Başka

Neden IOS'nin Gmail'imi görüntülemesine izin vermeliyim?

H

Hrothgar

Orijinal afiş
11 Nis 2009
New York
  • 2 Aralık 2015
Yeni bir 6S aldım. Gmail hesabımın şifresini girdiğimde, IOS'un postalarımı 'görüntülemesi ve yönetmesi' için izin vermemi isteyen bir mesaj alıyorum. 'Reddet'i tıklarsam, hesabıma erişimde bir sorun olduğu söylendi.

Bu, telefonumda gmail kullanmak istersem, e-postalarımı IOS'un okumasına izin vermem gerektiği anlamına mı geliyor? ('Görünüm'ün ne anlama geldiğini varsayıyorum.) Bu yeni bir özellik mi yoksa eski telefonumda bunu kabul ettim mi?

BrianBaughn

13 Şub 2011


Baltimore, Maryland
  • 2 Aralık 2015
iOS, iPhone'lardaki işletim sistemidir. İşletim sisteminin postanıza erişimini reddederseniz... peki... hiç posta almazsınız!

Bunu sormak gerçekten biraz garip, değil mi? Sağ elin yaptığını sol elinin bilmediğini mi sanıyorlar? Belki birden fazla kişiliğe sahip kişiler içindir. 'Bir saniye önce iPhone'unuzu tutan biri geçerli bir kullanıcı adı ve şifre girdi. Devam etmek uygun mu?'
Tepkiler:fanta88, coltconnn, mgroot ve 5 diğer kişi

BradWould

11 Nis 2015
Nova Scotia, Kanada
  • 2 Aralık 2015
BrianBaughn şunları söyledi: iOS, iPhone'lardaki işletim sistemidir. İşletim sisteminin postanıza erişimini reddederseniz... peki... hiç posta almazsınız!

Bunu sormak gerçekten biraz garip, değil mi? Sağ elin yaptığını sol elinin bilmediğini mi sanıyorlar? Belki birden fazla kişiliğe sahip kişiler içindir. 'Bir saniye önce iPhone'unuzu tutan biri geçerli bir kullanıcı adı ve şifre girdi. Devam etmek uygun mu?'

Aynen öyle! Bu bana Facebook messenger uygulaması üzerindeki paranoya patlamasını hatırlatıyor. Kamerama, mikrofonuma, kişilerime ve fotoğraflarıma erişmek mi istiyor?!!! Ah. Evet. Bir fotoğraf göndermek istiyorsanız, kişileri arayın veya ses gönderin. iOS, hiçbir özelliği olmasaydı çok daha güvenli olurdu. Tepkiler:Armen ve MikeyMike01

Abazgal

katkıda bulunan
18 Tem 2011
Singapur
  • 3 Ara 2015
Hrothgar dedi ki: Yeni bir 6S aldım. Gmail hesabımın şifresini girdiğimde, IOS'un postalarımı 'görüntülemesi ve yönetmesi' için izin vermemi isteyen bir mesaj alıyorum. 'Reddet'i tıklarsam, hesabıma erişimde bir sorun olduğu söylendi.

Bu, telefonumda gmail kullanmak istersem, e-postalarımı IOS'un okumasına izin vermem gerektiği anlamına mı geliyor? ('Görünüm'ün ne anlama geldiğini varsayıyorum.) Bu yeni bir özellik mi yoksa eski telefonumda bunu kabul ettim mi?
Herhangi bir 3. taraf e-posta uygulamasından farklı değil. Temel olarak, gmail içeriğinizin Apple'ın e-posta uygulamasında görünmesini istiyorsanız, postalarınızın sunucuları üzerinden yönlendirilmesine izin vermeniz gerekir. Bu, bir teslimatçının size bir paket göndermesi ve ardından neden paketinize dokunması gerektiğinden şikayet etmesi gibi bir şey. Onu sana başka nasıl ulaştıracak?

Bunu istemiyorsanız, Gmail veya Inbox gibi Google'ın kendi posta uygulamalarından birini kullanmanız daha iyi olur.
Tepkiler:XTheLancerX

BrianBaughn

13 Şub 2011
Baltimore, Maryland
  • 3 Ara 2015
Abazigal şunları söyledi: Herhangi bir 3. taraf e-posta uygulamasından farklı değil. Temel olarak, gmail içeriğinizin Apple'ın e-posta uygulamasında görünmesini istiyorsanız, postalarınızın sunucuları üzerinden yönlendirilmesine izin vermeniz gerekir. Bu, bir teslimatçının size bir paket göndermesi ve ardından neden paketinize dokunması gerektiğinden şikayet etmesi gibi bir şey. Onu sana başka nasıl ulaştıracak?

Bunu istemiyorsanız, Gmail veya Inbox gibi Google'ın kendi posta uygulamalarından birini kullanmanız daha iyi olur.

Daha çok Amazon'dan bir ürün sipariş etmek ve UPS'ten paketi işlemek için izin isteyen bir açılır pencere almak gibi.
Tepkiler:dmnc, old-wiz ve XTheLancerX

Abazgal

katkıda bulunan
18 Tem 2011
Singapur
  • 3 Ara 2015
BrianBaughn şunları söyledi: Daha çok Amazon'dan bir ürün sipariş etmek ve UPS'ten paketi işlemek için izin isteyen bir açılır pencere almak gibi.
Durumun gülünçlüğünü aktarabildiğiniz için başparmak yukarıya. Tepkiler:Vacheron H

Hrothgar

Orijinal afiş
11 Nis 2009
New York
  • 9 Ara 2015
Muhtemelen hepiniz haklısınız, ancak birkaç düşünce:

1) Yahoo hesabımı iPhone'a eklediğimde, IOS'un e-postalarımı görüntülemesine izin vermem istenmedi.
2) İzin 'görünüm' kelimesini kullandığında, bunun anlamı IOS'un yalnızca e-postayı iletmediği (yani UPS gibi), 'görüntülendiği' anlamına gelir - içeriği okumak ve içeriği Apple'ın ticari amaçları için kullanmak . Gmail'in bunu zaten yaptığını biliyorum.
3) Ayarlara, postaya, yahoo'ya, hesaba girdiğimde -- şifremi girmem için bir yer var. Outlook postam için aynı. Ancak ayarlar, posta, gmail, hesap -- şifre için yer yok. Bunda mutlaka kötü bir şey olduğundan değil, ama garip. Özellikle artık gmail sunucusunun yanıt vermediğine dair mesajlar alıyorum ve doğru hesap ayarlarını girmem gerekiyor. Parolanın doğru olup olmadığını kontrol edemiyorum çünkü bu seçenek görünmüyor. F

fanta88

10 Nis 2015
  • 9 Ara 2015
Bunu fazla düşünüyorsun. Diğer üyelerin söylediği gibi, iOS, e-postalarınızı iOS posta uygulamasında almak (göndermek değil) için bu izne ihtiyaç duyar. Ayrıca, Apple gizlilik konusunda google'dan biraz daha hassastır.

Alternatif olarak, gmail uygulamasını veya görünüm gibi başka bir posta uygulamasını kullanabilirsiniz, ancak bu uygulamalar, izin istesinler de istemesinler de e-postanızı 'görüntüler'. C

C DM

Sandy Köprüsü
17 Ekim 2011
  • 9 Ara 2015
Hrothgar, 'Muhtemelen hepiniz haklısınız, ancak birkaç düşünce:

1) Yahoo hesabımı iPhone'a eklediğimde, IOS'un e-postalarımı görüntülemesine izin vermem istenmedi.
2) İzin 'görünüm' kelimesini kullandığında, bunun anlamı IOS'un yalnızca e-postayı iletmediği (yani UPS gibi), 'görüntülendiği' anlamına gelir - içeriği okumak ve içeriği Apple'ın ticari amaçları için kullanmak . Gmail'in bunu zaten yaptığını biliyorum.
3) Ayarlara, postaya, yahoo'ya, hesaba girdiğimde -- şifremi girmem için bir yer var. Outlook postam için aynı. Ancak ayarlar, posta, gmail, hesap -- şifre için yer yok. Bunda mutlaka kötü bir şey olduğundan değil, ama garip. Özellikle artık gmail sunucusunun yanıt vermediğine dair mesajlar alıyorum ve doğru hesap ayarlarını girmem gerekiyor. Parolanın doğru olup olmadığını kontrol edemiyorum çünkü bu seçenek görünmüyor.
Gmail'in bunu Yahoo!'ya karşı uygulaması çoğunlukla böyle olmaz mıydı? Örneğin, Yahoo! yalnızca oturum açtığınızda e-posta göndermenize izin verirken, Gmail oturum açtıktan sonra sizden ayrı olarak ister.

bcave098

ile
6 Eylül 2015
Kuzey Britanya Kolombiyası
  • 9 Ara 2015
Hrothgar şunları söyledi: 2) İzin 'görünüm' kelimesini kullandığında, bunun anlamı IOS'un sadece e-postayı iletmediği (yani UPS gibi), onu 'görüntülendiği' anlamına gelir -- içeriği okumak ve bunun için içeriği kullanmak. Apple'ın ticari amaçları. Gmail'in bunu zaten yaptığını biliyorum.

iOS, e-postalarınızı 'görüntüleyemezse', Gmail'e iOS'un hesabınıza erişmesini istemediğinizi söylediğiniz için bunları size gösteremez. Size hesabınızla ilgili bir sorun olduğunu söylemesinin nedeni, Gmail'e özellikle 'iOS'un benim için hesabıma erişmesine izin verme' demenizdir.

Bu, yalnızca Gmail'in iOS'un (yani iOS için Mail uygulamasının) e-postanıza erişmesine izin vermek isteyip istemediğinizi soran bir sorudur.
Tepkiler:dmnc

dmnc

26 Eylül 2015
  • 9 Ara 2015
Örneğin, e-postanızı 'yönetmek' için izin istediğinizde, bu, uygulamanın sizin haberiniz olmadan değişiklik yapacağı anlamına gelmez. Bu, uygulamanın, hesabınıza erişmeniz ve kontrol etmeniz için bir araç olarak çalışmasına izin verdiğiniz anlamına gelir. Daha fazlası değil. Ayrıca, uygulama içeriğe erişemiyorsa ve içeriği 'göremiyorsa' size nasıl göstermesini bekliyorsunuz?

mcdj

10 Tem 2007
NYC
  • 9 Ara 2015
Apple ve Google, postalarını işlemek için izin istemedikleri için onları dava etmeye çalışacak aptal ve/veya paranoyak ve/veya tembel fırsatçıdan kendilerini koruyorlar.

İnsanlar bu kadar dava/OMGNSAWTF mutlu olmasaydı, bu mesajı görmezdiniz.