Başka

YARDIM! HD yeniden yükleme sırasında kilitlendi!

F

flashyx

Orijinal afiş
1 Şubat 2013
  • 16 Ocak 2016
merhaba güzel piyonlar!

Bu yüzden sıkışıp kaldım, yeni bir EI Capitan yüklemesiyle Mac'imi sıfırdan başlatmak istedim ama şimdi sabit diskim kilitlendi! Lütfen ekteki resimlere bakın.

https://www.dropbox.com/s/s023l3g3di72hhi/2016-01-17 13.00.51.jpg'https://www.dropbox.com/s/fv3ffcyobuxp26j/2016-01-17%2013.01.38.jpg ' class='link link--external' rel='nofollow ugc noopener'>https://www.dropbox.com/s/fv3ffcyobuxp26j/2016-01-17 13.01.38.jpg'js-selectToQuoteEnd'> Son düzenleme : 17 Ocak 2016 VE

Çilekli Pasta

Askıya alındı
20 Mayıs 2015


  • 17 Oca 2016
Disk Yardımcı Programında, Dosya menüsünde bir kilit açma seçeneği olmalıdır. Bunu deneyin ve kullanıcı adınızın Parolasını girin.

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 17 Oca 2016
Bu karmaşaya nasıl bulaştığınızdan pek emin değilim, ama işte bunu nasıl düzelteceğiniz. (Burada, tüm bunları başlatan temel bir donanım sorunu olmadığını varsayıyorum).

Önyüklemede command-option-r'yi basılı tutun ve sorulduğunda wifi'nizi seçin. Ardından, kurtarma yardımcı programı indirilip kurulurken dönen bir küre göreceksiniz. Bu yapıldıktan sonra kurtarma ekranını göreceksiniz. Oradan, Yardımcı Programlar menüsünden Terminal'i başlatın ve tırnak işaretleri de dahil olmak üzere aşağıdaki satırı aynen bende olduğu gibi girin. Bu, Fusion sürücüsünü havaya uçuracak.

Kod: |_+_|
Şimdi Terminal'den çıkın ve Disk İzlencesi'ni başlatın. Fusion sürücüsünü düzeltmek için buna benzer bir ekran görmelisiniz. Devam edin ve Fusion sürücüsünü yeniden oluşturmak için Düzelt'e tıklayın.

Medya öğesini görüntüle ' data-single-image='1'>

Şimdi Disk Utility'den çıkın ve en üstteki OS X'i yeniden yükle'yi tıklayın ve bitip yeniden başlatılmasını bekleyin. Bu sizi fabrikadan gelen OS X sürümüne geçirecektir. Dilerseniz sonrasında El Capitan'a güncelleyebilirsiniz.

İkinci ekran görüntünüzde orada kilitli gördüğünüz şey, Recovery HD bölümüdür ve olması gerektiği gibi, sorun değil. Sorun şu ki, Fusion sürücüsünden bir şekilde para aldınız ve bu onu düzeltecek.
Tepkiler:Nguyen Duc Hieu, demir, kipwheeler ve 7 diğer kişi F

flashyx

Orijinal afiş
1 Şubat 2013
  • 20 Ocak 2016
Weaselboy dedi ki: Bu karışıklığa nasıl bulaştığından tam olarak emin değilim, ama işte bunu nasıl düzelteceğiniz. (Burada, tüm bunları başlatan temel bir donanım sorunu olmadığını varsayıyorum).

Önyüklemede command-option-r'yi basılı tutun ve sorulduğunda wifi'nizi seçin. Ardından, kurtarma yardımcı programı indirilip kurulurken dönen bir küre göreceksiniz. Bu yapıldıktan sonra kurtarma ekranını göreceksiniz. Oradan, Yardımcı Programlar menüsünden Terminal'i başlatın ve tırnak işaretleri de dahil olmak üzere aşağıdaki satırı aynen bende olduğu gibi girin. Bu, Fusion sürücüsünü havaya uçuracak.

Kod: |_+_|
Şimdi Terminal'den çıkın ve Disk İzlencesi'ni başlatın. Fusion sürücüsünü düzeltmek için buna benzer bir ekran görmelisiniz. Devam edin ve Fusion sürücüsünü yeniden oluşturmak için Düzelt'e tıklayın.

Eki görüntüle 610983

Şimdi Disk Utility'den çıkın ve en üstteki OS X'i yeniden yükle'yi tıklayın ve bitip yeniden başlatılmasını bekleyin. Bu sizi fabrikadan gelen OS X sürümüne geçirecektir. Dilerseniz sonrasında El Capitan'a güncelleyebilirsiniz.

İkinci ekran görüntünüzde orada kilitli gördüğünüz şey, Recovery HD bölümüdür ve olması gerektiği gibi, sorun değil. Sorun şu ki, Fusion sürücüsünden bir şekilde para aldınız ve bu onu düzeltecek.
Kanka! Bana yardım ettiğin için çok teşekkür ederim! Benim için çalıştığı gibi cevap verdiğin için çok mutluyum! Apple çözemedi bile ve tamir ettirmek için 4 saat araba kullanmamı istediler!! Umarım bu yazı başkalarına yardımcı olabilir, çünkü orada yaygın bir sorun gibi görünüyor.

Tekrar teşekkürler!
Tepkiler:robotica ve gelincik

winnspeed

20 Şub 2009
Mettmenstetten, İsviçre
  • 21 Oca 2016
Şu anda bir iMac ile tam olarak aynı durumdayım. Disk Yardımcı Programlarında Terminal seçeneğim yok. Ayrıca, benimki zaten yönlendiriciye takılı olduğu için wifi istemiyor.

Bilgi aldığımda. Fusion sürücüsünde (benimki Mac HD yerine Fusion Drive diyor), tüm soruların yanıtı HAYIR (yani Yazılabilir... Hayır).
Tepkiler:George Dawes

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 21 Oca 2016
wunnspeed dedi ki: Şu anda bir iMac ile tam olarak aynı durumdayım. Disk Yardımcı Programlarında Terminal seçeneğim yok. Ayrıca, benimki zaten yönlendiriciye takılı olduğu için wifi istemiyor.

Bilgi aldığımda. Fusion sürücüsünde (benimki Mac HD yerine Fusion Drive diyor), tüm soruların yanıtı HAYIR (yani Yazılabilir... Hayır).

Yani kurtarma ekranında mısınız? Kurtarma ekranından, en üstteki Yardımcı Programlar menüsünü tıklayın ve orada Terminal'i görmelisiniz.
Tepkiler:Dean Malhotra

winnspeed

20 Şub 2009
Mettmenstetten, İsviçre
  • 21 Oca 2016
TAMAM. Tam olarak hangi ekranın Kurtarma ekranı olduğunu anlamam biraz zaman aldı.

Bu yüzden, Terminal'de tam olarak yukarıdaki gibi yazdım ve aşağıdakileri döndürdü ....
'Fusion Drive, geçerli bir Çekirdek Depolama Mantıksal Birim Grubu UUID'si veya Adı gibi görünmüyor'
[doublepost=1453397916][/doublepost]İlginç bir şekilde, Disk İzlencesi'nde, açıklaması neredeyse kelimesi kelimesine budur...
Füzyon Sürücüsü
1,12 TB CoreStorage Mantıksal Birim Grubu

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 21 Oca 2016
Bu komutu Terminal'de çalıştırın ve bana ne yazdığını söyleyin.

Kod: |_+_|
Tepkiler:Dean Malhotra

winnspeed

20 Şub 2009
Mettmenstetten, İsviçre
  • 21 Oca 2016
Pekala, çok şey söylüyor. Disk görüntüsü 15'e kadar gider.

İlk üçü GUID_partition_scheme'dir (isim yok)
Ardından EFI Adı EFI

Sen ya da ben biraz daha kolaylaştırmak için ne arıyorum?

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 21 Oca 2016
wunnspeed dedi ki: Eh, çok şey söylüyor. Disk görüntüsü 15'e kadar gider.

İlk üçü GUID_partition_scheme'dir (isim yok)
Ardından EFI Adı EFI

Sen ya da ben biraz daha kolaylaştırmak için ne arıyorum?

Çekirdek depolama (Fusion) sürücüsünün adıyla buna benzer bir satır olmalıdır. Bu, daha önce bu komutla silmek istediğiniz birimin adıdır.

2: Apple_CoreStorage Macintosh HD 120,5 GB disk0s2
Tepkiler:Dean Malhotra

winnspeed

20 Şub 2009
Mettmenstetten, İsviçre
  • 21 Oca 2016
İki tane:

2: Apple_CoreStorage Macintosh HD 121.0 GB disk0s2

2: Apple_CoreStorage Macintosh HD 999,3 GB disk1s2

Sonra, bundan sonra, var

1: Apple_HFS OS X Temel Sistem 1,3 GB disk2s1


Yani, giriyorum...

diskil cs disk0s2'yi sil

Bu doğru mu? Ben sadece zaten olduğundan daha fazla karıştırmamaya çalışıyorum.

Bu arada, yardımın için teşekkürler.

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 22 Oca 2016
Orada tuhaf bir şeyler oluyor. Normalde, Fusion'daki tek mantıksal birim olan yalnızca bir çekirdek depolama birimi listelenir.

Bunu çalıştır ve bana ne yazdığını söyle. Bu, çekirdek depolama biriminin düzenini gösterecektir.

Kod: |_+_|
Tepkiler:user_xyz ve Dean Malhotra

winnspeed

20 Şub 2009
Mettmenstetten, İsviçre
  • 22 Oca 2016
Umarım, fotoğraf işe yarar... doğru yazmaya çalışmaktan çok daha kolay.

ekler

  • Medya öğesini görüntüleyin ' href='tmp/attachments/img_3859-jpg.611882/' > IMG_3859.jpg'file-meta'> 4.3 MB · Görüntüleme: 10.433

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 22 Oca 2016
Tamam... bu onu öldürecek. Sorun şu ki, önceki komutumu içinde Fusion HD ile kopyaladın. Diğer kullanıcıya bu komutu verdim çünkü sürücüsünün adı buydu. Sizinkinin adı Macintosh HD olduğundan komut farklıdır.

Kod: |_+_|
Tepkiler:user_xyz, kipwheeler, Dean Malhotra ve 1 kişi daha

winnspeed

20 Şub 2009
Mettmenstetten, İsviçre
  • 22 Oca 2016
Vay! İşe yaradı. Harika ve teşekkürler.

Şimdi, OS X'i yeniden yüklemek için üç seçeneğim var... Adsız 999,35 GB/Kurtarma HD 650.1MB/Adsız 120,99 GB... hangisini seçeyim?
[doublepost=1453477954][/doublepost]Sadece ufak ufak... Recovery HD'ye tıkladım ve Kilitli olduğunu söyledi.
[doublepost=1453478019][/doublepost]Ve 3. olan 120.99 GB'lık S.M.A.R.T. Hatalar ve tamir edilemez. Bunun gerçekten yeni bir HD için içeri almam gerektiği anlamına geldiğini varsayıyorum. Doğru?

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 22 Oca 2016
wunnspeed dedi ki: Ve 3. olan 120.99 GB, S.M.A.R.T.'ye sahip olduğunu söylüyor. Hatalar ve tamir edilemez. Bunun gerçekten yeni bir HD için içeri almam gerektiği anlamına geldiğini varsayıyorum. Doğru?

Evet... bu kulağa gitmiş gibi geliyor.

Yeni sürücüyü aldığınızda, İnternet kurtarmaya gitmeniz ve önceki gönderimde gösterdiğim gibi Disk Yardımcı Programını başlatmanız gerekir ve bu, Fusion sürücüsünü yeniden oluşturmayı teklif edecektir. Bundan sonra, seçim yapabileceğiniz bu iki sürücüyü değil, yalnızca bir Fusion sürücüsünü göreceksiniz.
Tepkiler:Dean Malhotra

winnspeed

20 Şub 2009
Mettmenstetten, İsviçre
  • 22 Oca 2016
Tamam, öğrendiğim iyi oldu. Tekrar teşekkürler ve harika bir hafta sonu geçirin!
Tepkiler:robotica ve gelincik

winnspeed

20 Şub 2009
Mettmenstetten, İsviçre
  • 24 Oca 2016
Sürücüleri dün kontrol ettirdim ve ikisi de ölüyordu ve ölmek üzereydi. Uzatılmış garantim olmadığı için yeni bir iMac satın alıyorum gibi görünüyor ve yenisinin maliyeti onarım maliyetlerinden çok daha fazla değil.
Tepkiler:gelincik

Orada

17 Tem 2016
  • 17 Tem 2016
Weaselboy dedi ki: Orada garip bir şeyler oluyor. Normalde, Fusion'daki tek mantıksal birim olan yalnızca bir çekirdek depolama birimi listelenir.

Bunu çalıştır ve bana ne yazdığını söyle. Bu, çekirdek depolama biriminin düzenini gösterecektir.

Kod: |_+_|
Bu kodu benim için yaptığımda 'CoreStorage mantıksal birim grubu bulunamadı' yazıyor lütfen yardım edin.

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 17 Tem 2016
Thereallynx dedi ki: Bu kodu benim için yaptığımda 'CoreStorage mantıksal birim grubu bulunamadı' yazıyor lütfen yardım edin.
Bu sadece, yapılandırılmış bir Fusion veya Core Storage sürücünüz olmadığı anlamına gelir ve bir şeylerin yanlış olması gerekmez.

Ne sorunu yaşadığınızı açıklayabilir misiniz?
Tepkiler:Dean Malhotra ve Thereallynx

Orada

17 Tem 2016
  • 17 Tem 2016
Weaselboy dedi ki: Bu sadece yapılandırılmış bir Fusion veya Core Storage sürücünüz olmadığı anlamına gelir ve mutlaka bir şeylerin yanlış olduğu anlamına gelmez.

Ne sorunu yaşadığınızı açıklayabilir misiniz?
Os x'i yeniden yüklemeye çalışırken her iki sabit sürücü diskim de kilitlendi, bu yüzden kuramayacağım, bu Sabit sürücülerin ikisini de silmenin bir yolu var mı? Medya öğesini görüntüle ' data-single-image='1'>

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 18 Tem 2016
Sürücüden herhangi bir veriye ihtiyacınız olmadığını varsayarak, kurtarma ekranından Disk İzlencesi'ni açmayı deneyin ve silme sekmesine gidin ve ardından Macintosh HD'yi Mac OS Genişletilmiş (Günlüklü) olarak biçimlendirin. Ardından Disk Util'den çıkın ve yüklemeyi deneyin.

Bu işe yaramazsa, aşağıdaki komutu Terminal'de çalıştırın ve bana ne yazdığını söyleyin.

Kod: |_+_|
Tepkiler:Dean Malhotra

Orada

17 Tem 2016
  • 18 Tem 2016
Resimdeki ikinci sabit sürücü hala kilitli olduğu için yükleyemiyorum. Ve,... Medya öğesini görüntüle ' data-single-image='1'>

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 18 Tem 2016
Thereallynx şunları söyledi: Resimdeki ikinci sabit sürücü hala kilitli olduğu için yükleyemiyorum. Ve,...

Orada yanlış bir şey görmüyorum. Komut-r kurtarma işlemini başlattıktan sonra, yükleme hedefi olarak bu 499GB Macintosh HD birimini seçemez misiniz?
Tepkiler:Dean Malhotra

Orada

17 Tem 2016
  • 18 Tem 2016
Weaselboy dedi ki: Orada yanlış bir şey görmüyorum. Komut-r kurtarma işlemini başlattıktan sonra, yükleme hedefi olarak bu 499GB Macintosh HD birimini seçemez misiniz?
Yükleme hedeflerinden birinde olmadığı için Macintosh HD yok, sadece Recovery HD var ve kilitli.

ekler

  • Medya öğesini görüntüleyin ' href='tmp/attachments/image-jpeg.640790/' > image.jpeg'file-meta'> 329.5 KB · Görüntüleme: 3.541
  • 1
  • 2
  • 3
  • Sayfaya git

    Gitmek
  • 31
Sonraki

Sayfaya git

GitmekSonraki Son