Başka

Neden kaldırımın sol tarafında yürüyorsun?

tzhu07

Orijinal afiş
12 Kasım 2008
  • 3 Mayıs 2015
Resmi olmayan kurallar.

ABD'de, sağ tarafta sürüyorsunuz. Ek olarak, kaldırımda yürürken sağ yarı boyunca yürürsünüz. Doğruca bana geliyorsan ve benimle çarpışmak üzereysen ve yanlış taraftaysan, SEN Kim hareket etmeli, ben değil.

adnbek

22 Ekim 2011


Montreal, Quebec
  • 3 Mayıs 2015
tzhu07 dedi ki: Resmi olmayan kurallar.

ABD'de, sağ tarafta sürüyorsunuz. Ek olarak, kaldırımda yürürken sağ yarı boyunca yürürsünüz. Doğruca bana geliyorsan ve benimle çarpışmak üzereysen ve yanlış taraftaysan, SEN Kim hareket etmeli, ben değil.

Kurallarınız yanlış. Güvenlik nedeniyle, trafikten ayrı kaldırımların olmadığı bölgelerde yayaların her zaman yürümeleri önerilir. karşısında böylece kendilerine doğru gelenleri görebilir ve buna göre tepki verebilirler. İLE

yüksek odun50

6 Şub 2014
  • 3 Mayıs 2015
tzhu07 dedi ki: Resmi olmayan kurallar.

ABD'de, sağ tarafta sürüyorsunuz. Ek olarak, kaldırımda yürürken sağ yarı boyunca yürürsünüz. Doğruca bana geliyorsan ve benimle çarpışmak üzereysen ve yanlış taraftaysan, SEN Kim hareket etmeli, ben değil.

Hangi uzantıyla? Araç kullanmayı kaldırımda yürümekle kıyaslayamazsınız, kaldırımda yürümek için herhangi bir test veya eğitim yoktur. Biri pes etmezse, sadece yolundan çekilin - bu sizi kaynaklarınızdan alıkoymayacak veya hayatınızı kısaltmayacak.

DeltaMac

30 Tem 2003
Delaware
  • 3 Mayıs 2015
tzhu07 dedi ki: Resmi olmayan kurallar.

ABD'de, sağ tarafta sürüyorsunuz. Ek olarak, kaldırımda yürürken sağ yarı boyunca yürürsünüz. Doğruca bana geliyorsan ve benimle çarpışmak üzereysen ve yanlış taraftaysan, SEN Kim hareket etmeli, ben değil.

Evet, çok yanlış. Yaya trafiği, araç trafiğini yansıtmaz.
Nezaketle birlikte sağduyuyu da kullanıyorsunuz.
Örn: Yanımda arkadaşımla yürüyorum. Başka bir hayatın güvencesi olarak, arkadaşımı tehlikeden uzak tutan bir pozisyonda yürümeyi kendime görev edindim, bu da yürüyüş yolumun kenara daha yakın veya araç şeritlerine daha yakın veya daha yakın olacağı anlamına gelir. bir inşaat alanına vs - sağda veya solda olabilir, benim seçimim.
Ayrıca siz yürüyorsanız, pozisyonuma yaklaşıyorsanız ve ben hareketsiz duruyorsam ne yapacaksınız? Kaldırımda olmak sürekli hareket anlamına gelmez. Ben de kolayca ayakta durabilir ve insanların geçişini izleyebilirim. Yüksek yürüme hızınızda bundan kaçınabilirseniz, beni ezmemeye çalışın.

MatthewLTL

22 Oca 2015
Rochester, MN
  • 4 Mayıs 2015
Bu ikinci düşünceyi asla vermedim AMA her iki tarafta da bazı noktalar var. Bazı yerlerde yaya yollarına veya bisiklet yollarına düz sarı çizgiler çizilmiş, bazı yerlerde 'Sağdan yürü' veya 'Sağdan git' şeklinde işaretler var, yaşadığım yerlerde her iki örneği de gördüm (ve var). Her ne kadar araç trafiğinden farklı olarak, kaldırımlar zorunlu kılınmasa da, bu nedenle kaldırımın sağ yarısında yürümek (veya sağ yarısında bisiklete binmek) genel nezaketine rağmen, hiç yapılmamış insanlar merkezden aşağı doğru yürürler ve NADIR bir insan için hareket ederler. diğer yöne geliyor. Bunun kaldırımların ne kadar dar olmasından kaynaklanabileceğini düşünüyorum.

Ancak bu mantığa katılıyorum, bir mağazada arabanızı yanlış yöne sürmeyin, arabanızı yolun ortasına park etmeyin, arabayı iterken de yapmayın!

EDIT: aslında sadece kaldırım yoksa trafiğe KARŞI yürümeniz tavsiye edilir. kaldırımdaysanız, hangi yönde yürüdüğünüz ile sokağın hangi tarafında olduğunuz önemli değildir. Son düzenleme: 4 Mayıs 2015

köpük

7 Nis 2008
Pire Dibi, Kralın Şehri
  • 4 Mayıs 2015
tzhu07 dedi ki: Eğer bana doğru geliyorsanız ve benimle çarpışmak üzereyseniz ve yanlış taraftaysanız, SEN Kim hareket etmeli, ben değil.

Diğer adam senden çok daha büyükse, kenara çekilmelisin, ondan değil. Bir çarpışmada kim daha iyi adil olur?

Zaten bu aptal kuralların hiçbiri benim için önemli değil. Ben daha büyük adamım ve bir tarafa adım atacağım ve diğer tarafa giden insanlara yol hakkı vereceğim. İyi olmak haklı olmaktan iyidir, IMO.

iLog.Genius

24 Şubat 2009
Toronto, Ontario
  • 4 Mayıs 2015
EVET! ÇOK BÜYÜK BİR RAHATSIZLIK! En kötüsü, durduğunuzda veya sağ tarafta kaldığınızda, size doğru yürüyen kişi size en çirkin görünümü verir. Düşünmeye gerek yok, sağında kal ve sorun yok! P

puma1552

Askıya alındı
20 Kasım 2008
  • 4 Mayıs 2015
adnbek dedi ki: Kurallarınız yanlış. Güvenlik nedeniyle, trafikten ayrı kaldırımların olmadığı bölgelerde yayaların her zaman yürümeleri önerilir. karşısında böylece kendilerine doğru gelenleri görebilir ve buna göre tepki verebilirler.

Siz ve oy veren üç kişi orijinal gönderiyi anlamadınız.

OP'nin söylediği şeyin, bir kaldırımın yolun hangi tarafında olduğu veya trafiğe karşı/trafiğe karşı yürüdüğü ile kesinlikle hiçbir ilgisi yoktu, herhangi bir yerde herhangi bir rastgele kaldırım içindi ve sol/sağ tarafa atıfta bulunuyordu. belirli bir kaldırımın sol/sağ tarafı.

Bir kaldırımda yürüyorsanız (örneğin yakınlarda yol olmayan bir parktan geçiyorsanız), kaldırımın sağ tarafında yürümeniz gerektiğini söylüyor.

Trafiğin yönü ile ilgisi yoktu.

Bay McMac

Askıya alındı
21 Aralık 2009
Liberallerden uzak
  • 4 Mayıs 2015
Sözde kuralların ne olduğu umurumda değil, ister araba, ister yaya, ister bisikletli olsun, her zaman trafiğe karşı yürürüm. Bu önemlidir, bu yüzden başınıza ne geldiğini görün, böylece en kötüsü olursa yoldan çekilebilirsiniz. İnan bana, tüm yetişkin hayatım boyunca bunun içindeydim ve hala buradayım. BTW, 63 yaşındayım, benim için çalıştı .. İLE

yüksek odun50

6 Şub 2014
  • 4 Mayıs 2015
Bay McMac dedi ki: Sözde kuralların ne olduğu umurumda değil, arabalar, yayalar veya bisikletliler olsun, her zaman trafiğe karşı yürürüm. Bu önemlidir, bu yüzden başınıza ne geldiğini görün, böylece en kötüsü olursa yoldan çekilebilirsiniz. İnan bana, tüm yetişkin hayatım boyunca bunun içindeydim ve hala buradayım. BTW, 63 yaşındayım, benim için çalıştı ..

Sizinkinin üstündeki yazıyı okudunuz mu?

Bay McMac

Askıya alındı
21 Aralık 2009
Liberallerden uzak
  • 4 Mayıs 2015
ardchoille50 dedi ki: Sizinkinin üstündeki yazıyı okudunuz mu?
Evet

z31fanatik

ile
7 Nis 2015
Mukilteo, ABD
  • 4 Mayıs 2015
Bay McMac dedi ki: Sözde kuralların ne olduğu umurumda değil, arabalar, yayalar veya bisikletliler olsun, her zaman trafiğe karşı yürüyorum. Bu önemlidir, bu yüzden başınıza ne geldiğini görün, böylece en kötüsü olursa yoldan çekilebilirsiniz. İnan bana, tüm yetişkin hayatım boyunca bunun içindeydim ve hala buradayım. BTW, 63 yaşındayım, benim için çalıştı ..

Kaldırımın sağında kalırsanız, kaldırımın hangi tarafında olursa olsun, yine de araba trafiğine karşı yürüyor olacaksınız.

OP'ye katılıyorum. Kaldırımda bile sağda kalın.

mscriv

14 Ağu 2008
Dallas Teksas
  • 4 Mayıs 2015
tzhu07 dedi ki: Resmi olmayan kurallar.

ABD'de, sağ tarafta sürüyorsunuz. Ek olarak, kaldırımda yürürken sağ yarı boyunca yürürsünüz. Doğruca bana geliyorsan ve benimle çarpışmak üzereysen ve yanlış taraftaysan, SEN Kim hareket etmeli, ben değil.

Lütfen unutmayın, bu tür şeyler sizi hayal kırıklığına uğratırsa, o zaman büyük insan kalabalığından kaçının. Parklardan, panayırlardan, alışveriş merkezlerinden, kongrelerden, büyük spor etkinliklerinden, konserlerden, festivallerden vb. uzak durun. Bu tür yerlerde 'gayri resmi kurallarınızı' çiğneyen herkes kafanızı patlatabilir.

şüpheci

Ivy Bridge
29 Tem 2008
Uzak Ufuk
  • 4 Mayıs 2015
tzhu07 dedi ki: Resmi olmayan kurallar.

ABD'de, sağ tarafta sürüyorsunuz. Ek olarak, kaldırımda yürürken sağ yarı boyunca yürürsünüz. Doğruca bana geliyorsan ve benimle çarpışmak üzereysen ve yanlış taraftaysan, SEN Kim hareket etmeli, ben değil.

mscriv dedi ki: Lütfen dikkat, bu tür şeyler sizi sinirlendiriyorsa, o zaman büyük insan kalabalığından kaçının. Parklardan, panayırlardan, alışveriş merkezlerinden, kongrelerden, büyük spor etkinliklerinden, konserlerden, festivallerden vb. uzak durun. Bu tür yerlerde 'gayri resmi kurallarınızı' çiğneyen herkes kafanızı patlatabilir.

Onaylamak mscriv .

OP'nin sorunlu bulduğu şeyin modern kentsel yaşam olduğundan şüpheleniyorum.

Cennetin uyanışı için - biraz nezaket ve biraz sağduyu kullanmak yerine bir patikada nasıl yürüneceğini dikte etmek.

Dünyada çok fazla yanlış olduğu göz önüne alındığında, birinin bir patikada yürüdüğü yere göre bir kavga seçmek - kolayca kenara çekilebildiği zaman - bana açıkça saçma geliyor.

Bu konuda, alçakgönüllü bir patika üzerinde ……..mülkiyetine itiraz etmek veya geçit üzerinde tartışmak için alışılmadık derecede kavgacı bir tavır -biraz gülünç ve olağanüstü duygusal olarak yorucu- bir tavır gibi göründüğünü de iddia ediyorum. Son düzenleme: 5 Mayıs 2015 C

vatandaş

22 Nis 2010
  • 4 Mayıs 2015
tzhu07 dedi ki: Resmi olmayan kurallar.

ABD'de, sağ tarafta sürüyorsunuz. Ek olarak, kaldırımda yürürken sağ yarı boyunca yürürsünüz. Doğruca bana geliyorsan ve benimle çarpışmak üzereysen ve yanlış taraftaysan, SEN Kim hareket etmeli, ben değil.

Yani, ek olarak, arabanızda olsaydınız ve yolun yanlış tarafında size doğru gelen birisiyle karşılaşsaydınız, yine de 'bu oldu' der miydiniz? SEN Kim hareket etmeli, ben değil'?

Çünkü her iki durumda da potansiyel bir çarpışma söz konusudur. Ve bunlardan kaçınmak için elimden geleni yapıyorum.

bradl

16 Haz 2008
  • 4 Mayıs 2015
z31fanatik dedi ki:
Kaldırımın sağında kalırsanız, kaldırımın hangi tarafında olursa olsun, yine de araba trafiğine karşı yürüyor olacaksınız.

OP'ye katılıyorum. Kaldırımda bile sağda kalın.

Yine de yürüyen merdivenlerde ve yürüyen merdivenlerde, 'Sağda durun, yayalar solda' diyen belirgin işaretler var.

yürüyen merdivenler1.jpg

http://www.bbc.com/news/magazine-23444086

Aksi takdirde, başka bir görgü kuralını daha ihlal etmiş olursunuz: Yavaş trafik sağdan devam edin.

Hangisini istiyorsun, çünkü ikisine birden sahip olamazsın.

BL.

bağırsak anahtarı

Askıya alındı
2 Ocak 2011
  • 4 Mayıs 2015
Citizenzen şöyle dedi: Yani, eğer arabanızda olsaydınız ve yolun yanlış tarafında size doğru gelen birisine rastlarsanız, yine de 'bu oldu' der miydiniz? SEN Kim hareket etmeli, ben değil'?

Çünkü her iki durumda da potansiyel bir çarpışma söz konusudur. Ve bunlardan kaçınmak için elimden geleni yapıyorum.

Arabada, teknede veya yaya olarak gros tonaj yasasına uyuyorum. m

MacDavey

3 Mayıs 2015
Birleşik Krallık
  • 5 Mayıs 2015
Mümkün olduğunda her zaman yoldan uzak tarafta yürümeyi en iyisi buluyorum - bunun sol veya sağ olması benim için önemli değil.

Biri bana doğru yürüyorsa, bana doğru gelen kişi yoldan uzak dursun diye yolun kenarına geçiyorum. Başkalarını yolun kenarında yürümeye zorlamamak kibarlıktır.

Arran

7 Mart 2008
Atlanta, ABD
  • 5 Mayıs 2015
Kontrol sorunları.

şüpheci

Ivy Bridge
29 Tem 2008
Uzak Ufuk
  • 5 Mayıs 2015
Arran şunları söyledi: Kontrol sorunları.

Aslında. Aynı (değersiz) düşünce benim de aklımdan geçti.

Ev içi alanda böyle bir tutumun coşkuyla uygulandığı düşünülebilir mi? Merdivenlerde anlaşmalı geçiş? Oturma odasında yol hakkı anlaşmazlıkları? Banyoya giriş tartışmalı mı?

alçak linux

24 Eylül 2014
Almanya
  • 5 Mayıs 2015
Gutwrench şöyle dedi: Bir arabada, teknede veya yaya olarak gros tonaj yasasına uyuyorum.

Babam buna ağırlık hakkı derdi

dannyyankou

2 Şubat 2012
Westchester, NY
  • 5 Mayıs 2015
bradl şöyle dedi: Yine de yürüyen merdivenlerde ve taşıyıcılarda, 'Sağda durun, yayalar solda' diyen belirgin işaretler var.

resim

http://www.bbc.com/news/magazine-23444086

Aksi takdirde, başka bir görgü kuralını daha ihlal etmiş olursunuz: Yavaş trafik sağdan devam edin.

Hangisini istiyorsun, çünkü ikisine birden sahip olamazsın.

BL.

Ortada duran birinin arkasında sıkışıp kalmaktan nefret ederim.

şüpheci

Ivy Bridge
29 Tem 2008
Uzak Ufuk
  • 5 Mayıs 2015
dannyyankou dedi ki: Ortada duran birinin arkasında sıkışıp kalmaktan nefret ediyorum.

'Nefret'?? İyi keder.

Bu, esasen oldukça küçük - biraz can sıkıcı olsa da - geçici bir rahatsızlık için kullanmak için çok güçlü ve güçlü bir fiildir.

Kişisel olarak, 'nefret etmek' fiilinin gücünü ve gücünü, hayatta gerçekten önemli olan, sadece - ve geçici - rahatsızlıktan çok daha önemli olan şeyler için saklıyorum. G

G4er?

ile
6 Ocak 2009
Tapınak, Teksas
  • 5 Mayıs 2015
tzhu07 dedi ki: Resmi olmayan kurallar.

ABD'de, sağ tarafta sürüyorsunuz. Ek olarak, kaldırımda yürürken sağ yarı boyunca yürürsünüz. Doğruca bana geliyorsan ve benimle çarpışmak üzereysen ve yanlış taraftaysan, SEN Kim hareket etmeli, ben değil.

Bir ömür boyu gözlemden sonra (52 yaşında), kimin üzerinde hareket ettiğine dair yaş ve pigmentasyona dayalı kayan bir ölçek var gibi görünüyor.

ElmaPerisi

28 Nis 2013
Clinton Takımadaları ne yazık ki
  • 5 Mayıs 2015
Bay McMac dedi ki: Sözde kuralların ne olduğu umurumda değil, arabalar, yayalar veya bisikletliler olsun, her zaman trafiğe karşı yürüyorum. Bu önemlidir, bu yüzden başınıza ne geldiğini görün, böylece en kötüsü olursa yoldan çekilebilirsiniz. İnan bana, tüm yetişkin hayatım boyunca bunun içindeydim ve hala buradayım. BTW, 63 yaşındayım, benim için çalıştı ..

OP'nin neden bahsettiğini anladığını sanmıyorum. Yanlış kaldırımda yürümekten bahsetmiyor...Yolun her iki tarafında da bir tane olduğunu varsayarsak.

Ekli resme bakın. Yolda olduğu gibi kaldırımda da aynı kuralların geçerli olduğunu söylüyor. OP'ye katılıyorum ve bunun koridorlar için de geçerli olduğunu söyleyebilirim.... en azından ABD'de. Bu sadece uygun görgü kurallarıdır.



851411766613arkansas.jpg