Başka

'Kilidi Açık' ve 'Fabrika Kilidi Açık'

m

MacMonkey13

Orijinal afiş
29 Haz 2008
Gurnee, Illinois
  • 27 Ekim 2012
iPhone 4'ümü EBay'de satmaya hazırlanıyorum. 'Fabrika Kilidi Açılmış' telefonların daha fazla sattığını fark ettim.

ATT'nin kilidi açılmış (ATT'ye yapılan bir istek aracılığıyla) telefonum benzer bir fiyata mı satılır yoksa Fabrika Kilidi Açılan telefonlar bir nedenden dolayı daha mı değerlidir? NS

Daveoc64

16 Ocak 2008


Bristol, Birleşik Krallık
  • 27 Ekim 2012
Daha değerli olmamalılar, ancak ebay pazarlama hilelerine karşı bağışık değil!

Kindles gibi ebay'deki diğer bazı cihazlara bakarsanız, bazı insanlar kilitlerinin açık olduğunu ilan eder (kilit açma, Kindles için geçerli olmasa da). Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, olanlar bundan bahsetmeyenlerden daha iyi satıyorlar.

PsstYunanca

21 Ekim 2010
Tampa Körfezi
  • 27 Ekim 2012
MacMonkey13 şunları söyledi: iPhone 4'ümü EBay'de satmaya hazırlanıyorum. 'Fabrika Kilidi Açılmış' telefonların daha fazla sattığını fark ettim.

ATT'nin kilidi açılmış (ATT'ye yapılan bir istek aracılığıyla) telefonum benzer bir fiyata mı satılır yoksa Fabrika Kilidi Açılan telefonlar bir nedenden dolayı daha mı değerlidir?

'Fabrika kilidi açıldı', iPhone'un kilidi AT&T tarafından açılmış veya birisi eBay'den IMEI kilidini açmış olabilir. Ya da Apple'dan kilidi açılmış fabrikadan satın alındı.

'Kilidi açılmış', ultrasn0w (yazılım) kilidinin açılmış olması veya iPhone'un bir Gevey Turbo Sim ile gelmesi olabilir. Bir turbo sim ile geliyorsa, kesinlikle kilidi açılmamıştır. Turbo sim, iPhone'un kilidinin açık olduğunu düşünmek için sürekli telefonun içinde olmalı, ayrıca bu şeyler gerçekten güvenilir değil. NS

Daveoc64

16 Ocak 2008
Bristol, Birleşik Krallık
  • 27 Ekim 2012
PsstGreek şunları söyledi: 'Fabrika kilidi açıldı', iPhone'un kilidi AT&T tarafından açılmış veya birisi eBay'den IMEI kilidini açmış olabilir. Ya da Apple'dan kilidi açılmış fabrikadan satın alındı.

'Kilidi açılmış', ultrasn0w (yazılım) kilidinin açılmış olması veya iPhone'un bir Gevey Turbo Sim ile gelmesi olabilir. Bir turbo sim ile geliyorsa, kesinlikle kilidi açılmamıştır. Turbo sim, iPhone'un kilidinin açık olduğunu düşünmek için sürekli telefonun içinde olmalı, ayrıca bu şeyler gerçekten güvenilir değil.

Bu tabii ki sizin fikir ve bir noktada, birçok insan sizinle aynı fikirde.

Bu günlerde, kilidi açılmış bir telefon elde etmek için çok çeşitli yöntemler var: Apple onları satıyor (ya da çok yakında satacak), AT&T gibi operatörler onları 'taahhütsüz' fiyattan satıyor, Verizon onları kilitsiz satıyor, birçok operatör kilidi açacak Bir sözleşme sırasında veya sonrasında iPhone'lar. Ayrıca, artık kilit açma sunan birçok üçüncü taraf hizmeti de var.

Topluluk, 'Fabrika Kilidi Açıldı' ifadesinin yalnızca kilidi açılmış olarak satılan telefonlara (Apple veya bir operatör tarafından) atıfta bulunup bulunmadığına veya resmi olarak kilidi açılmış herhangi bir iPhone'un da buna dahil olup olmayacağına karar veremiyor gibi görünüyor.

iPhone 5'imin kilidi operatör tarafından açıldı, fabrikanın bununla hiçbir ilgisi yoktu (*)

*Herhangi bir iPhone'un fabrikayı kilitsiz bırakması değil.

PsstYunanca

21 Ekim 2010
Tampa Körfezi
  • 27 Ekim 2012
Daveoc64 dedi ki: Bu elbette sizin fikir ve bir noktada, birçok insan sizinle aynı fikirde.

Bu günlerde, kilidi açılmış bir telefon elde etmek için çok çeşitli yöntemler var: Apple onları satıyor (ya da çok yakında satacak), AT&T gibi operatörler onları 'taahhütsüz' fiyattan satıyor, Verizon onları kilitsiz satıyor, birçok operatör kilidi açacak Bir sözleşme sırasında veya sonrasında iPhone'lar. Ayrıca, artık kilit açma sunan birçok üçüncü taraf hizmeti de var.

Topluluk, 'Fabrika Kilidi Açıldı' ifadesinin yalnızca kilidi açılmış olarak satılan telefonlara (Apple veya bir operatör tarafından) atıfta bulunup bulunmadığına veya resmi olarak kilidi açılmış herhangi bir iPhone'un da buna dahil olup olmayacağına karar veremiyor gibi görünüyor.

iPhone 5'imin kilidi operatör tarafından açıldı, fabrikanın bununla hiçbir ilgisi yoktu (*)

*Herhangi bir iPhone'un fabrikayı kilitsiz bırakması değil.



Bu doğru. O zamanlar bir iPhone, fabrikayı 'fabrika kilidi açık (Apple)' olarak bırakırdı. Sanırım artık 'kilidi açılmış' olan her iPhone, nereden geldiğine bakılmaksızın şimdi kilidi açılmış olarak tanımlanmalıdır. Fabrikada kilit açma artık çok geniş bir anlama sahip ve o kadar da spesifik değil. NS

dr.rosenrosen

9 Eylül 2008
  • 27 Ekim 2012
Daveoc64 dedi ki: Bu elbette sizin fikir ve bir noktada, birçok insan sizinle aynı fikirde.

Bu günlerde, kilidi açılmış bir telefon elde etmek için çok çeşitli yöntemler var: Apple onları satıyor (ya da çok yakında satacak), AT&T gibi operatörler onları 'taahhütsüz' fiyattan satıyor, Verizon onları kilitsiz satıyor, birçok operatör kilidi açacak Bir sözleşme sırasında veya sonrasında iPhone'lar. Ayrıca, artık kilit açma sunan birçok üçüncü taraf hizmeti de var.

Topluluk, 'Fabrika Kilidi Açıldı' ifadesinin yalnızca kilidi açılmış olarak satılan telefonlara (Apple veya bir operatör tarafından) atıfta bulunup bulunmadığına veya resmi olarak kilidi açılmış herhangi bir iPhone'un da buna dahil olup olmayacağına karar veremiyor gibi görünüyor.

iPhone 5'imin kilidi operatör tarafından açıldı, fabrikanın bununla hiçbir ilgisi yoktu (*)

*Herhangi bir iPhone'un fabrikayı kilitsiz bırakması değil.


Fabrikanın kilidinin açılmasının gerçekten sadece yasal olarak kilidi açılmış ve hapse atılmış ve kilidi açılmış anlamına geldiğini iddia ediyorum.

Kilidi Apple'dan yeni açılmış veya operatör tarafından açılmış olması önemli değil, her iki durumda da gelecekteki yazılım güncellemeleri, kendiliğinden kilitlenen bir cihazda olduğu gibi sorun değil.

meyve suyu.ben

ile
16 Eyl 2008
Surrey, M.Ö.
  • 27 Ekim 2012
Daveoc64 dedi ki: Bu elbette sizin fikir ve bir noktada, birçok insan sizinle aynı fikirde.

Bu günlerde, kilidi açılmış bir telefon elde etmek için çok çeşitli yöntemler var: Apple onları satıyor (ya da çok yakında satacak), AT&T gibi operatörler onları 'taahhütsüz' fiyattan satıyor, Verizon onları kilitsiz satıyor, birçok operatör kilidi açacak Bir sözleşme sırasında veya sonrasında iPhone'lar. Ayrıca, artık kilit açma sunan birçok üçüncü taraf hizmeti de var.

Topluluk, 'Fabrika Kilidi Açıldı' ifadesinin yalnızca kilidi açılmış olarak satılan telefonlara (Apple veya bir operatör tarafından) atıfta bulunup bulunmadığına veya resmi olarak kilidi açılmış herhangi bir iPhone'un da buna dahil olup olmayacağına karar veremiyor gibi görünüyor.

iPhone 5'imin kilidi operatör tarafından açıldı, fabrikanın bununla hiçbir ilgisi yoktu (*)

*Herhangi bir iPhone'un fabrikayı kilitsiz bırakması değil.

Her iPhone fabrikanın kilidini açmaz mı? Ve sonra sübvansiyonlu bir planda etkinleştirdiğinizde kilitleniyor mu?

Her neyse, 'fabrika kilidi açıldı' ifadesini okuduğumda, bunun 'resmi olarak kilidi açıldı' anlamına geldiğini varsayıyorum. Bu yüzden iPhone'umun kilidini operatör tarafından açtığımda, ebay'de 'fabrika kilidi açıldı' olarak satıyorum çünkü aynı şey etkili bir şekilde aynı şey, insanları şaşırtmayacak ve daha iyi satacak.

Çeyrekİsveçli

1 Ekim 2005
Colorado Springs, CO
  • 27 Ekim 2012
dr.rosenrosen dedi ki: Fabrikanın kilidinin açılmasının gerçekten sadece yasal olarak kilidi açılmış anlamına geldiğini ve jailbreak yapılmış ve kilidi açılmış olduğunu iddia ediyorum.

Kilidi Apple'dan yeni açılmış veya operatör tarafından açılmış olması önemli değil, her iki durumda da gelecekteki yazılım güncellemeleri, kendiliğinden kilitlenen bir cihazda olduğu gibi sorun değil.
Kesinlikle ve bence çoğu insan bunu böyle anlıyor. 4S'imi sattım ve bunun iptal edilemeyen resmi bir kilit açma kilidi olduğunu açıkça belirttim. 1 günde satıldı.

Ayrıca, telefonun mümkün olduğunca çok sayıda yüksek kaliteli makro çekimini yapın. İnsanlar, özellikle eBay'deki müzayedelerdeki bir sürü berbat fotoğrafla buna çekilir. Fiyatı ortalama Hemen Al fiyatından biraz daha düşük ayarlamak da yardımcı olur; bazen sadece birkaç dolar yeterlidir. Oh ve ücretsiz kargo (insanların ilgisini çeken başka bir şey). Eşyalarımı her seferinde 24 saat içinde satıyorum (Şimdi Satın Al seçeneğini kullanıyorum); eBay, Craigslist, önemli değil. Son düzenleme: 27 Eki 2012 m

MacMonkey13

Orijinal afiş
29 Haz 2008
Gurnee, Illinois
  • 27 Ekim 2012
Bilgi ve EBay ipuçları için teşekkürler. Aslında iki özdeş iPhone 4 satacağım. Bunları ayrı ayrı mı satmalıyım?

Kız evlat

1 Tem 2008
Bostonlu SoCal'da sürgüne gönderildi
  • 27 Ekim 2012
Evet, ayrı. Aslında onları birer birer kendim satardım. NS

Daveoc64

16 Ocak 2008
Bristol, Birleşik Krallık
  • 27 Ekim 2012
Fruitpunch.ben dedi ki: Her iPhone fabrikanın kilidini açmaz mı?

Kutudaki bir iPhone etkinleştirilmemiş durumda.

iOS 5+ veya iTunes'daki etkinleştirme sihirbazı, cihaz etkinleştirilirken cihazın (varsa) hangi taşıyıcıya kilitlenmesi gerektiğini belirler.

Her iki etkinleştirme yöntemi de Apple'ın her aygıt için tuttuğu bir veritabanını ve kilit durumunu kontrol eder.

Veri tabanı, cihaz size satıldığında veya yedek olarak verildiğinde güncellenir.

Bu yaklaşımın esnekliği, Apple'ın sunulan GSM operatörlerine uygun bir dizi cihaz stoklaması gerekmediği anlamına gelir. m

telefon7

ile
18 Kasım 2010
  • 27 Ekim 2012
MacMonkey13 şunları söyledi: iPhone 4'ümü EBay'de satmaya hazırlanıyorum. 'Fabrika Kilidi Açılmış' telefonların daha fazla sattığını fark ettim.

ATT'nin kilidi açılmış (ATT'ye yapılan bir istek aracılığıyla) telefonum benzer bir fiyata mı satılır yoksa Fabrika Kilidi Açılan telefonlar bir nedenden dolayı daha mı değerlidir?

Fabrika kilidi açıldı = Aapl mağazası, AT&T müşteri hizmetleri, eBay.

Kilitsiz = jailbreak m

Merkie

23 Ekim 2008
  • 27 Ekim 2012
Daveoc64 şunları söyledi: Kutudaki bir iPhone etkinleştirilmemiş durumda.

iOS 5+ veya iTunes'daki etkinleştirme sihirbazı, cihaz etkinleştirilirken cihazın (varsa) hangi taşıyıcıya kilitlenmesi gerektiğini belirler.

Her iki etkinleştirme yöntemi de Apple'ın her aygıt için tuttuğu bir veritabanını ve kilit durumunu kontrol eder.

Veri tabanı, cihaz size satıldığında veya yedek olarak verildiğinde güncellenir.

Bu yaklaşımın esnekliği, Apple'ın sunulan GSM operatörlerine uygun bir dizi cihaz stoklaması gerekmediği anlamına gelir.
Peki o zaman 'kilitli' ne anlama geliyor? Size göre, telefonu sıfırlayıp (kilidi açılmış bir iPhone 5'te kullandığım) SIM'imi daha önce kilitli olan telefona takıp etkinleştirirsem çalışır mı? Bundan şüpheliyim. Dediğiniz gibi çalıştığını düşünmüyorum.

Çeyrekİsveçli

1 Ekim 2005
Colorado Springs, CO
  • 27 Ekim 2012
Merkie dedi ki: Öyleyse 'kilitli' ne anlama geliyor? Size göre, telefonu sıfırlayıp (kilidi açılmış bir iPhone 5'te kullandığım) SIM'imi daha önce kilitli olan telefona takıp etkinleştirirsem çalışır mı? Bundan şüpheliyim. Dediğiniz gibi çalıştığını düşünmüyorum.
Kilitli olan SIM değil, telefonun belirli operatör/cihaz numarasıdır (IMEI, vb.). NS

Daveoc64

16 Ocak 2008
Bristol, Birleşik Krallık
  • 27 Ekim 2012
Merkie dedi ki: Öyleyse 'kilitli' ne anlama geliyor? Size göre, telefonu sıfırlayıp (kilidi açılmış bir iPhone 5'te kullandığım) SIM'imi daha önce kilitli olan telefona takıp etkinleştirirsem çalışır mı? Bundan şüpheliyim. Dediğiniz gibi çalıştığını düşünmüyorum.

QuarterSwede şunları söyledi: Kilitli olan SIM değil, telefonun belirli operatör/cihaz numarası (IMEI, vb.).

Aynen öyle.

SIM Kilitleme, (etkinleştirme sırasında) cihazın hangi taşıyıcıya kilitlendiği söylenen iPhone'un temel bandı tarafından kontrol edilir.

Cihazı her geri yüklediğinizde, bu veriler temel banttan temizlenir, ancak cihaz yeniden etkinleştirildiğinde yeniden oluşturulur.

Çeyrekİsveçli

1 Ekim 2005
Colorado Springs, CO
  • 27 Ekim 2012
MacMonkey13 şunları söyledi: Bilgi ve EBay ipuçları için teşekkürler. Aslında iki özdeş iPhone 4 satacağım. Bunları ayrı ayrı mı satmalıyım?
Ayrı ayrı büyük olasılıkla daha fazlasını getirecektir. İnsanlar birlikte satılırsa genellikle bir paket indirimi ister.

Ayrıca, duruma mümkün olduğunca dürüst olun.

Bir cihaz kullanılmışsa, asla mükemmel durumda değildir ve insanlar bu açıklamalardan şüphelenirler. Bir cihazda neyin yanlış olduğunu gösterdiğinizde, arka camdaki hafif bir çizik kadar küçük bir şey olsa bile (iPhone 4/4S'ler için normal ve kaçınılmaz olan bir şey), insanlar ne elde ettiklerini bilir ve onların güvenini kazanırsınız. , cihazınızı istediğiniz fiyata satmak (tabii fiyat makul olduğu sürece). % 100 mükemmel değilse, çoğu kişinin umursamadığını göreceksiniz.

Çeyrekİsveçli

1 Ekim 2005
Colorado Springs, CO
  • 27 Ekim 2012
Daveoc64 dedi ki: Kesinlikle.

SIM Kilitleme, (etkinleştirme sırasında) cihazın hangi taşıyıcıya kilitlendiği söylenen iPhone'un temel bandı tarafından kontrol edilir.

Cihazı her geri yüklediğinizde, bu veriler temel banttan temizlenir, ancak cihaz yeniden etkinleştirildiğinde yeniden oluşturulur.
Dedikleri gibi kilidini açmak için bir iPhone'u geri yüklemeniz gerekmez. Tek yapmanız gereken başka bir operatörün microSIM'ini takmak ve ağı arayıp bulması için bir veya iki dakika beklemek. Daha geçen gün yaptım. NS

Daveoc64

16 Ocak 2008
Bristol, Birleşik Krallık
  • 27 Ekim 2012
QuarterSwede şunları söyledi: Dedikleri gibi kilidini açmak için bir iPhone'u geri yüklemeniz gerekmez. Tek yapmanız gereken başka bir operatörün microSIM'ini takmak ve ağı arayıp bulması için bir veya iki dakika beklemek. Daha geçen gün yaptım.

Bu şekilde çalışması gerekir, ancak insanlar AT&T kilidinin bu şekilde çalışmadığını bildiriyor.

Salı günü geri yükleme yapmadan (veya iTunes'a bağlanmadan) telefonumun kilidini açtım. m

Merkie

23 Ekim 2008
  • 27 Ekim 2012
Daveoc64 dedi ki: Kesinlikle.

SIM Kilitleme, (etkinleştirme sırasında) cihazın hangi taşıyıcıya kilitlendiği söylenen iPhone'un temel bandı tarafından kontrol edilir.

Cihazı her geri yüklediğinizde, bu veriler temel banttan temizlenir, ancak cihaz yeniden etkinleştirildiğinde yeniden oluşturulur.

Doğru, yani hangi IMEI'nin kilitli olduğunu belirten bir veri tabanı var mı? Daha önce, takılı SIM karta göre cihazı her etkinleştirdiğinizde veritabanının güncellendiğini söylediğinizi sanıyordum. NS

Daveoc64

16 Ocak 2008
Bristol, Birleşik Krallık
  • 27 Ekim 2012
Merkie dedi ki: Doğru, yani hangi IMEI'nin kilitli olduğunu belirten bir veri tabanı var mı? Daha önce, takılı SIM karta göre cihazı her etkinleştirdiğinizde veritabanının güncellendiğini söylediğinizi sanıyordum.

Hayır!

Daveoc64 şunları söyledi: Cihaz size satıldığında veya yenisi olarak verildiğinde veritabanı güncellenir.
m

Merkie

23 Ekim 2008
  • 27 Ekim 2012
Daveoc64 dedi ki: Hayır!

Mantıklı .

Çeyrekİsveçli

1 Ekim 2005
Colorado Springs, CO
  • 27 Ekim 2012
Daveoc64 şöyle dedi: Bu şekilde çalışması gerekiyor, ancak insanlar AT&T kilidinin bu şekilde çalışmadığını bildiriyor.
Çalıştığı telefon, & t 4S'de kilidi açıldı. Yani, bu benim deneyimim değildi. NS

Daveoc64

16 Ocak 2008
Bristol, Birleşik Krallık
  • 27 Ekim 2012
QuarterSwede şunları söyledi: Birlikte çalışan telefon,&t 4S'de kilidi açılmıştı. Yani, bu benim deneyimim değildi.

İlginç!

Buradaki posterler, kilidin açılmasını tamamlamak için telefonlarını geri yüklemek zorunda olduklarından şikayet ediyor gibi görünüyor.

AT&T'nin, başka hiçbir taşıyıcı olmadığında, bu ekstra adımın ihtiyacını (veya en azından ihtiyaç duyulduğunu) nasıl ortaya çıkardığını her zaman garip buldum. J

JayLenochiniMac

7 Kasım 2007
Yeni San Frakota
  • 27 Ekim 2012
PsstGreek şunları söyledi: 'Fabrika kilidi açıldı', iPhone'un kilidi AT&T tarafından açılmış veya birisi eBay'den IMEI kilidini açmış olabilir. Ya da Apple'dan kilidi açılmış fabrikadan satın alındı.

'Kilidi açılmış', ultrasn0w (yazılım) kilidinin açılmış olması veya iPhone'un bir Gevey Turbo Sim ile gelmesi olabilir. Bir turbo sim ile geliyorsa, kesinlikle kilidi açılmamıştır. Turbo sim, iPhone'un kilidinin açık olduğunu düşünmek için sürekli telefonun içinde olmalı, ayrıca bu şeyler gerçekten güvenilir değil.

İkinci bu. m

MacMonkey13

Orijinal afiş
29 Haz 2008
Gurnee, Illinois
  • 28 Ekim 2012
Kilidi açmak için telefonu geri yüklemek zorunda kaldığım konuşma hakkında biraz kafam karıştı.

Sattığım için, önce ATT'nin kilidini açmasını ve ardından tüm verilerimi silmesini istemeli miyim? Alıcı için telefonun kilidi yine de açılır mı?