Camerondonal
Orijinal afiş- 7 Haz 2011
- Birleşik Krallık
- 27 Ekim 2021
İşte aklıma gelen tüm olası açıklamalar:
*Apple'daki kıdemli kişiler artık bu fotoğrafa para harcamak ve/veya lisans ücreti ödemek istemiyor.
*Apple'daki kıdemli kişiler, onlardan hoşlanmadıklarına karar verdiler.
*Monterey yeterince fotojenik olarak görülmedi.
*Monterey Big Sur'da olduğundan Apple yeni manzara fotoğrafçılığının gereksiz olacağına karar verdi.
*Bu duvar kağıtlarının kullanıcıların çoğunluğu tarafından sevilmediğine inanmak için bazı nedenleri var.
*Monterey duvar kağıdı, bilinmeyen nedenlerle yaklaşan bir nokta güncellemesine ertelendi.
*Apple, önceki fotoğrafları çeken fotoğrafçı(lar) ile bir tür anlaşmazlık içinde
Ne düşünüyorsunuz? Belki geçen yıl Big Sur'da çizgi film gölü ve kumsal dinamik masaüstlerinin aniden ortaya çıkması ve varsayılan olarak Big Sur grafiğine ani geçişle bu gelişmenin birkaç ipucu vardı. H
Isı_Fan89
- 23 Şubat 2016
- 27 Ekim 2021
Camerondonal
Orijinal afiş- 7 Haz 2011
- Birleşik Krallık
- 27 Ekim 2021
Heat_Fan89 dedi ki: Bu benim için kesinlikle bir yap ya da boz özelliği değil. Genellikle birkaç hafta sonra masaüstü duvar kağıdını değiştiririm. Sevdiğim tek dinamik duvar kağıtları hala orada, yani minimalistler Duvar kağıtları. Ayrıca Catalina ve Big Sur'daki dinamik duvar kağıtlarının hiçbirini de almamışlar. Genişletmek için tıklayın...Evet, benim için de bitmiyor ya da bitmiyor: Dün Monterey'e yükselttim. Ve evet, Catalina ve Big Sur için eski duvar kağıtları hala orada. Soru şu değildi: Duvar kağıtları nedeniyle Monterey'den kaçınmalı mıyız - Apple neden bu özelliği aniden terk etti?
rehkram
- 7 Mayıs 2018
- taşra NY
- 27 Ekim 2021
Kendimi onları eleştirirken yakalardım, o kum tepelerinin gerçeküstü keskin kenarları, renk doygunluğu veya mükemmel ay doğuşunun photoshop'u gibi düzenlemeleri fark ederdim. İçlerinde bana göre çok fazla bilgi vardı.
Ayrıca duvarlarda asılı çok fazla temsili sanatım yok. Soyut dışavurumculuğu tercih etme eğilimindeyim, örneğin Kandinsky baskıları. Daha rahatlatıcı buluyorum. Ama bu sadece benim.
Isı_Fan89
- 23 Şubat 2016
- 27 Ekim 2021
Camerondonal şöyle dedi: Evet, benim için de bitmiyor ya da bitmiyor: Dün Monterey'e terfi ettim. Ve evet, Catalina ve Big Sur için eski duvar kağıtları hala orada. Soru şu değildi: Monterey'den kaçınmayı görmezden mi gelmeliyiz çünkü duvar kağıtları - Apple neden bu özelliği birden bire terk etti? Genişletmek için tıklayın...Anladım, bu oldukça mümkün çünkü artık insanların oldukça çabuk sıkılmaya meyilli olduğu bir mikrodalga toplumuyuz. Apple, onlarla aynı fikirde olsun ya da olmasın, sadece değişiklik uğruna bir şeyi değiştirmeye karar vermiş olabilir. Bunu, işletim sistemlerini Big Cats'e dayalı olarak Kaliforniya konumlarına göre adlandırmaktan ve OS X'ten macOS 11'e ve şimdi de macOS 12'ye geçerek yaptılar.
VahşiGökyüzü
katkıda bulunan
- 16 Nis 2020
- Güneşin doğusu, ayın batısı
- 27 Ekim 2021
Camerondonal
Orijinal afiş- 7 Haz 2011
- Birleşik Krallık
- 27 Ekim 2021
rehkram dedi ki: Şahsen ben Big Sur ve Monterey'in dışavurumcu varsayılan masaüstü görünümünü tercih ederim. OKB eğilimi olan amatör bir fotoğrafçı olarak fotoğrafları dikkat dağıtıcı buldum.İlginç bir bakış açısı - düşünmediğim bir bakış açısı
Kendimi onları eleştirirken yakalardım, o kum tepelerinin gerçeküstü keskin kenarları, renk doygunluğu veya mükemmel ay doğuşunun photoshop'u gibi düzenlemeleri fark ederdim. İçlerinde bana göre çok fazla bilgi vardı.
Ayrıca duvarlarda asılı çok fazla temsili sanatım yok. Soyut dışavurumculuğu tercih etme eğilimindeyim, örneğin Kandinsky baskıları. Daha rahatlatıcı buluyorum. Ama bu sadece benim. Genişletmek için tıklayın...
Camerondonal
Orijinal afiş- 7 Haz 2011
- Birleşik Krallık
- 27 Ekim 2021
Heat_Fan89 dedi ki: Anladım, bu oldukça mümkün çünkü artık insanların oldukça çabuk sıkılmaya meyilli olduğu bir mikrodalga toplumuyuz. Apple, onlarla aynı fikirde olsun ya da olmasın, sadece değişim uğruna bir şeyi değiştirmeye karar vermiş olabilir. Bunu, işletim sistemlerini Big Cats'e dayalı olarak Kaliforniya konumlarına göre adlandırmaktan ve OS X'ten macOS 11'e ve şimdi de macOS 12'ye geçerek yaptılar. Genişletmek için tıklayın...evet belkide bu kadar basit S
stoklanmış
- 25 Eylül 2013
- 27 Ekim 2021
Son 3 sürümde her zaman bu duvar kağıtlarına sahip oldum ve gün boyunca değiştikleri gerçeğinden keyif aldım - neredeyse sürekli değişen duvar kağıtlarına sahip olmak gibi bir şeydi.
Monterey ile aldığımız mor şeyi hemen fark ettim ve hemen yeni Monterey'i aramaya başladım... ama tabii ki yok.
nedenini anlamıyorum.
Ve onları sevmediklerini ve kullanmadıklarını söyleyenler için bu tamamen sorun değil - her biri kendine göre - ama bir seçeneğin olması güzel.
Onları özledim. İçimdeki saflık, geçen hafta olduğu gibi Big Sur'u kullanmayacak Tepkiler:Alwis, JBB4, Javabird ve diğer 2 kişi
rehkram
- 7 Mayıs 2018
- taşra NY
- 27 Ekim 2021
Öyleyse, Apple'ın daha sonra biraz cızırtı sağlamak için ilk Monterey sürümü için tam bir yeni masaüstü seti üzerinde durması mümkündür. Ya da belki de prime time için hazır değillerdi.
Camerondonal
Orijinal afiş- 7 Haz 2011
- Birleşik Krallık
- 28 Ekim 2021
stocklen dedi ki: camerondonal sana katılıyorum.
Son 3 sürümde her zaman bu duvar kağıtlarına sahip oldum ve gün boyunca değiştikleri gerçeğinden keyif aldım - neredeyse sürekli değişen duvar kağıtlarına sahip olmak gibi bir şeydi.
Monterey ile aldığımız mor şeyi hemen fark ettim ve hemen yeni Monterey'i aramaya başladım... ama tabii ki yok.
nedenini anlamıyorum.
Ve onları sevmediklerini ve kullanmadıklarını söyleyenler için bu tamamen sorun değil - her biri kendine göre - ama bir seçeneğin olması güzel.
Onları özledim. İçimdeki saflık, geçen hafta olduğu gibi Big Sur'u kullanmayacak Tepkiler:rehkrammonotremata
- 11 Nis 2019
- Ontario, Kaliforniya
Son sürümde bir tane alamadığımız için biraz hayal kırıklığına uğradım (sadece sona koymak için beklediklerini umuyordum), ama en azından Monterey'in iddialı arka planı Big Sur olan kadar iğrenç değil. Bunlar iğrenç heh.
- 28 Ekim 2021
Tepkiler:Ashka, Alwis ve Camerondonal
loekf
- 23 Nis 2015
- Nijmegen, Hollanda
- 28 Ekim 2021
Monotremata şunları söyledi: Son sürümde bir tane alamadığımız için biraz serseme dönmüştüm (sadece sona koymak için beklediklerini umuyordum), ama en azından Monterey'in sanatsal arka planı Big Sur kadar iğrenç değil bir. Bunlar iğrenç heh. Genişletmek için tıklayın...
Merak ediyorum, Apple'ın mor ve pembe ile ne işi var? Bu Monterey iddialı ve karikatürümsü arka plan sadece iğrenç.Tepkiler:Alwis H
Isı_Fan89
- 23 Şubat 2016
Geri tepmeyi ve duvar kağıtlarına göre bir işletim sistemini yargılamayı anlamıyorum. Her türden yüz binlerce ücretsiz duvar kağıdı var. S
- 28 Ekim 2021
stoklanmış
- 25 Eylül 2013
- 28 Ekim 2021
Heat_Fan89 dedi ki: Geri tepmeyi ve duvar kağıtlarına dayalı bir işletim sistemini yargılamayı anlamıyorum. Her türden yüz binlerce ücretsiz duvar kağıdı var. Genişletmek için tıklayın...Buradaki tartışmanın amacını ve tonunu kaçırıyorsunuz.
Tabii ki duvar kağıtları hakkında kimsenin umurunda değil... ve burada Monterey'i bu konuda kimse eleştirmiyor ya da yargılamıyor!
Sırf dinamik bir fotoğraf duvar kağıdı yapmadıkları için Monterey'i kimse reddetmez.
TÜM yorum yaptığımız şey, bunları Monterey için DEĞİL, son 3 işletim sistemi sürümü için yapmaları garip.
Onları kullanan ve zevk alan bizler (siz değil), sadece Monterey için neden yapmadıklarını yüksek sesle söylüyoruz.Tepkiler:Alwis, Camerondonal, Monotremata ve 1 kişi daha J
javabird
- 27 Nis 2015
Güzel bir yeni dinamik fotoğraf arka planı görmediğimde bir şeyleri kaçırdığımı düşündüm. Şahsen, şok edici pembeyi umursamıyorum ve başka seçenekler göremediğim için hayal kırıklığına uğradım.
- 28 Ekim 2021
Tepkiler:Alwis ve Camerondonal
Camerondonal
Orijinal afiş
- 7 Haz 2011
- Birleşik Krallık
- 2 Kasım 2021
stocklen dedi ki: buradaki tartışmanın özünü ve tonunu kaçırıyorsunuz.Demek ki bu ilginç ihmali fark eden sadece biz değilmişiz! Çabaları oldukça umut verici görünüyor
Tabii ki duvar kağıtları hakkında kimsenin umurunda değil... ve burada Monterey'i bu konuda kimse eleştirmiyor ya da yargılamıyor!
Sırf dinamik bir fotoğraf duvar kağıdı yapmadıkları için Monterey'i kimse reddetmez.
TÜM yorum yaptığımız şey, bunları Monterey için DEĞİL, son 3 işletim sistemi sürümü için yapmaları garip.
Onları kullanan ve zevk alan bizler (siz değil), sadece Monterey için neden yapmadıklarını yüksek sesle söylüyoruz. Genişletmek için tıklayın...
Üçlü Arkadaşlar Monterey Manzarasının Eksik macOS Duvar Kağıdını Oluşturuyor
Apple, Haziran ayında soyut bir duvar kağıdı grafiğine sahip macOS Monterey'i piyasaya sürerek, sekiz yıllık bir bilgisayar kullanma geleneğini kırarak bir trend yakaladı. www.macrumors.comTepkiler:javabird
Cameront9
- 6 Ağu 2006
- 3 Kas 2021
loekf dedi ki: Merak ediyorum, Apple'ın mor ve pembe ile ne işi var? Bu Monterey iddialı ve karikatürümsü arka plan sadece iğrenç. Genişletmek için tıklayın...Açık örnek https://en.wikipedia.org/wiki/Bisexual_lightingrehkram
- 7 Mayıs 2018
- taşra NY
Ah canım, şimdi renk kombinasyonlarını, soyut sanatı ve çizgi filmleri yasaklamanın zamanı geldi. Yakında aynı fikirde olmadığınız kitapları yakacaksınız. Büyüyün ve tarih kitaplarını okuyun. SMH İLE
- 3 Kas 2021
Kissmo1980
- 16 Şub 2021
Windows 11 duvar kağıtları kullanıyorum - soyut ama zevkli - MS'in bunları çivilediğini düşünüyorum.
- 4 Kasım 2021
Genelde duvar kağıtlarını üzülmek için çılgın bir şey olarak görürdüm ama Apple'ın tüm cihazlarda kullandığı bu çılgın lolipop renkleriyle işletim sistemleri bir şaka gibi görünüyor - ki değiller.
Günümüzde bir duvar kağıdının (muhtemelen pencerelerin şeffaflığından dolayı) ruh halinizi ve işletim sistemi ile etkileşiminizi ne kadar etkilediği inanılmaz.
Oyun oynamak için bir bilgisayarım var ve Windows 11'i kurduğumdan beri bundan çok keyif aldığımı ve bunun sebebinin duvar kağıdından geldiğini fark ettim! Dikkat dağıtıcıları gerçekten uzak tutuyor, görünürlüğü artırıyor ve gerçekten hoşlar.
Evet... Biliyorum... belki bir duvar kağıdı yüzünden çok fazla felsefe Tepkiler:Camerondonal ve Javabird NSDaveWil
- 16 Tem 2012
Yükseltmeden sonra sistemim yeniden başlatıldığında antasit ticari zeminini görmek bir şoktu. Apple'daki birinin bunun iyi göründüğünü düşünmesinden çok endişeliyim.
- 9 Kasım 2021
Tepkiler:Camerondonal ve MBAir2010 F
fl_MDG
- 26 Ekim 2021
Mavericks wave masaüstü, yeni macbook pro'ya aktardığım ilk şey. Nedenini bilmiyorum ama kesinlikle çentiği gizlemese de bunu kullanmayı bırakamıyorum.
- 9 Kasım 2021
MBAir2010
- 30 Mayıs 2018
- güneşli florida
aaaaah
- 9 Kasım 2021
Mojave!Camerondonal
Orijinal afiş
- 7 Haz 2011
- Birleşik Krallık
- 10 Kasım 2021
DaveWil şunları söyledi: Yükseltmeden sonra sistemim yeniden başlatıldığında antasit ticari zemini görmek bir şoktu. Apple'daki birinin bunun iyi göründüğünü düşünmesinden çok endişeliyim. Genişletmek için tıklayın...Evet. Bütün bu soruyu biraz düşündükten sonra, Monterey'de manzara duvar kağıdının görünmemesinin en olası açıklamasının şu olduğu sonucuna vardım. Dikkate almadığım en önemli ipucu, Big Sur'daki varsayılan giriş ekranı duvar kağıdının ilk kez bir manzara çekimi değil, o soyut renk dalgalanması olduğuydu. Apple'da büyük bir peynirin geçen yıl, her ne sebeple olursa olsun, renk dalgalarının gidilecek yol olduğuna karar vermesi ve Big Sur kıyı şeridi fotoğrafçılığının sadece o noktaya kadar yapılmış ve tozlanmış olduğu için dahil edilmesi oldukça makul görünüyor. Öyle olsaydı, manzara fotoğrafçılığı bu yıl kartlarda bile olmazdı. Ve neden renk dalgalanıyor? Önerildiği gibi, varsayılan Monterey duvar kağıdının Monterey bölgesindeki bir sualtı kanyonunu temsil etmesi amaçlanıyorsa, geçen yılki varsayılan (?) Big Sur kıyı şeridinin soyut bir temsili olmalıdır. İkincisi o kadar soyut bir resim ki daha önce bağlantı kurmadım
Popüler Mesajlar