sınıf
Orijinal afiş- 8 Haz 2017
- 13 Eki 2020
İşte SE'ye (1. nesil) kıyasla 12 mini hakkındaki düşüncelerim. Bunların hepsi elbette oldukça öznel, ancak kendi bakış açımı vermek ve diğer insanların ne söyleyeceğini görmek istiyorum.
Dış boyutlar : Boyut açısından 12 mini, SE1 ve SE2 arasında, hem genişlik hem de yükseklik olarak, SE2 boyutuna hafifçe eğilerek oturur (burada bkz.). Umudum, düz kenarlar göz önüne alındığında hala iyi, ancak genişlik beni biraz endişelendiriyor. Genişlik 6/7/8/SE2 eksi yuvarlatılmış kenarlar gibi olacak gibi görünüyor.
Ekran boyutları : İşte görsel bir karşılaştırma. 6/7/8/SE2'den bile daha fazla, ekranın üst/alt kısmına ulaşmak, tek elle kullanımla tutuşun ayarlanmasını gerektirecektir. Bu, 4 inç SE1'den daha büyük herhangi bir ekran için neredeyse kaçınılmazdır. Erişilebilirlik seçeneği hala var, ancak şimdi ekranın alt kısmından aşağı kaydırmayı gerektiriyor, bunun da ana sayfa düğmesine iki kez dokunmaktan biraz daha fazla el becerisi gerektirdiğini düşünüyorum. Kontrol merkezi maalesef artık sağ üstten aşağı kaydırmayı gerektiriyor, bu da SE'de alttan yukarı kaydırmaya göre daha az erişilebilir. Alternatif olarak, Erişilebilirlik özelliğini kullanabilir (bir yerine iki kaydırma gerekir) veya kontrol merkezine erişmek için çift arkaya dokunma özelliğini kullanabilirsiniz. Bana öyle geliyor ki, çift arkaya dokunma hala tutuşun biraz ayarlanmasını gerektiriyor, ancak bunu gerçek cihazla denemem gerekecek. Genel olarak, 12 mini, ekran boyutu nedeniyle tek elle kullanım konusunda kesinlikle bir düşüş. Ama belki daha küçük şasi (6/7/8/SE2'ye kıyasla) onu daha yönetilebilir hale getirecektir.
Ekran en boy oranı : iPhone X ile başlayarak, ekranın en boy oranı, üst ve alt eklerin olmadığı güvenli alan olarak adlandırılan düşünüldüğünde bile daha uzun oldu. (Kabaca 19:9'a karşı 16:9'dur.) Portre modunda bu harika, ancak yatay modu kullanırken, örneğin yazı tipi boyutunu satır genişliğine göre ayarlamaya izin vermeyen bir web sitesini okumak için (daha çok yaptığım bir şey) genellikle), bu, SE'ye kıyasla daha düşük bir yüksekliğe sahip bir görünüm penceresinin etkin bir şekilde elde edileceği anlamına gelir.
çentik : Hayranı değil. Daha fazla söylenecek yok. Resimlerden mini üzerinde biraz daha az göze çarpıyor gibi görünüyor, çünkü göreceli genişlikten daha fazlasını kaplıyor ve dolayısıyla yanındaki kulaklar daha küçük.
Dokunmatik kimlik : Bu benim için büyük bir şey çünkü Face ID'yi her zamanki gibi pek sevmem. İPad Air 4 duyurusu, iPhone 12'nin güç düğmesinde de Touch ID alacağını ummamı sağladı. Gerçekten Apple'ın yaklaşan bir yinelemede ekleyeceğini umuyorum.
Güç düğmesi yerleşimi : Üst kısımdaki güç düğmesini tek elle kullanım için daha uygun buluyorum. Bunun nedeni, telefonun her iki uzun kenarından da güvenli bir şekilde tutulabilmesi ve ardından güç düğmesine basmak için işaret parmağının kullanılmasıdır. Yandaki güç düğmesiyle, güç düğmesine başparmakla basıldığında tutuş daha az sabittir. Diğer bir neden ise iPad'lerle tutarlılık. iPhone 6'ya sahip olduğumda, bir iPad mini kullandığım için güç düğmesi için kas hafızamı düzeltemedim ve genellikle bilinçsizce yanlış yere basmaya çalıştım. Bir diğer sebep ise yan taraftaki güç butonunun ses butonlarının karşısında yer alması. Sesi ayarlarken veya özellikle fotoğraf çekmek için ses düğmelerini kullanırken, aynı anda güç düğmesine basmamaya özen gösterilmelidir (6 ile oldukça sık başıma geldi). Apple'ın 12 mini için güç düğmesini tekrar en üste yerleştirmesini isterdim.
Ses düğmesi tasarımı : SE'nin dairesel ses düğmelerini beğendim. Bu şekil nedeniyle, ses ve güç düğmelerinin temelde aynı şekle sahip olduğu daha yeni modellerin aksine, onları hissettiğinizde ses düğmesinin üzerinde olduğunuzu hemen anlarsınız. SE ses düğmeleri arasındaki boşluk, daha yeni modellerdeki şerit şeklindeki düğmelere kıyasla dokunuşta daha belirgindir. Görünüm açısından bile dairesel düğmeleri tercih ediyorum, bir tür faydacı/endüstriyel havası var.
Arka kapak malzemesi : SE'nin arkasındaki mat alüminyum, hem dokunma (doğru miktarda sürtünmeye sahiptir) hem de göze (özellikle gümüş versiyon) kesinlikle hoştur. Yeni modellerin cam sırtının parlaklığından ve artan sürtünmesinden korkuyorum. Belki mat Pro sürümü iyi olurdu (henüz elimizde yoktu), ancak ne yazık ki mini form faktöründe mevcut değil. Cam malzemenin özellikle kablosuz şarj için gerekli olduğunun tamamen farkındayım, ancak aynı zamanda daha fazla ağırlık katıyor ve tüm yönleri göz önüne alındığında bu yanlış bir takas bence.
Ön taraf rengi : Eski modellerde beyaz cephe hayranıyım. Daha hafif bir görünüm sağlar ve cihazın fiziksel bir nesne olarak daha az masif görünmesini sağlar. Apple, yeni iPad modellerinde beyaz cepheleri bıraktığında hayal kırıklığına uğradım. Mevcut iPhone modellerinde hala önemli bir çerçeve var ve ekranımın etrafında siyah yas kenarları yerine bunların açık renkli olmasını tercih ederim. Öte yandan siyahtan hoşlananları da çok iyi anlıyorum; uzun zaman önce siyah cihazları ve kusursuz ekranları kendim tercih ettim.
Ön çerçeveler : Görsellere bakıldığında iPhone 12 çerçevelerinin neredeyse SE'nin uzun kenarlarındaki çerçeveler kadar kalın olduğu görülüyor. Gerçek bir uçtan uca ekran ve karşılığında biraz daha dar bir kasa almak güzel olurdu.
Renk seçenekleri : Son iPhone nesillerinde daha fazla renk seçeneği olması harika (5C hariç), ancak büyük olasılıkla gümüş/beyaz tercihim olacak. Arkasında o hafif yeşil renk tonu olmasaydı (kenarlar iyi) mavi versiyonu beğenirdim ve arka tarafında (ÜRÜN) KIRMIZI baskısı olmasaydı kırmızı versiyonu düşünürdüm. Her zaman bir şeyler vardır. Tepkiler:Annv, ElectronGuru, snipr125 ve 1 diğer kişi S
subjonalar
- 10 Şub 2014
- 29 Mart 2021
kar755
- 12 Eylül 2012
- 30 Mart 2021
subjonas dedi ki: Gözü mini 12'de olan bir SE1 aşığı olarak (hala SE1'imi mümkün olduğunca uzun süre sürmeye çalışıyorum), hemen hemen tüm düşüncelerinizi paylaşıyorum. Sonunda bir tane satın aldın mı? Herhangi bir fikriniz değişir mi?iPhone SE 1. geninizin keyfini çıkarın, IOS 15 almayacak mı?
Steve121178
- 13 Nis 2010
- Bedfordshire, Birleşik Krallık
- 30 Mart 2021
subjonalar
- 10 Şub 2014
- 30 Mart 2021
snow755 dedi ki: iPhone SE 1. nesil iPhone'unuzun keyfini çıkarın, IOS 15 almayacakEvet, 14'te kalmasında sorun yok. Telefonum iyi çalışıyorsa, ki öyledir, gerçekten istediğim yeni özellikler olmadıkça, ki bu gerçekleşmiyorsa, onu değiştirmeyi ve işletim sistemini güncellemeyi sevmiyorum. bu sıklıkta. Apple bunları bir süredir eski işletim sistemleri için yayınladığı için kritik güvenlik güncellemeleri bir endişe kaynağı değildir.
Steve121178 şunları söyledi: Mini, her yönüyle daha iyi bir üründür. Bir cihaz modern bir başyapıt olduğu ve diğeri olmadığı için gerçekten karşılaştırılacak ne olduğundan emin değilim.Haha bu popüler bir görüş ama yine de öznel. Elbette 12 mini hakkında pek çok harika şey var, ancak SE1 hakkında bazı insanların değer verdiği bazı benzersiz yönler var (orijinal gönderide gördüğümüz gibi). İnsanlar sadece farklı değerlere sahiptir.
BugeyeŞTİ
- 19 Ağu 2017
- arizona
- 30 Mart 2021
snow755 dedi ki: iPhone SE 1. nesil iPhone'unuzun keyfini çıkarın, IOS 15 almayacakKesinlikle yeni bir özellik almayacak ancak birkaç yıl boyunca güvenlik güncellemeleri alacak. Yedek 6S'im aynı teknede olacak ama bu telefonu seviyorum ve kulaklık jakı olan son iPhone olduğu için takacağım. üzerine koy ve iPod olarak kullan..
DevinNj
- 27 Nis 2016
- New Jersey
- 30 Mart 2021
snow755 dedi ki: iPhone SE 1. nesil iPhone'unuzun keyfini çıkarın, IOS 15 almayacak
Anlamıyorum, insanlar bir telefon en son işletim sistemini almazsa tamamen işe yaramazmış gibi davranırlar. WTF, istediğin buysa telefonunu kullan ve keyfini çıkar.
darkus
- 5 Kasım 2007
- 30 Mart 2021
iPhone 4 -> 5c kullandım. 5c'den SE'ye geçtim çünkü 5c'ye kazara hasar verdim, aksi halde inanılmazdı. Benzer şekilde SE'ye çok kötü zarar verdim ve baktığım hiçbir yerde açılmamış yeni bir tane bulamadım. SE'yi hala kullanabiliyordum ama hasardan giderek daha fazla parçalanmaya başladı (ön ve arka cam parçaları düşmeye başladı)
Sanırım 2 yıl boyunca SE'ye sahip oldun mu? SE'yi aldığımdan beri iOS'u hiç yükseltmedim ve aldığım günkü gibi bir rüya gibi koştu. Sorun yok.
Birkaç ay önce 12 mini aldım çünkü SE'mdeki son cam parçasının düşeceğinden ve feci bir veri kaybı yaşayacağımdan korktum.
mini'deki ilk 2-3 gün zordu. Beğenmek istedim ama kendimi SE'me geri dönmeye çalışırken buldum. 12'nin genişliği benim ana şikayetimdi.
Ondan sonra kendimi 12'yi bir hafta daha kullanmaya zorladım.
Aradan birkaç ay geçtiğine göre, 12 mini'nin şimdiye kadar sahip olduğum en iyi telefon olduğunu hiç şüphesiz söyleyebilirim. SE'den taşınmak için pişmanlık yok.
evet 2 haftalık güzel bir uyum süreci var.
Evet, sahip olacağınız en büyük şikayet genişliktir.
Ama kahretsin, telefon inanılmaz ve SE'nin özünü ileriye taşıyor. Ağır ve kaliteli hissettiriyor. Cepteyken telefonu gerçekten hiç düşünmüyorum.
Faktör adam için o inatçı 4 olmaktan gurur duydum ve hala gurur duyuyorum. Herkese telefonun tek elle kullanıldığını söyleyen inatçı adam. Büyük telefonların her durumda aptal olduğunu söyleyen inatçı adam.
Ama bu 12 mini bunu doğru yapıyor.
Bir kere alışınca arkana bakmayacaksın. Sadece geriye bakıp kendime vay be, neden daha önce yapmadım diyorum.
Gelecekte daha az genişlikte ve 4 boyutuna daha yakın bir telefon çıkarırlarsa beni yanlış anlamayın, evet o boyuta geri döneceğim. Ama aksi halde; 12 mini'ye geçmekten bile korkmayın
barbarlaştırmak
- 10 Ara 2020
- Norveç ve Meksika
- 30 Mart 2021
Steve121178 şunları söyledi: Mini, her yönüyle daha iyi bir üründür. Bir cihaz modern bir başyapıt olduğu ve diğeri olmadığı için gerçekten karşılaştırılacak ne olduğundan emin değilim.
Daha fazla anlaşamadı. Elmaları portakallarla, yani ekonomik bir telefonu yüksek kaliteli bir telefonla karşılaştıran bu konulardan bıktım.
önemli değil
- 10 Nis 2021
- 10 Nis 2021
2016'dan beri diğer tüm telefonlar = Ağır, hantal, kırılgan, pahalı. Kamera Çarpması ...Viski Tango Tilkisi!
Jeremy Mathers
- 7 Oca 2020
- 11 Nis 2021
başsızmike
- 16 Mayıs 2017
- 13 Nis 2021
snow755 dedi ki: iPhone SE 1. nesil iPhone'unuzun keyfini çıkarın, IOS 15 almayacakA9 telefonlar (6S ve SE) iOS 15 tarafından desteklenirse şaşırmam. Orijinal iPad Pro modelleri A9X kullanıyor ve bunların güncellenmesini bekliyorum. Bunun garantisi yok – iOS 14 tarafından hala desteklenen tek A8 modeli olan A8X'li iPad Air 2'ye bakın – ancak 9.7' iPad Pro'nun iPhone'larla aynı 2 GB RAM'e sahip olduğu düşünüldüğünde, bu düşünülemez değil.
bulut krallığı
- 31 Tem 2011
- 13 Nis 2021
headlessmike şunları söyledi: A9 telefonlar (6S ve SE) iOS 15 tarafından desteklenirse şaşırmam. Orijinal iPad Pro modelleri A9X kullanıyor ve bunların güncellenmesini bekliyorum. Bunun garantisi yok – iOS 14 tarafından hala desteklenen tek A8 modeli olan A8X'li iPad Air 2'ye bakın – ancak 9.7' iPad Pro'nun iPhone'larla aynı 2 GB RAM'e sahip olduğu düşünüldüğünde, bu düşünülemez değil.iPad mini 4, A8 ile birlikte ve iOS 14 çalıştırıyor
bulut krallığı
- 31 Tem 2011
- 14 Nis 2021
başsızmike
- 16 Mayıs 2017
- 14 Nis 2021
Kingofclouds şunları söyledi: iPad mini 4, A8 ile ve iOS 14'ü çalıştırıyorHaklısın tabii. iPad Mini'yi unutmuştum. Ancak, hem Mini 4 hem de Air 2'nin 2 GB RAM'e sahip olduğu ve diğer A8 cihazlarının 1 GB'ye sahip olduğu için benim açımdan hala geçerli.
1 çürük elma
- 21 Nisan 2004
- 14 Nis 2021
1 çürük elma
- 21 Nisan 2004
- 14 Nis 2021
darkus dedi ki: iPhone SE 4 form faktörünü korumak konusunda ne kadar sert olursanız olun. İnan bana senden daha sertim.Ben tam tersi plus ve max telefonları özel olarak kullandım ve artık mini benim favorim. Apple'ın bir telefondan zamanının başında vazgeçmesi için bir 12 mini daha satın alacağımdan eminim. Tek sorunum rengi...
iPhone 4 -> 5c kullandım. 5c'den SE'ye geçtim çünkü 5c'ye kazara hasar verdim, aksi halde inanılmazdı. Benzer şekilde SE'ye çok kötü zarar verdim ve baktığım hiçbir yerde açılmamış yeni bir tane bulamadım. SE'yi hala kullanabiliyordum ama hasardan giderek daha fazla parçalanmaya başladı (ön ve arka cam parçaları düşmeye başladı)
Sanırım 2 yıl boyunca SE'ye sahip oldun mu? SE'yi aldığımdan beri iOS'u hiç yükseltmedim ve aldığım günkü gibi bir rüya gibi koştu. Sorun yok.
Birkaç ay önce 12 mini aldım çünkü SE'mdeki son cam parçasının düşeceğinden ve feci bir veri kaybı yaşayacağımdan korktum.
mini'deki ilk 2-3 gün zordu. Beğenmek istedim ama kendimi SE'me geri dönmeye çalışırken buldum. 12'nin genişliği benim ana şikayetimdi.
Ondan sonra kendimi 12'yi bir hafta daha kullanmaya zorladım.
Aradan birkaç ay geçtiğine göre, 12 mini'nin şimdiye kadar sahip olduğum en iyi telefon olduğunu hiç şüphesiz söyleyebilirim. SE'den taşınmak için pişmanlık yok.
evet 2 haftalık güzel bir uyum süreci var.
Evet, sahip olacağınız en büyük şikayet genişliktir.
Ama kahretsin, telefon inanılmaz ve SE'nin özünü ileriye taşıyor. Ağır ve kaliteli hissettiriyor. Cepteyken telefonu gerçekten hiç düşünmüyorum.
Faktör adam için o inatçı 4 olmaktan gurur duydum ve hala gurur duyuyorum. Herkese telefonun tek elle kullanıldığını söyleyen inatçı adam. Büyük telefonların her durumda aptal olduğunu söyleyen inatçı adam.
Ama bu 12 mini bunu doğru yapıyor.
Bir kere alışınca arkana bakmayacaksın. Sadece geriye bakıp kendime vay be, neden daha önce yapmadım diyorum.
Gelecekte daha az genişlikte ve 4 boyutuna daha yakın bir telefon çıkarırlarsa beni yanlış anlamayın, evet o boyuta geri döneceğim. Ama aksi halde; 12 miniye geçmekten bile korkmayın
barbarlaştırmak
- 10 Ara 2020
- Norveç ve Meksika
- 14 Nis 2021
1rottenapple dedi ki: Tek bilmecem renk...
Bende mavi olan var ama şimdi bir tane daha alacak olsam muhtemelen beyaz olanını alırdım.
1 çürük elma
- 21 Nisan 2004
- 14 Nis 2021
Barbareren, 'Mavi olan bende var ama şimdi bir tane daha alacak olsam muhtemelen beyaz olanı alırdım' dedi.ha ben de. bende mavisi var Belki kırmızı? Mavi 128'imi emekli eder ve kırmızı 256'yı kullanırdım. NS
darkus
- 5 Kasım 2007
- 22 Nis 2021
1rottenapple dedi ki: Ben tam tersi plus ve max telefonları kullandım ve artık mini benim favorim. Apple'ın bir telefondan zamanının başında vazgeçmesi için bir 12 mini daha satın alacağımdan eminim. Tek sorunum rengi...13 miniyi mi bekleyelim?
1 çürük elma
- 21 Nisan 2004
- 22 Nis 2021
darkus dedi ki: 13 miniyi mi bekleyelim?O zamanlar bilmediğim güncel haberler olmadıkça 12 mini'nin son olacağını düşündüm. Ama yıldan yıla güncelleme yapmayacağım. Buna değmez. NS
darkus
- 5 Kasım 2007
- 22 Nis 2021
1rottenapple dedi ki: O zamanlar bilmediğim güncel haberler olmadıkça 12 mini'nin son olacağını düşünmüştüm. Ama yıldan yıla güncelleme yapmayacağım. Buna değmez.Pekala, bunu sadece senin ima ettiğin korkuya sahip olduğum için söylüyorum. Yani 13'ten sonra mini'nin üretimi durdurulabilir. Aslında bir 13 mini almayı ve 12'm öldüğünde depoda bırakmayı düşünüyordum.
Orijinal SE ile dersimi, Apple'ın bir satırı bırakabileceği ve SOL'den ayrılacağımız konusunda öğrendim.
Apple_Robert
- 21 Eylül 2012
- Birkaç kitabın ortasında.
- 22 Nis 2021
darkus dedi ki: Bunu sadece söylüyorum çünkü ima ettiğiniz korkuya sahibim. Yani 13'ten sonra mini'nin üretimi durdurulabilir. Aslında bir 13 mini almayı ve 12'm öldüğünde depoda bırakmayı düşünüyordum.Akıllıca hareket. Muhtemelen 13'ü ve gerekirse bu yılın sonlarında / gelecek yılın başlarında birkaç tane daha alacağım.
Orijinal SE ile dersimi aldım, Apple bir satırı bırakabilir ve SOL olarak kalırız.
macsound1
- 17 Mayıs 2007
- SF Körfez Bölgesi
- 22 Nis 2021
Barbareren, 'Daha fazla anlaşamazdım. Elmaları portakallarla, yani ekonomik bir telefonu yüksek kaliteli bir telefonla karşılaştıran bu konulardan bıktım.Bir bütçe ve bir yüksek son demek, satın alındığı zamanın bir işaretidir.
iPhone 6,6S ve 7 yeniyken tasarımları 'üst düzey'di. SE2'nin tasarımı neden bundan daha az 'üst düzey'?
Elbette, eski bir tasarım, modası geçmiş belki, klasik evet...
Sahip olduklarınızı yeni bir seçenekle karşılaştırırken, karar vermede her zaman ileri geri vardır.
Bunu araba alırken çok fark ediyorum.
Elbette değiştireceğim şey yeni olandan daha eski olacak, ancak genellikle temel, orta seviye, üst düzey, lüks olduğu sürece satır içi olur... Ama sizin ve yolcularınız için rahat olması ve sürüş şekli her zaman farklı ol.
Bazı insanlar umursamıyor, ne olursa olsun her 7 yılda bir siyah 3 serisi alıyor, çoğumuz benim, ailem ve cüzdanım için en iyisi için alışveriş yapmaktan mutluluk duyuyoruz.
Özellikle iPhone mini hakkında konuşmak gerekirse, benimkini seviyorum ve X'in ağırlığını taşıyamadığım için iPhone 8'imin yerini aldı.
Ses düğmeleri konusunda katılıyorum, güç düğmesini beğendim, ancak şimdi kenarlar düz olduğundan, fotoğraf çekmek için 4 ve 5'i yapabildiğim gibi kenarda dengeleyebilmeyi isterdim.
Ayrıca bildirimler ve kontrol merkezi için aşağı kaydırma konusunda da anlaşın. Berbat. Bildirimleri asla orada çok büyük kullanmam, ama gerçekten 2 elimle kontrol merkezi yapmam gerekiyor.
Popüler Mesajlar