olacak? eğer başka bir şey yolunda giderse.

Her neyse, yerel mağazamızda taşınan maksimum 13' Air'e bakıyordum, ancak birkaç yılda nasıl yeni bir bilgisayar alamadığımı, daha çok 5 plus gibi veya artık tamir etmenin maliyet etkin olmadığında görüyordum. , yerine yenisini alırım, her neyse, Retina'yı seviyorum, bu yüzden 15' MBP ile kaldım ve bu 55 yaşındaki çift odaklı camlı gözler de mutlu

Hava neredeyse benimle eve geliyordu ama bir şey 15' MBPr ile gideceğini söyledi ve çok mutlu olduğumu söylemeliyim, ayrıca 16 gig ram aldım.

Şimdi bu yaz 15' Retina Air ile çıkışlarını izleyin Bu muhteşem bir bilgisayar.

O OLDU

eXan

10 Oca 2005
Rusya
  • 6 Ocak 2014
michaelsviews dedi ki: Ekranın açık olduğu bir 2008 MBP C2D'm var ve elmalar listesinde düzeltilemeyecek kadar eski olduğu ortaya çıktı, yerel elma tamir yerleri önerdiler, ancak bir kez düzelttiğimde fiyatlar çok yüksek sonra başka bir şey çizgiden aşağı giderse ne olur.

Pardon, ne?3 kere okuduktan sonra anladım m

anne

3 Mayıs 2011
  • 7 Ocak 2014
21.5 inç imac - 13 inç hava - 13 inç rMBpro (sadece birkaç gün) - şimdi 11 inç hava var ve onunla iyiyim - yan yana yerleştirme ve mükemmel

şüpheci

Ivy Bridge
29 Tem 2008
Uzak Ufuk
  • 7 Ocak 2014
Taşınabilirlik gerektiren herhangi bir iş için MBA 11' tam anlamıyla mükemmeldir. O kadar hafif ki, bütün gün, az ya da çok zahmetsizce taşınabilir, bu da - bence - onu bir öğrenci için mükemmel bir arkadaş yapar. Aslında keşke ben öğrenciyken böyle bir bilgisayar olsaydı.

Ana bilgisayar olarak kullandım ve çok sevdim çünkü işim fazlasıyla mobil olmamı gerektiriyor; ancak, ben onu ekranda film izlemekten çok metin tabanlı alıştırmalar için kullanma eğilimindeyim. Yani, sorulan soruyu cevaplamak için, onu bir ana bilgisayar olarak kullanabilir misiniz, benimki gibi görme yeteneğiniz mükemmelden çok daha az olsa bile cevap 'evet'.

2013 modellerinde pil ömrü de bir bonus; bu, tüm gün boyunca kablolara vs. ihtiyaç duymamanız gerektiği anlamına gelir.

Bununla birlikte, 13' aynı zamanda mükemmel bir bilgisayardır (bir tane var) - 11'den sonra muazzam görünen bir ekran, şaşırtıcı pil ömrü ile birlikte ve aynı zamanda son derece taşınabilir bir bilgisayardır. Her iki cihaz da ihtiyaçlarınızı fazlasıyla karşılayacaktır.

Ayrıca, hangisini alırsanız alın, - şiddetle - karşılayabileceğiniz kadar RAM almanızı ve sonra da karşılayabileceğiniz kadar büyük bir sabit diske yatırım yapmanızı öneririm. Bu, gelecekte bilgisayarı bir dereceye kadar kanıtlayacaktır.

yavaş

13 Haz 2011
Nehrin aşağısında
  • 7 Ocak 2014
Bir Apple bayisini ziyaret edin ve her iki modeli de test edin ve karar vermek için bu verileri kullanın. Şahsen 11'i çok küçük buldum, bu yüzden 13' bir model aldım.

WilliamLondra

8 Ara 2006
  • 7 Ocak 2014
Robyr dedi ki: Heck ben sadece otomatik olarak saklanıyorum. Rıhtım bana bilmem gereken gerçek zamanlı verileri söylemiyor ...

Bu benim de çözümüm - gerçekten bağlantı istasyonuna ihtiyaç duyma sayısı az ve fazladan ekran alanı oldukça kullanışlı.

11' (ki bunu seviyorum!) var - taşınabilirlik sizin işinizse (benimle olduğu gibi), o zaman 11' MBA'den daha iyi bir şey yok, çok küçük ve hafif ama yine de oldukça güçlü (bu benim ana makine, eski iMac'imden çok daha hızlı). Evde onu harici bir monitöre ve klavyeye/fareye bağlıyorum - Henge Dock mükemmel çalışıyor.

Boyd01

moderatör
Personel
21 Şub 2012
New Jersey Çam Barrens
  • 7 Ocak 2014
11' MBA'imde ekranın sağ tarafında yuva var. Alt tarafa koyarsanız çok yer kaplamasına katılıyorum, ancak önceki bilgisayarlarımda da ekranın sağ tarafında her zaman vardı.

Aslında normalde kullandığım tüm programlarla başlatma panelini (sanırım adı bu - iPad'i taklit eden ekran) kurdum. İlk başta fikirden hoşlanmadım - bir dizüstü bilgisayarı aptallaştırmanın başka bir yolu gibi görünüyordu. Ama sanırım bundan hoşlanmayı öğrenebilirim ve özel fonksiyon tuşuyla arayıp kapatmak çok kolay.

aldatmak

katkıda bulunan
20 Tem 2006
Münih, Almanya
  • 7 Ocak 2014
Bu sizin tek bilgisayarınız olacaksa, 13' için gidin. Hareketlilik sizin için daha önemliyse, 11' ve eviniz için bir Sinema Ekranı edinin.

sadecejay değil

19 Eylül 2003
Kanada, ha?
  • 7 Ocak 2014
eXan dedi ki: Pardon, ne?3 kere okuduktan sonra anladım

Anladım. Bu en iyi cümle yapısı değil, ancak 2008 MBP'si olduğunu ve ekranın öldüğünü söyledi, ancak maliyet ve daha sonra başka bir şeyin başarısız olma riski nedeniyle onarımı düşünmek için çok eski ve garanti dışı.

Neyse ben de bu yola girdim ve karar felcine düştüm. 11' Air, taşınabilirlik için mükemmel olurdu, ancak benim için uygun olmayan bir SD yuvasına sahip değil (Mevcut 2007 MacBook Pro'mda bir tane olmaması beni sürekli rahatsız ediyor ve birçok ucuz adaptörü kırdım ). 13' Air gerçekten güzel görünüyor ama biraz daha fazla ağırlık ve para için 13' MacBook Pro bu retina ekranı ve çok daha fazla güç sunuyor. Ayrıca, dört çekirdekli i7'ye sahip 15' MacBook Pro, video düzenleme için inanılmaz olurdu ve çok yavaş hissetmeden sonsuza kadar sürecekti.

Zengin olsaydım, seyahat için 11' Air ile 15' MBP'yi satın alırdım. Öyle olmadığım için her şeyi ortadan ikiye bölmeyi seçtim ve 13' MacBook Pro'yu satın aldım. Tamamlamak için bir iPad mini ekleyebilirim. H

halledise

7 Mayıs 2009
Hamilton Adası, Whitsundays, QLD Avustralya
  • 7 Ocak 2014
Boyd01 dedi ki: 2008 15' MBP -> 2011 13' MBA -> 2013 11' MBA'den gittim ve gerçekten çok mutluyum. Bu benim birincil bilgisayarım. Evde büyük bir monitörüm ve harici klavyem var ve harika çalışıyor.

+1 - tamamen katılıyorum.
ve birincil Mac olarak gayet iyi, imho

Wahlstrm dedi ki: ..11' işe yarayabilir.

Dock'u altta tutarsanız, web sitelerini ve belgeleri göstermek için ekranda neredeyse hiç dikey alan yoktur.

Asla 11' alıp ana bilgisayarım olarak kullanmam.
Ekran boyutu gözlerimi öldürür ve düşük çözünürlüklü ekran ciddi bir şey için oldukça işe yaramaz.

dock'u otomatik gizle - birinin önerdiği gibi - buradaki cevap

11.6' Air'deki ekran çözünürlüğü çoğu göz için gayet iyi.
15 'retinaMBPro'dan çıkarken ayarlanması birkaç saat sürdü.
ertesi gün farkedilmedi.
çok kolay adapte oluyoruz bence.
dikkat edin, benim Air, LG ve Slamsung tekliflerinden çok daha iyi olan AU Optronics paneline sahiptir. J

jdechko

1 Tem 2004
  • 7 Ocak 2014
En uzun süre 13' istedim, ama sonunda 11' ile gittim ve hiç pişman olmadım. Vazgeçtiğiniz en büyük şeyler, biraz fazladan ekran gayrimenkulü ve bir SD kart yuvasıdır.

Evet, 13' pil kağıt üzerinde biraz daha uzun süre dayanır, ancak iş akışları o kadar değişkendir ki ölçülmesi zorlaşır. Apple, 11' performansını 13' Air seviyesine getirerek harika bir iş çıkardı.

Kullanım alanlarım arasında web'de gezinme, filmler, ev eşyaları (bütçeleme ve faturalar), fotoğraf düzenleme, CAD çalışması ve 3D modelleme yer alıyor. Bazen, özellikle çalışırken daha fazla ekran alanım olmasını isterdim, ancak sadece harici bir monitör bağlarım. Aynı durumlarda, 13'de hala sıkışık hissedeceğimi biliyorum, bu yüzden bunu 11'e karşı tutmuyorum.

DÜZENLE:
11' için OS X Tam Ekran modu yapıldı T

Tinnyms3

4 Şubat 2013
  • 7 Ocak 2014
2010 11' MBA'den 2012 13' MBA'den 2013 15' rMBP'ye gittim.

11' son derece taşınabilir olmasına ve bir iPad'den çok az büyük olmasına rağmen, ekran alanını ve çözünürlüğünü tarama ve diğer görevler için biraz fazla küçük buldum. Bu yüzden 13' ile çok daha mutluydum ve Haswell'in tüm gün pil ömrü ile 13' diyebilirim. B

bubulol

ile
7 Mart 2013
  • 7 Ocak 2014
13'' ile ilgili amacı anlamadım
evet hala 11'' daha büyük bu yüzden daha güçlü, daha fazla pil ömrü...
ayrıca daha rahat.
Macbook Air almak, ultra mobil bir dizüstü bilgisayar almak anlamına mı geliyor?
eğer gerçekten ana bilgisayar olarak kullanmam gerekiyorsa, en az 15'' alırdım
harici monitör olmadan ve yalnızca ev kullanımı için, ne biri ne de diğeri 15-17'' dizüstü bilgisayarın yerini alamaz
Hala 11 ile 13 arasında karar veremeyenlere tavsiyem:

- harici monitörünüz ve başka bir 15+ dizüstü bilgisayarınız / bilgisayarınız varsa 11'i alın

- hiçbirine sahip değilseniz 13 alın

eXan

10 Oca 2005
Rusya
  • 7 Ocak 2014
bubulol dedi ki: Macbook Air almak, ultra mobil bir dizüstü bilgisayar almak anlamına mı geliyor?

Bunun artık geçerli olduğunu düşünmüyorum, MBA orijinal 2k kategorisinden mevcut 1k kategorisine geçtiğinden ve satın alabileceğiniz en ucuz Macbook haline geldiğinden beri.

Bu günlerde diğer MB'ler yerine 'ultra taşınabilir' bir MBA seçmek söz konusu olduğunda gerçekten herhangi bir fedakarlık yapmanıza gerek yok. Parasının karşılığını fazlasıyla veren çok iyi bir makine olduğu için varsayılan seçenek haline geldi. J

jdechko

1 Tem 2004
  • 7 Ocak 2014
eXan dedi ki: Bu günlerde diğer MB'ler yerine 'ultra taşınabilir' bir MBA seçmek söz konusu olduğunda gerçekten herhangi bir fedakarlık yapmanıza gerek yok. Parasının karşılığını fazlasıyla veren çok iyi bir makine olduğu için varsayılan seçenek haline geldi.

%100 katılıyorum. Bu sadece teknolojinin doğal ilerlemesi. Eskiden dizüstü bilgisayarlar, masaüstü bilgisayarların performansına yakın değildi. Büyük dizüstü bilgisayarlar daha hızlı hale geldi, ardından orta boyutlu olanlar. Şimdi küçük olanlar bile benzer performansa sahip. Sadece birkaç yıl içinde ne kadar ilerlediğimizi görmek inanılmaz. B

bubulol

ile
7 Mart 2013
  • 8 Ocak 2014
üzgünüm beni yanlış anladın
MBA'in hareketliliğinden bahsediyordum
ana işlevi nedir?
hareketli olmak
beni yanlış anlama, ''ultrabooklar'' bugünlerde yeterince güçlü görünüyor
güç ve hareketlilik birlikte eşleşebilir