Başka

Apple Watch vs Rolex

Önceki
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Sayfaya git

    Gitmek
  • 24
Sonraki Öncelikle Önceki

Sayfaya git

GitmekSonraki Son

birnando

12 Tem 2009
Oslo, Norveç
  • 30 Tem 2015
fania123 dedi ki: Anlaştık, ama ara sıra bir bilezik takacağım ve Kuzey Kaliforniya'dan değilim Tepkiler:jmikhail490 ve birnando

birnando

12 Tem 2009


Oslo, Norveç
  • 30 Tem 2015
fania123 dedi ki: Eki görüntüle 572014 Panerai'm, alacağın kadar çıplak ama bu yüzden hoşuma gitti.


Bu çok güzel bir zanaatkarlık parçası!!
Sevdim!

fania123

29 Tem 2015
  • 30 Tem 2015
teşekkürler

birnando dedi ki: Bu çok ince bir zanaatkarlık!!
Sevdim!

Arran

7 Mart 2008
Atlanta, ABD
  • 30 Tem 2015
Roller şöyle dedi: Apple Watch'ı bir Rolex ile karşılaştırmanın bir amacını görmüyorum. Bileğe takılmanın ve zamanı söylemenin yanı sıra, her biri kendi artıları ve eksileri olan çok farklı hayvanlardır.
Küçük bir Akıllı arabayı bir Hummer ile karşılaştırmaya benziyor: Her iki tarafta artılar ve eksiler.

Temyiz, nerede yaşadığınıza (sıkışık Manhattan/Londra'ya karşı boonies), ne yaptığınıza ve kimi etkilemeye çalıştığınıza (eğer varsa) bağlı olarak değişecektir.

Arran

7 Mart 2008
Atlanta, ABD
  • 30 Tem 2015
JayLenochiniMac şunları söyledi: Artık üyelerimizin pahalı otomatik saatlerine muhtemelen asla geri dönmeyeceklerini söylemeleri buna itiraz ediyor.
El kaldırmak.

Şimdiye kadar saatle ilgili deneyimim nedeniyle ciddi olarak daha fazla elma stoğu almayı düşünüyorum. Birkaç ay önce sevgili İsviçreli mekanik makinemi en ucuz Spor lehine terk ettikten sonra, Apple'ın bir şeyleri olduğunu düşünüyorum. Kocaman burada ellerinde. Pazarın ve dikkatsiz medyanın henüz çözemediği potansiyel.
Tepkiler:şaka

Arran

7 Mart 2008
Atlanta, ABD
  • 30 Tem 2015
Paco II şunları söyledi: Rolex, Omega, Seiko ya da her neyse, güzel bir saatin duygusal yönünden bahsetmeye değer. Her zaman beklendiği gibi çalışan, uzun süre etrafta tutacağınız bir şey. Düzenli olarak değiştireceğiniz beklentisi olan bir akıllı saat, takılıp kalabileceğiniz bir şey değildir. Sadece başka bir cihaz olacak. Bu duygusal bağın mekanik saat sektörü üzerindeki uzun vadeli etkisinin ne olacağını söylemek zor.
Yıllardır sahip olduğunuz güzel bir saate olan kaçınılmaz duygusal bağlılık konusunda sizinle aynı fikirdeyim - ama ne var? puan bu ekin ve bu iyi ?

İsviçreli reklamcıların on yıllardır üzerinde ısrarla durduğu bir şey olduğunu biliyorum: uzun ömür, kalıtsallık, yatırım değeri, vb., ama bunlar gerçekten bu yönler mi? önemli ? Örneğin, bu nitelikleri televizyonlardan veya ekmek kızartma makinelerinden beklemiyoruz, öyleyse neden bir saatte iyi, hatta gerekli?
Tepkiler:HopefulHumanist, Bromeo ve Night Spring

Jatheon

3 Tem 2015
BİZ
  • 30 Tem 2015
Bence bu iki marka kıyaslanamaz. Apple watch'un Rolex'te olmayan bazı işlevleri vardır ve ayrıca Rolex'in Apple watch'un sahip olmadığı bazı özellikleri vardır. Belki yanılıyorum ama bu benim görüşüm.
Tepkiler:OllyW İLE BİRLİKTE

zetaplus93

7 Mayıs 2015
  • 30 Tem 2015
Arran, 'İsviçreli reklamcıların on yıllardır üzerinde ısrarla durduğu bir şey olduğunu biliyorum: uzun ömür, kalıtsallık, yatırım değeri vb. önemli ? Örneğin, bu nitelikleri televizyonlardan veya ekmek kızartma makinelerinden beklemiyoruz, öyleyse neden bir saatte iyi, hatta gerekli?

Mantıkla açıklanamayan duygusal bir bağlılıktır.

İyi ya da kötü, bu kullanıcıya bağlıdır. Görüşlerinize bağlı olarak biri iki yöne de gidebilir. Örneğin miras: bir yandan geçmişle bağlantı kurmanın bir yolu, diğer yandan da hiçbir şeyin fazla ilerlemediği anlamına geliyor.

Yani her birinin kendine.

İnkar edilemez olan şey, bunların belirli grupların değer verdiği ve savunmak için canla başla mücadele edecekleri nitelikler olmasıdır (WatchUSeek'teki konulara bakın).
Tepkiler:şaka

Kışla Evet

Askıya alındı
14 Tem 2015
  • 30 Tem 2015
Kendimi azınlıkta hissediyorum, çünkü İsviçre [ve Japon] mekanik aksamımın yanında sadece bir Apple Watch bulundururken kuvars saatlerimden vazgeçmeyi hayal edebiliyorum.

Paco II

13 Eylül 2009
  • 30 Tem 2015
Kabul. Favori bir çakı ile aynı. İnsan neden onu iletmek ister? Kim bilir? İnsanlığın bir özelliği mi? Bir ölümsüzlük formu mu? Güzel düzenli saatler mevcut olsa da, insanlar onları geçmek isteyecektir. Akıllı saatler bu saatleri öldürür mü? belirsiz. Kuvars olanlar yoktu. Dijital olanlar yapmadı. Zaman gösterecek.

zetaplus93 dedi ki: Bu mantıkla açıklanamayan duygusal bir bağlılıktır.

İyi ya da kötü, bu kullanıcıya bağlıdır. Görüşlerinize bağlı olarak her iki yöne de gidebilirsiniz. Örneğin miras: bir yandan geçmişle bağlantı kurmanın bir yolu, diğer yandan da hiçbir şeyin fazla ilerlemediği anlamına geliyor.

Yani her birinin kendine.

İnkar edilemez olan şey, bunların belirli grupların değer verdiği ve savunmak için canla başla mücadele edecekleri nitelikler olmasıdır (WatchUSeek'teki konulara bakın).

Ulenspiegel

8 Kasım 2014
Flanders Ülkesi ve Başka Yerler
  • 30 Tem 2015
Arran dedi ki: ...Örneğin, bu nitelikleri televizyonlardan veya ekmek kızartma makinelerinden beklemiyoruz, öyleyse neden bir saatte iyi, hatta gerekli?


TV setleri veya ekmek kızartma makineleri gibi elektronik cihazlar kategorisine girenin AW olduğu konusunda hemfikirim. Yani senin mantığın da tam tersi çalışıyor.
Tepkiler:birnando

QCassidy352

20 Mart 2003
koy alanı
  • 30 Tem 2015
Karşılaştırmanın amacını göremiyorum. Hiç kimse bir Rolex takmıyor çünkü zamanı söylemenin en iyi, çok daha az ekonomik yolu. Bu mücevher, saf ve basit. Orada bir değer yargısı yapmıyorum - bazı insanlar mücevherleri sever, bazıları sevmez. Ama olan bu.

enzo kedi

7 Nis 2010
Ortabatı ABD
  • 30 Tem 2015
JayLenochiniMac şunları söyledi: Artık üyelerimizin pahalı otomatik saatlerine muhtemelen asla geri dönmeyeceklerini söylemeleri buna itiraz ediyor.
Bunun gibi aptalca düşünmesi, AW'yi satın alan ve savunan insanı sorgulamama neden oluyor.
Tepkiler:Ulenspiegel

gizemli

ile
27 Oca 2015
Çeşitli
  • 30 Tem 2015
jeepik dedi ki: Ben hiçbir şekilde zengin değilim

Toyota'dan marjinal olarak daha pahalı olduğu için bir lexus satın alıyorum, bununla birlikte inanılmaz hizmet ve daha kaliteli araç alıyorum

Rolex'i kalite, çoğu markanın aynı fiyata sunduğu özellikler, güvenilirlik ve ayrılmayı seçersem yatırımımın karşılığını alabilmek için satın alırım.
Aynen... bazı insanlar o kadar kendini beğenmiş ki, diğer insanların onları etkilemek için alışveriş yaptıklarına gerçekten inanıyorlar. Bunu bir saniyeliğine düşün... bu neredeyse psikotik. İLE BİRLİKTE

zetaplus93

7 Mayıs 2015
  • 30 Tem 2015
Enygmatic şöyle dedi: Kesinlikle... bazı insanlar o kadar kibirli ki, diğer insanların onları etkilemek için alışveriş yaptıklarına gerçekten inanıyorlar. Bunu bir saniyeliğine düşün... bu neredeyse psikotik.

Bu beni etkilemekle ilgili değil, daha ziyade Rolex'in (veya diğer lüks saat kullanıcıları) onu bir statü sembolü olarak satın almasıyla ilgili.

Rolex hakkında hiçbir şey bilmedikleri gerçeğiyle gurur duyan, ancak başarılı oldukları gerçeğiyle gurur duyan ve başarılı olduklarını göstermek için ödül olarak Rolex'i satın alan Rolex kullanıcıları ile tanıştım. Saati yüzünüze itmiyorlar, ancak statü göstermek için satın aldılar (elbette Rolex markasına ve kalitesine ek olarak).

Ve elbette, Rolex saatlerinin kalitesini takdir eden WIS ile tanışacaksınız.

Yani her birinin kendine. Ancak, onu bir statü sembolü olarak satın alan Rolex kullanıcılarının büyük bir kısmı kesinlikle var.

redman042

13 Haz 2008
  • 30 Tem 2015
Apple Watch'un bir Rolex'in yerini aldığını görüyorum. biraz saat takanların bilekleri. Ama büyük ölçüde kişiye bağlıdır. olanlar için Gerçekten içine işçilik, moda ve mekanik bileşenlere duyulan hayranlık nedeniyle mekanik saatler, Apple Watch çok zor bir satıştır. Orada pek bir çekiş görmüyorum. Sıradan mekanik saat sahipleri için (sadece bir tanesine sahip olan ve çoğunlukla işlevsellik ve biraz da moda için kullanan biri), Apple Watch oldukça çekici. Eminim bu iki kamp arasında kalan bazı insanlar vardır ve şu anda kendileriyle büyük bir tartışma yaşıyor olabilirler.
Tepkiler:Bromeo, zetaplus93 ve Night Spring

teknik90

28 Ocak 2008
Vancouver, M.Ö.
  • 30 Tem 2015
Eğer biri bana beyaz kadranlı kaşif ii'sini verirse, karşılığında sahip olduğum her elma ürününü seve seve onlara veririm. elma izle ve hepsi
Tepkiler:jmikhail490

gizemli

ile
27 Oca 2015
Çeşitli
  • 30 Tem 2015
zetaplus93 şunları söyledi: Bu beni etkilemekle ilgili değil, daha ziyade Rolex'in (veya diğer lüks saat kullanıcısının) onu bir statü sembolü olarak satın almasıyla ilgili.

Rolex hakkında hiçbir şey bilmedikleri gerçeğiyle gurur duyan, ancak başarılı oldukları gerçeğiyle gurur duyan ve başarılı olduklarını göstermek için ödül olarak Rolex'i satın alan Rolex kullanıcıları ile tanıştım. Saati yüzünüze itmiyorlar, ancak statü göstermek için satın aldılar (elbette Rolex markasına ve kalitesine ek olarak).

Ve elbette, Rolex saatlerinin kalitesini takdir eden WIS ile tanışacaksınız.

Yani her birinin kendine. Ancak, onu bir statü sembolü olarak satın alan Rolex kullanıcılarının büyük bir kısmı kesinlikle var.
Hala sahipleri etkilemeye çalışıyormuş gibi etiketlemek gibi geliyor kulağa. Sanırım bu bazıları için çok doğal. Ya da belki ben aşırı ben-merkezciyim... lol. Bir şey alırsam, kimseyi etkilemek veya bir statü sembolü olarak hizmet etmek için değil. Benim zevkim için, nokta. Bir Lamborghini satın aldıysam, lütfen bunu istediğim için olduğuna inanın. Biraz staus için de değil - Hyundai aynı arabayı 15 bin dolara yapsaydı, gururla kullanırdım (muhtemelen birkaç tane alırdım).

Bir kitle veya statü için satın alan ve adını veya fiyat etiketini sergileyen insanlar olduğuna kesinlikle katılıyorum. Ama aynı zamanda, temel değerlerinin diğerlerinin 'lüks' olarak değerlendireceği bir finansal durumda olan büyük bir kesim -muhtemelen çoğunluk- olduğunu da biliyorum.

Asıl amacım, güzel şeyler veya pahalı lüks eşyalar satın alan birinin bunu başkasını etkilemek için yaptığını sürekli olarak okumak/duymak can sıkıcıydı ve hala da öyle. J

JayLenochiniMac

7 Kasım 2007
Yeni San Frakota
  • 30 Tem 2015
enzo thecat dedi ki: Böyle aptalca düşünmesi, AW'yi satın alan ve savunan insanı sorgulamama neden oluyor.

Üyelerin AW'den daha fazla faydalandıkları için Rolex'lerini rafa kaldırdıkları için üzgün olmalarında aptalca bir şey yok. Rolex savunucuları bunun olamayacağını düşünmek istiyor, ancak giyilebilir cihazların saat endüstrisini ele geçirmesi durumunda bu giderek yaygınlaşacak. Ne de olsa aynı bilek alanı için rekabet ediyorlar ve çoğu, alet gibi görünmemek için bilekliği iki katına çıkarmak istemiyor.
Tepkiler:bevsb2

Arran

7 Mart 2008
Atlanta, ABD
  • 30 Tem 2015
JayLenochiniMac şunları söyledi: ...ve çoğu kişi alet gibi görünmemek için çift bilek kullanmak istemiyor.
Öyle değil sadece bir araç gibi görünmekle ilgili. Üzerindeki mekanik saat başka bilek tamamen gereksiz. Anlamsız.

Arran

7 Mart 2008
Atlanta, ABD
  • 30 Tem 2015
enzo thecat dedi ki: Böyle aptalca düşünmesi, AW'yi satın alan ve savunan insanı sorgulamama neden oluyor.
Bunun neresi aptalca? Açıklamak ister misin?

Mikegp

6 Haz 2015
  • 30 Tem 2015
Konunun tamamını okumadı. Ama kendimi bir saat tutkunu olarak görüyorum, Omega, Rolex ve Audemars Piguet'im ve tabii ki SS Apple WTch'im var ve saatlere olan sevgim ve takdirimin 'zamanı bilmek'le hiçbir ilgisi yok.

Bir saat için zamandan çok daha fazlası var. Hareketten, malzemelerden, tasarım döneminden, bazıları ikoniktir vb. Bu, oturma odanıza bir 3D poster asmanın bir sanat eserinden çok daha uygun olduğunu söylemek gibidir, çünkü 'çok daha fazlasını' sunar.

Bu durumda, ya alırsın ya da almazsın. İLE BİRLİKTE

zetaplus93

7 Mayıs 2015
  • 30 Tem 2015
Enygmatic şunları söyledi: Kulağa hala sahipleri etkilemeye çalışıyormuş gibi etiketlemek gibi geliyor. Sanırım bu bazıları için çok doğal. Ya da belki ben aşırı ben-merkezciyim... lol. Bir şey alırsam, kimseyi etkilemek veya bir statü sembolü olarak hizmet etmek için değil. Benim zevkim için, nokta. Bir Lamborghini satın aldıysam, lütfen bunu istediğim için olduğuna inanın. Biraz staus için de değil - Hyundai aynı arabayı 15 bin dolara yapsaydı, gururla kullanırdım (muhtemelen birkaç tane alırdım).

Bazıları öyle. Kendinizi nasıl tanımladığınızdan siz de dahil olmak üzere birçok kişi değildir.

Enygmatic şunları söyledi: Bir kitle veya statü için satın alan ve adını veya fiyat etiketini sergileyen insanlar olduğuna kesinlikle katılıyorum. Ama aynı zamanda, temel değerlerinin diğerlerinin 'lüks' olarak değerlendireceği bir finansal durumda olan büyük bir kesim -muhtemelen çoğunluk- olduğunu da biliyorum.

Asıl amacım, güzel şeyler veya pahalı lüks eşyalar satın alan birinin bunu başkasını etkilemek için yaptığını sürekli olarak okumak/duymak can sıkıcıydı ve hala da öyle.

Nokta alındı. Sanırım temelde aynı sayfadayız.

Aşırılıklara gitmemize gerek yok. Güzel şeyler satın alan herkes sadece gösteriş yapmak için değildir. Bir kısım _____ nedeniyle satın alınır (boşluğu doldurun). Ve tersi de doğrudur. Bazıları onu statü ve zenginlik göstermek için satın alır (ve ne kadar gösteriş yapmak kişiye bağlıdır). İLE BİRLİKTE

zetaplus93

7 Mayıs 2015
  • 30 Tem 2015
Arran dedi ki: Değil sadece bir araç gibi görünmekle ilgili. Üzerindeki mekanik saat başka bilek tamamen gereksiz. Anlamsız.

Takı olarak takılmadıkça hayır...

Çift bilekliğe gitmezdim, ama bazı insanların izlediğini okudum ve bu nedenle.
Tepkiler:Arran Önceki
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Sayfaya git

    Gitmek
  • 24
Sonraki Öncelikle Önceki

Sayfaya git

GitmekSonraki Son