Başka

iPhone 1'inizle çekilmiş fotoğraflar (Orijinal iPhone, 2g, la la la)

SPNarwhal

Orijinal afiş
22 Nis 2009
illinois
  • 4 Nis 2012
İlk iPhone. (3g ve ötesine izin verilmez.)

Bir Flickr'ınız varsa, iPhone 1 grubuma katılmaktan ve havuza eklemekten çekinmeyin.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


6170016377_cebbe5fb0d_b.jpg

hobi yarışçısı

27 Ağu 2010


  • 4 Nis 2012
SPnarwhal şunları söyledi: İlk iPhone. (3g ve ötesine izin verilmez.)

Bir Flickr'ınız varsa, iPhone 1 grubuma katılmaktan ve havuza eklemekten çekinmeyin.

http://www.flickr.com/groups/1807589@N22/


resim

Genişletmek için tıklayın...



1o7uc9.jpg

SPNarwhal

Orijinal afiş
22 Nis 2009
illinois
  • 4 Nis 2012
hobi yarışçısı dedi ki:

resim Genişletmek için tıklayın...

Vay canına! İLE

AdrianK

19 Şub 2011
  • 4 Nis 2012
İyi fikir.

IMG_0060.jpg

Roessnakhan

16 Eyl 2007
ABQ
  • 4 Nis 2012
Hala etrafta dolaşan birkaç tane var. İşte İngiltere'deyken Chatsworth House'dan bazıları.

ekler

  • Medya öğesini görüntüleyin ' href='tmp/attachments/img_0006_2-jpg.334190/' > IMG_0006_2.jpg'file-meta'> 1 MB · Görüntüleme: 696
  • Medya öğesini görüntüleyin ' href='tmp/attachments/img_0041_2-jpg.334191/' > IMG_0041_2.jpg'file-meta '> 1,001 KB · Görüntüleme: 422

awil

18 Mayıs 2008
  • 17 Nis 2012
Bunu orijinal iPhone ve Pano uygulamasıyla aldı.

ekler

  • Medya öğesini görüntüle ' href='tmp/attachments/img_0265-jpg.336255/' > IMG_0265.jpg'file-meta '> 513.1 KB · Görüntüleme: 583
NS

yok et

28 Şub 2012
Amerika Birleşik Devletleri
  • 17 Nis 2012
iPhone 1'de ne tür bir kamera var? Bu çekimler muhteşem görünüyor!! 9

9367942

İptal edildi
16 Mayıs 2010
  • 18 Nis 2012
Destroysall şunları söyledi: iPhone 1'de ne tür bir kamera var? Bu çekimler muhteşem görünüyor!! Genişletmek için tıklayın...

iPhone 1, odak ayarı yapılamayan 2 megapiksellik küçük bir kameraya sahipti ve aslında orijinal iPhone çıktığında bu konuda en çok eleştirilen faktörlerden biri kameraydı çünkü daha iyi kamera kalitesine sahip başka telefonlar da mevcuttu. piyasada.

Ancak daha sonra ortaya çıktığı gibi, iPhone kamerası Fotoğrafçılıkta yepyeni bir trend başlatarak, yıllar içinde ikonik hale geldiğinden ve harika fotoğraflar çekmenin kameranın kendisinde değil, fotoğrafçının gözü ve anı yakalamak için fotoğraf makinenizin tam zamanında parmaklarınızın ucunda hazır olması. Bu nedenle, orijinal iPhone kamerası, cebinizde taşıdığınız bir telefon kadar yaygın olan bir şeyle harika resimler oluşturulmasını sağlayan 'iPhoneografi' adlı yeni bir trendin gelişimini teşvik etti. iPhone kamerasının yıllar içinde gelişmesinin ve 4S modeliyle inanılmaz bir profesyonel kaliteye ulaşmasının nedeni de budur.

Ama yine de, iPhone 1 kamerası bugünlerde önemli bir şey olarak görülüyor çünkü bir çeşit 'retro' hissi korurken bu trendi ilk başlatan kameraydı. ve sanırım bugün bu yüzden 5 yaşındaki bir telefonla çekilmiş fotoğrafları toplamaktan ve bunlara bakmaktan keyif alıyoruz. Son düzenleme: 18 Nis 2012 H

hafr

21 Eylül 2011
  • 18 Nis 2012
Gibsonsoup şunları söyledi: iPhone 1'de ayarlanabilir odak özelliği olmayan 2 megapiksellik küçük bir kamera vardı ve aslında orijinal iPhone çıktığında bu konuda en çok eleştirilen faktörlerden biri kameraydı çünkü daha iyi kameraya sahip başka telefonlar da vardı. kalite zaten piyasada mevcut.

Ancak daha sonra ortaya çıktığı gibi, iPhone kamerası Fotoğrafçılıkta yepyeni bir trend başlatarak, yıllar içinde ikonik hale geldiğinden ve harika fotoğraflar çekmenin kameranın kendisinde değil, fotoğrafçının gözü ve anı yakalamak için fotoğraf makinenizin tam zamanında parmaklarınızın ucunda hazır olması. Bu nedenle orijinal iPhone kamerası, cebinizde taşıdığınız bir telefon kadar yaygın olan bir şeyle harika resimler yaratmayı sağlayan 'iPhoneografi' adlı yeni bir trendin gelişimini destekledi. iPhone kamerasının yıllar içinde gelişmesinin ve 4S modeliyle inanılmaz bir profesyonel kaliteye ulaşmasının nedeni de budur.

Ama her neyse, iPhone 1 kamerası bugünlerde önemli bir şey olarak görülüyor çünkü bir çeşit 'retro' tadı korurken bu trendi ilk başlatan kameraydı. ve sanırım bugün bu yüzden 5 yaşındaki bir telefonla çekilmiş fotoğrafları toplamaktan ve bunlara bakmaktan keyif alıyoruz. Genişletmek için tıklayın...

Her zaman bunun, iPhone fotoğrafçılığını bu kadar büyük yapan 'kameranın parmaklarınızın ucunda' olmasından çok, fotoğraf çekip Flickr, Facebook ve benzerlerine yüklemenin ne kadar kolay olduğunu düşünmüşümdür. Orijinal iPhone'umla daha önce sahip olduğum Nokia ile çektiğimden daha fazla fotoğraf çekmedim, ancak onlara bakmaktan ve onları iPhone ile yüklemekten **** kadar keyif aldığımdan eminim. 9

9367942

İptal edildi
16 Mayıs 2010
  • 18 Nis 2012
hafr dedi ki: iPhone fotoğrafçılığını bu kadar büyük yapan 'kamera parmaklarınızın ucunda' olmaktansa, fotoğraf çekip Flickr'a, Facebook'a ve benzerlerine yüklemenin ne kadar kolay olduğunu düşünmüşümdür hep. Orijinal iPhone'umla daha önce sahip olduğum Nokia ile çektiğimden daha fazla fotoğraf çekmedim, ancak onlara bakmaktan ve onları iPhone ile yüklemekten **** kadar keyif aldığımdan eminim. Genişletmek için tıklayın...

İPhone fotoğrafçılığını artırmada paylaşım yeteneğinin payı olduğundan eminim, ancak daha çok fotoğrafçı açısından konuşuyordum ve benim için iPhone'dan önce birçok başka telefona sahiptim ama bunları kullanmayı hiç düşünmedim. yaratıcı bir araç, iPhone bana bu imkanı verdi. Bununla, bir iPhone'a sahip olmadan önce asla mümkün olamayacak, gerçekten ilginç fotoğraflar çektim. Ama yine de, açıkçası fotografik ve sanatsal bir bakış açısından konuşuyorum. her cep telefonu bir partide sarhoş arkadaşının fotoğrafını çekmek ve facebook'ta yayınlamak için uygundur

SPNarwhal

Orijinal afiş
22 Nis 2009
illinois
  • 18 Nis 2012
Bir iPhone 1'in kalitesini gerçekten seviyorum. Oldukça korkunç ama ona gerçekten güzel olduğunu düşündüğüm bir görünüm kazandırıyor. Teknolojiyi gerçekten yükseltmeye başlamadan önce neredeyse eski bir dijital kamera kullanmak gibi bir şey ve şimdi süper netler. Neredeyse film gibi, bir bakıma, mükemmel olmadığında. Sadece bir fotoğraf ve bir sanat formu yerine daha gerçekçi bir his verir. Her şeyi bulanıklaştırma şekli, sadece çok hoşuma gidiyor. Nedenini bilmiyorum, gerçekçi olarak süper yüksek kaliteli bir fotoğraf güzel ve bakmak için çekici, ancak düşük kalite neredeyse onu bir fotoğraftan ziyade bir tablo gibi gösteriyor.

Yine de iPhone 1'in berbat bir kameraya sahip olmasına bahane bulmaya çalışmıyorum ve Apple'ın yapmaya çalıştığı şeyin bu olduğundan şüpheliyim. Yapabilseler daha iyi bir kamera çıkarmaları gerekirdi, sadece en iyiyi piyasaya sürmeyi ve en iyi şeyleri kullanmayı sevdiklerini söylüyorlar, ancak yarışmanın kamerası daha kaliteliydi, büyük olasılıkla odaklamalıydı ve muhtemelen bir flaşı bile vardı. Ama korkunç olduğuna sevindim. Yine bu, NES grafiklerinin Xbox360'tan daha iyi göründüğünü düşünen birinden geliyor.

Bu yüzden bu işte yalnızca iPhone 1'lere izin veriyorum, iPhone 3 ve ötesi çok yüksek kaliteli, bunları daha önce yaptığım Fotoğrafçılık dizisine de ekleyebilirim. H

hafr

21 Eylül 2011
  • 18 Nis 2012
Gibsonsoup şunları söyledi: Paylaşım yeteneğinin iPhone fotoğrafçılığını artırmada payı olduğundan eminim, ancak daha çok fotoğrafçı açısından konuşuyordum ve benim için iPhone'dan önce birçok başka telefona sahiptim ama hiç düşünmemiştim. onları yaratıcı bir araç olarak kullanırken, iPhone bana bu imkanı verdi. Bununla, bir iPhone'a sahip olmadan önce asla mümkün olamayacak, gerçekten ilginç fotoğraflar çektim. Ama yine de, açıkçası fotoğrafik ve sanatsal bir bakış açısıyla konuşuyorum. her cep telefonu bir partide sarhoş arkadaşının fotoğrafını çekmek ve facebook'ta yayınlamak için uygundur Genişletmek için tıklayın...

Fotoğrafik ve sanatsal açıdan iPhone hangi açıdan kameralı diğer tüm cep telefonlarından daha uygundu?

Dediğiniz şey buydu: 'harika fotoğraflar çekmenin fotoğraf makinesinin kendisiyle değil, fotoğrafçının gözünden önemli olduğunu göstermek ve anı yakalamak için fotoğraf makinenizi tam zamanında parmaklarınızın ucunda hazır bulundurmak.'

Yani mesele kameranın kalitesi değil. Diğer kameralı telefonların kameraya anında erişimi vardı, bir iPhone'un kilidinin açılması ve ardından kamera uygulamasının bulunması ve açılması gerekiyordu, bu nedenle iPhone diğer telefonlardan daha 'parmaklarınızın ucunda' değil, tam tersi. Bu, fotoğrafları çeken kişiyi tek faktör olarak bırakır ve bunun iPhone ile hiçbir ilgisi yoktur. Yani neden merak ettiğimi anladınız. Bir şey mi unuttun yoksa bariz bir şeyi mi kaçırıyorum? 9

9367942

İptal edildi
16 Mayıs 2010
  • 18 Nis 2012
Hafr dedi ki: Fotoğrafik ve sanatsal açıdan iPhone hangi açıdan kameralı diğer tüm cep telefonlarından daha uygundu?

Dediğiniz şey buydu: 'harika fotoğraflar çekmenin fotoğraf makinesinin kendisiyle değil, fotoğrafçının gözünden önemli olduğunu göstermek ve anı yakalamak için fotoğraf makinenizi tam zamanında parmaklarınızın ucunda hazır bulundurmak.'

Yani mesele kameranın kalitesi değil. Diğer kameralı telefonların kameraya anında erişimi vardı, bir iPhone'un kilidinin açılması ve ardından kamera uygulamasının bulunması ve açılması gerekiyordu, bu nedenle iPhone diğer telefonlardan daha 'parmaklarınızın ucunda' değil, tam tersi. Bu, fotoğrafları çeken kişiyi tek faktör olarak bırakır ve bunun iPhone ile hiçbir ilgisi yoktur. Yani neden merak ettiğimi anladınız. Bir şey mi unuttun yoksa bariz bir şeyi mi kaçırıyorum? Genişletmek için tıklayın...

Hayır, tamamen haklısın.
Bu asla kamerayla ilgili değil. Hangi kamerayla çekim yapıyor olursanız olun, harika bir fotoğraf her zaman harika bir fotoğrafçıdan gelir.

Bence iPhone'un getirdiği katma değer sadece arayüz ve temelde basit ve temiz bir ekran olarak elinizde tuttuğunuz gerçeği, iPhone'un görüntünün kendisini vurgulaması ve bir resim oluşturma sürecini yalnızca size ve fotoğraf. (ve iPhone 1 bunu özellikle iyi yaptı çünkü tüm süreç bir düğmeye dokunmaktan, odaklanmadan, ayar yapmadan, dikkat dağıtıcı arayüzler olmadan) sadece siz ve çekmek istediğiniz fotoğraf. besteler ve çekim yaparsınız. Bence iPhone'un fotoğrafik ve sanatsal açıdan kameralı diğer tüm cep telefonlarından daha uygun olmasının nedeni bu.
Ve bu aynı zamanda ikonik bir şekilde bu kadar önemli olmasının nedeni de budur. Tıpkı polaroid gibi... tabi ki diğer kameraların olduğu yerlerde, elbette her kamera harika bir fotoğraf çekebilir, ama bu sadece sahip olduğu hisle ilgili.

bu yüzden iPhoneografi trendinde bu kadar çok şey var ve eski bir iPhone ile çekilmiş fotoğraflara bakmaktan zevk almamızın nedeni bu. her şey sahip oldukları hisle ilgili. ve bence bu konuyu başlatan SPnarwhal, önceki yorumunda bu hissi iyi tanımladı. NS

yok et

28 Şub 2012
Amerika Birleşik Devletleri
  • 19 Nis 2012
Gibsonsoup dedi ki: Hayır, kesinlikle haklısın.
Bu asla kamerayla ilgili değil. Hangi kamerayla çekim yapıyor olursanız olun, harika bir fotoğraf her zaman harika bir fotoğrafçıdan gelir.

Bence iPhone'un getirdiği katma değer sadece arayüz ve temelde basit ve temiz bir ekran olarak elinizde tuttuğunuz gerçeği, iPhone'un görüntünün kendisini vurgulaması ve bir resim oluşturma sürecini yalnızca size ve fotoğraf. (ve iPhone 1 bunu özellikle iyi yaptı çünkü tüm süreç bir düğmeye dokunmaktan, odaklanmadan, ayar yapmadan, dikkat dağıtıcı arayüzler olmadan) sadece siz ve çekmek istediğiniz fotoğraf. besteler ve çekim yaparsınız. Bence iPhone'un fotoğrafik ve sanatsal açıdan kameralı diğer tüm cep telefonlarından daha uygun olmasının nedeni bu.
Ve bu aynı zamanda ikonik bir şekilde bu kadar önemli olmasının nedeni de budur. Tıpkı polaroid gibi... tabi ki diğer kameraların olduğu yerlerde, elbette her kamera harika bir fotoğraf çekebilir, ama bu sadece sahip olduğu hisle ilgili.

bu yüzden iPhoneografi trendinde bu kadar çok şey var ve eski bir iPhone ile çekilmiş fotoğraflara bakmaktan zevk almamızın nedeni bu. her şey sahip oldukları hisle ilgili. ve bence bu konuyu başlatan SPnarwhal, önceki yorumunda bu hissi iyi tanımladı. Genişletmek için tıklayın...

İyi koy. Tamamen katılıyorum. Şu anda kullandığım T-Mobile'dan eski Samsung BEHOLD'a sahibim (henüz bir akıllı telefona geçmedim), ancak videografi ile birlikte fotoğrafçılıkla ilgileniyorum. Telefonumda 5 MP Otomatik Odaklama Kamerası var ve nasıl yapılacağını biliyorsanız harikalar yaratabilir (sadece Flickr'ıma bakın). Onunla kötü fotoğraflar çektim, ama bu sadece benim hatam olabilir. Bir iPhone (herhangi bir model) ile gerçekten ilgileniyorum, ancak hem 4S'nin hem de orijinal iPhone'un görünümünü seviyorum. Orijinal iPhone'un harika fotoğraflar çekebileceğini bilmiyordum. Bilgi için teşekkürler, çocuklar! Son düzenleme: 19 Nis 2012