Başka

Kilitli olmayan iPhone 5s model numarası A1533.. bu CDMA uyumlu mu?

domuz pastırması

Orijinal afiş
7 Mart 2009
Westland, Michigan
  • 2 Şubat 2014
Apple Store'dan kilidi açılmış olarak satın aldığım iPhone 5'lerim, model numarası A1533 olan ME296LL/A'dır. Bu model numarasını google'da arattım ve hem GSM hem de CDMA modelleri için aynı..ama Verizon'un GSM için kilidi açılmış farklı bir sürümünün olduğunu duydum, ancak kilidi açılmış GSM modelinin Verizon uyumlu olması gerekmediğini duydum. .sorum şu ki, kilidi açılmış 5'lerim Verizon'da çalışacak mı? LTE'nin çalışacağını biliyorum, ancak ağa bağlanmak için CDMA da gerekiyor.

Biraz kafa karıştırıcı, ha?

I7adam

30 Kasım 2013


Kazanmak için içinde olmalı
  • 3 Mart 2014
Bacong şunları söyledi: Kilidi açılmış Apple Store'dan satın aldığım iPhone 5'lerim, model numarası A1533 olan ME296LL/A. Bu model numarasını google'da arattım ve hem GSM hem de CDMA modelleri için aynı..ama Verizon'un GSM için kilidi açılmış farklı bir sürümünün olduğunu duydum, ancak kilidi açılmış GSM modelinin Verizon uyumlu olması gerekmediğini duydum. .sorum şu ki, kilidi açılmış 5'lerim Verizon'da çalışacak mı? LTE'nin çalışacağını biliyorum, ancak ağa bağlanmak için CDMA da gerekiyor.

Biraz kafa karıştırıcı, ha?

Ne demek istediğini anlıyorum, iki model farklı donanım. Özellikle verizon sürümünü almadıysanız, telefonda CDMA donanımı yoktur ve bu nedenle Verizon'un ağına bağlanamaz.

givmeabrek

20 Nis 2009
YENİ
  • 3 Mart 2014
Çalışmayacak çünkü Verizon ağlarında yalnızca kendi telefonlarına izin verecek. Sprint'te de aynı. Kaçış yok.

ünlüsasjohn

ile
7 Tem 2010
  • 3 Mart 2014
Bacong şunları söyledi: Kilidi açılmış Apple Store'dan satın aldığım iPhone 5'lerim, model numarası A1533 olan ME296LL/A. Bu model numarasını google'da arattım ve hem GSM hem de CDMA modelleri için aynı..ama Verizon'un GSM için kilidi açılmış farklı bir sürümünün olduğunu duydum, ancak kilidi açılmış GSM modelinin Verizon uyumlu olması gerekmediğini duydum. .sorum şu ki, kilidi açılmış 5'lerim Verizon'da çalışacak mı? LTE'nin çalışacağını biliyorum, ancak ağa bağlanmak için CDMA da gerekiyor.

Biraz kafa karıştırıcı, ha?

bunu yeni gördüm
https://www.macrumors.com/2013/11/2...hone-5s-models-in-u-s-with-1-2-week-shipping/

Apple'ın mağaza sayfasında belirttiği gibi, kilidi açılmış iPhone 5s cihazları A1533 modelidir ve yalnızca GSM şebekeleriyle uyumludur.
T

Takeshi74

9 Şub 2011
  • 3 Mart 2014
I7guy dedi ki: Ne demek istediğini anlıyorum, iki farklı donanım modeli. Özellikle verizon sürümünü almadıysanız, telefonda CDMA donanımı yoktur ve bu nedenle Verizon'un ağına bağlanamaz.
Eksik donanım değil. Sebep, kendinizden sonra cevapta.

elma suyu

16 Nis 2008
iPhone hileleri bölümünde.
  • 3 Mart 2014
Givmeabrek şunları söyledi: Çalışmayacak çünkü Verizon ağlarında yalnızca kendi telefonlarına izin verecek. Sprint'te de aynı. Kaçış yok.

Evet, oldukça fazla.
CDMA taşıyıcılarında kullanılamaz.
Bu sadece kilidi açılmış bir gsm telefonu.

I7adam

30 Kasım 2013
Kazanmak için içinde olmalı
  • 3 Mart 2014
Takeshi74 dedi ki: Eksik donanım değil. Sebep, kendinizden sonra cevapta.

Apple'a göre doğru değil, bir a1533 gsm modeli ve a1533 CDMA ve muhtemelen sprint a1453 var. GSM sürümünde ya CDMA devre dışıdır ya da CDMA donanımı eksiktir. Son düzenleme: 3 Mart 2014 8

869639

2 Ocak 2014
toprak
  • 4 Nis 2014
A1533'ünüzün CDMA veya GSM + CDMA olup olmadığını doğrulamanın en iyi yolu, Ayarlar -- Genel -- Hakkında'ya gidip 'MEID'den bahsedilip bahsedilmediğine bakmaktır.<--- if it exists = Verizon iPhone 5S = Fully compatible with all north american GSM Networks + LTE and Full Verizon CDMA + LTE.

IpadSC400

ile
7 Şubat 2013
bir mil yüksek
  • 4 Nis 2014
Bunu sizin için hecelemek için Verizon saçmalık. Sprint daha berbat.

Rajani İsa

8 Haz 2010
Rogue Vadisi, Oregon
  • 4 Nis 2014
I7guy dedi ki: Apple'a göre doğru değil, a1533 gsm ve a1533 CDMA ve a1453 muhtemelen sprint modeli var. GSM sürümünde ya CDMA devre dışıdır ya da CDMA donanımı eksiktir.

Ana sorunun, telefonun kimliği veri tabanlarında 'Tamam' olarak bir CDMA ağı (SIM kart kullanmayan, en azından ABD'de) olmadığı sürece, ağın telefonu tanımaması ve hiçbir şeyin olmaması olduğuna inanıyorum. Sprint veya Verizon'un satmadıkları bir telefonu ağlarına eklemesini gerektirir.

I7adam

30 Kasım 2013
Kazanmak için içinde olmalı
  • 4 Nis 2014
IpadSC400 dedi ki: Bunu sizin için hecelemek için Verizon saçmalık. Sprint daha berbat.

Pekala, bu ikna edici bir cevap.

iamMacKişi

12 Haz 2011
AZ / 10.0.1.1
  • 4 Nis 2014
IpadSC400 dedi ki: Bunu sizin için hecelemek için Verizon saçmalık. Sprint daha berbat.

Neden bahsediyorsun? VZW pahalı olabilir, ancak en azından burada Kaliforniya'da kapsamları en iyisidir, dönem. Los Angeles'ta olmadıkça, TMo burada mutlak bir saçmalık.

Bacong şunları söyledi: Kilidi açılmış Apple Store'dan satın aldığım iPhone 5'lerim, model numarası A1533 olan ME296LL/A. Bu model numarasını google'da arattım ve hem GSM hem de CDMA modelleri için aynı..ama Verizon'un GSM için kilidi açılmış farklı bir sürümünün olduğunu duydum, ancak kilidi açılmış GSM modelinin Verizon uyumlu olması gerekmediğini duydum. .sorum şu ki, kilidi açılmış 5'lerim Verizon'da çalışacak mı? LTE'nin çalışacağını biliyorum, ancak ağa bağlanmak için CDMA da gerekiyor.

Biraz kafa karıştırıcı, ha?

iPhone'unuz için bir Verizon modeli satın alınmış olması gerekirdi. Verizon 5ses, Verizon + GSM taşıyıcılarında çalışırken, normal kilidi açılmış bir telefon yalnızca GSM taşıyıcılarında çalışır.

Başka birinin dediği gibi, Hakkında paneline gidin ve bir MEID numarasından bahsediliyorsa, bu bir Verizon modelidir. Eğer yoksa standart bir Kilitsiz/GSM modelidir. Çok kafa karıştırıcı, Verizon modelinin kendi model numarasına sahip olduğu iPhone 5 gibi değil (elbette bu model yalnızca Verizon LTE ve HSPA+/HSPA/EDGE başka yerlerde çalışır).

hayat kelimesi

6 Tem 2009
  • 4 Nis 2014
iamMacPerson dedi ki: WTF'den mi bahsediyorsun? VZW pahalı olabilir, ancak en azından burada Kaliforniya'da kapsamları en iyisidir, dönem. Los Angeles'ta olmadıkça, TMo burada mutlak bir saçmalık.

Sanırım hem Verizon hem de Sprint'in kullandığı teknolojiden bahsediyordu - CDMA, bu durumda aynı fikirdeyim. Verizon'un ağlarını GSM üzerine kurmaması çok kötü.

iamMacKişi

12 Haz 2011
AZ / 10.0.1.1
  • 4 Nis 2014
wordoflife dedi ki: Sanırım hem Verizon hem de Sprint'in kullandığı teknolojiden bahsediyordu - CDMA, bu durumda aynı fikirdeyim. Verizon'un ağlarını GSM üzerine kurmaması çok kötü.

Evet, buna katılıyorum. Talk ve Data'yı aynı anda kullanmak istiyorum ama sinyal alamadığımda bunu almanın ne anlamı var *öksürük* *öksürük*AT&T*öksürük*.

Bir sonraki VZW iPhone'un SVDO/SVLTE'yi desteklemesi ilginç olurdu. Olurdu tatlı . Verizon hala bunu destekliyor değil mi?

alfaod

9 Şub 2008
NYC
  • 5 Nis 2014
Verizon, AT&T ve T-Mobile telefon donanım olarak aynı.

Tek fark, Verizon modelinin bu şekilde belirlenmiş olması, yonga setinin CDMA bölümünün etkinleştirilmiş olması ve dolayısıyla Verizon'da etkinleştirilebilmesidir.

I7adam

30 Kasım 2013
Kazanmak için içinde olmalı
  • 5 Nis 2014
iamMacPerson dedi ki: Evet, buna katılıyorum. Talk ve Data'yı aynı anda kullanmak istiyorum ama sinyal alamadığımda bunu almanın ne anlamı var *öksürük* *öksürük*AT&T*öksürük*.

Bir sonraki VZW iPhone'un SVDO/SVLTE'yi desteklemesi ilginç olurdu. Olurdu tatlı . Verizon hala bunu destekliyor değil mi?

5'lerin volte'u desteklediği söyleniyor. Altyapılarında etkinleştirmesi gereken verizon'dur. m

malhotrapuneet

1 Eylül 2014
  • 1 Eylül 2014
Selam
Bu telefonu satın almak istiyorum. Endonezya için A1533 cdma/gsm.
1. gsm 3 gr mı?
2. Cdma inject veya simcard çok mu? Endonezya'da injedt iyi çalışmıyor.
3. Çin'i satın almak güvenli midir veya en güvenli çevrimiçi web'i önerirseniz.
Teşekkürler.

KUguardgrl13

16 Mayıs 2013
Kansas, ABD
  • 1 Eylül 2014
Malhotrapuneet dedi ki: Merhaba
Bu telefonu satın almak istiyorum. Endonezya için A1533 cdma/gsm.
1. gsm 3 gr mı?
2. Cdma inject veya simcard çok mu? Endonezya'da injedt iyi çalışmıyor.
3. Çin'i satın almak güvenli midir veya en güvenli çevrimiçi web'i önerirseniz.
Teşekkürler.

1. GSM, çoğu operatörün kullandığı hücresel teknolojidir. 3G bunun bir parçası. Buna 4G HSPA ve LTE de dahildir. Endonezya'da ne olduğundan emin değilim.
2. Ne demek istediğinden emin değilim. CDMA, bazı taşıyıcıların kullandığı diğer teknolojidir. GSM gibi ama pek çok operatör kullanmıyor. Telefonlar daha genel hale geldiğinden ve belirli bir bölgedeki çoğu operatörde kullanılabildiğinden, bugünlerde çoğu operatör SIM kart kullanıyor.
3. Çin'den satın alırken çok dikkatli olun. Pek çok sahte iPhone benzeri oradan geliyor. Satıyorlarsa, Apple'dan veya operatörünüzden satın almak en iyisidir.

Bu iPhone a1533, özellikle Kuzey Amerika'da çalışmak üzere tasarlanmıştır. Endonezyalı taşıyıcıların kullandığı bantlara sahip olmayabilir, yani istediğiniz ağa erişemeyebilirsiniz. Asya Pasifik bölgesi için tasarlanmış bir iPhone 5s a1530 var. Endonezya'yı kapsayıp kapsamadığından emin değilim, ancak bazı Çinli taşıyıcılar için tasarlandı,
Hong Kong, Singapur, Avustralya, vb. Hangisini satın alacağınız konusunda bir önerileri olup olmadığını operatörünüze sorabilirsiniz. S

sksbasha

17 Şub 2015
  • 17 Şub 2015
weill I telefon 5S model A1533 verizon CDMA Hindistan GSM şebekesi ile çalışır

verizon CDMA I telefon 5S model A1533'ü satın alıyorum ve Hindistan'da GSM ağlarıyla (airtel, vodafone, aircel) kullanmak istiyorum, lütfen işe yarayacak mı? C

C DM

Sandy Köprüsü
17 Ekim 2011
  • 17 Şub 2015
sksbasha dedi ki: verizon CDMA I telefon 5S model A1533'ü satın alıyorum ve Hindistan'da GSM ağları (airtel, vodafone, aircel) ile kullanmak istiyorum, lütfen işe yarayacak mı?
Bir Verizon iPhone 5s fabrikada kilitsizdir, bu nedenle diğer GSM ağlarında (yerel veya uluslararası) sorunsuz çalışması gerekir. S

sksbasha

17 Şub 2015
  • 17 Şub 2015
weill I telefon 5S model A1533 verizon CDMA Hindistan GSM şebekesi ile çalışır

Güncelleme için teşekkürler. şerefe