Başka

Önyüklemede giriş işareti yok

m

mcmul

Orijinal afiş
14 Aralık 2009
  • 5 Nis 2014
MacBook donmaya ve giriş yok işaretine yeniden başlamaya karar verdiğinde mutlu bir şekilde internette geziniyordum. Daha sonra kurtarma sürücüsüne önyüklemeyi denedim ve hiçbir şey alamadım. SSD bağlantısını kontrol ettim ve kesinlikle sorun yok.

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005


Kaliforniya
  • 5 Nis 2014
Aldığın işaret bu mu?

6afmuIj.png

Mac'inizi mutlu bir şekilde kullanıyor olsaydınız ve kendiliğinden yeniden başlatıldıysa ve şimdi bu işareti alıyorsanız... bu büyük olasılıkla kötü bir sürücüdür. Ayrıca bozuk bir sürücü kablosu veya hatta bozuk bir mantık kartı olabilir, ancak bozuk sürücü daha olasıdır.

Sistemin başka türlü çalışıp çalışmadığını görmek için bir USB kurtarma anahtarınız veya bir Time Machine yedeklemesi gibi başka bir önyüklenebilir diskiniz var mı? m

mcmul

Orijinal afiş
14 Aralık 2009
  • 5 Nis 2014
Gerçekten de sembol budur. Hiç sorun yaşamadığım için her şey çok beklenmedik görünüyor. Ne yazık ki yedekleme seçeneği yok, bu yüzden şu anda oldukça berbat durumdayım; Evde bir tane oluşturmak için başka Mac yok. Açılışta Disk Yardımcı Programına bile ulaşamıyorum.

simonsi

katkıda bulunan
3 Ocak 2014
Auckland
  • 5 Nis 2014
Benim sempatim var ama tehlikeli bir şekilde yaşıyorsun, ne kadar tehlikeli olduğunu yakında anlayacaksın.

Bir Apple mağazasına gidebilir misin? Varsa, bir USB'den önyüklemesini sağlayabilirler ve ardından sürücünün ne kadar kötü olduğunu görebilirsiniz. Yine de en kötüsüne hazırlanın (sürücüdeki her şeyin kaybolması), en iyi durum bunun bir kablo olduğu ve sürücünün kendisinin iyi durumda olduğu... m

mcmul

Orijinal afiş
14 Aralık 2009
  • 5 Nis 2014
simonsi dedi ki: Benim sempatim var ama tehlikeli bir şekilde yaşıyorsun, ne kadar tehlikeli olduğunu yakında anlayacaksın.

Bir Apple mağazasına gidebilir misin? Varsa, bir USB'den önyüklemesini sağlayabilirler ve ardından sürücünün ne kadar kötü olduğunu görebilirsiniz. Yine de en kötüsüne hazırlanın (sürücüdeki her şeyin kaybolması), en iyi durum bunun bir kablo olduğu ve sürücünün kendisinin iyi durumda olduğu... Genişletmek için tıklayın...

Teşekkürler dostum, bunu deneyeceğim. Neyse ki, verilerin çoğu harici ve Dropbox'ta yedeklenir. (İşletim sistemi DVD'lerinden ve önyüklenebilir yedeklemelerden bahsediyordum.)

Apple mağazasının bugünlerde 1-2 haftalık teslim süreleri var, bu yüzden bir süre dizüstü bilgisayarsız kalabilirim. :-(

altemoz

26 Nis 2013
Elkton, Maryland
  • 5 Nis 2014
TheEconomist dedi ki: Teşekkürler dostum, bunu deneyeceğim. Neyse ki, verilerin çoğu harici ve Dropbox'ta yedeklenir. (İşletim sistemi DVD'lerinden ve önyüklenebilir yedeklemelerden bahsediyordum.)

Apple mağazasının bugünlerde 1-2 haftalık teslim süreleri var, bu yüzden bir süre dizüstü bilgisayarsız kalabilirim. :-( Genişletmek için tıklayın...

MacBook garanti kapsamı dışındaysa ve MacBook'unuzun 2010 veya sonraki bir sürümü olması koşuluyla (en son ürün yazılımı güncellemeleriyle) yeni bir sürücü kurmaya çalışacaksanız, işletim sistemini diskler olmadan yeniden yüklemek için Internet Recovery'yi kullanabilirsiniz. m

mcmul

Orijinal afiş
14 Aralık 2009
  • 5 Nis 2014
Altemose şunları söyledi: Eğer MacBook garanti kapsamı dışındaysa ve yeni bir sürücü kurmaya çalışacaksanız, MacBook'unuzun 2010 veya daha yeni olması şartıyla (en son üretici yazılımı güncellemeleriyle), işletim sistemini diskler olmadan yeniden yüklemek için Internet Recovery'yi kullanabilirsiniz. Genişletmek için tıklayın...

Garanti dışı. (Dev bir kükreme çıkaralım.)

Kurtarma önyükleme seçeneğini seçtikten sonra aynı giriş yok sembolünü gösteriyorsa, İnternet Kurtarma'ya nasıl ulaşabilirim?

altemoz

26 Nis 2013
Elkton, Maryland
  • 5 Nis 2014
TheEconomist dedi ki: Garanti dışı. (Dev bir kükreme çıkaralım.)

Kurtarma önyükleme seçeneğini seçtikten sonra aynı giriş yok sembolünü gösteriyorsa, İnternet Kurtarma'ya nasıl ulaşabilirim? Genişletmek için tıklayın...

Başlangıçta CMD OPTION R'yi basılı tutun. CMD R yalnızca kurtarma bölümünü yükler. m

mcmul

Orijinal afiş
14 Aralık 2009
  • 5 Nis 2014
Altemose şunları söyledi: Başlangıçta CMD OPTION R'yi basılı tutun. CMD R yalnızca kurtarma bölümünü yükler. Genişletmek için tıklayın...

Disk izinlerini doğrulayın... Başarısız
Disk izinlerini onarın.... Başarılı
Disk izinlerini doğrulayın... Başarılı

Diski doğrula... Başarısız
Diski onar... Başarısız

'Yardımcı program bu diski onaramaz... Disk ve yedeklenmiş dosyalarınızı geri yükleyin.'

Garip ifadeler var. Her neyse, mahvoldum.

simonsi

katkıda bulunan
3 Ocak 2014
Auckland
  • 5 Nis 2014
TheEconomist dedi ki: Teşekkürler dostum, bunu deneyeceğim. Neyse ki, verilerin çoğu harici ve Dropbox'ta yedeklenir. (İşletim sistemi DVD'lerinden ve önyüklenebilir yedeklemelerden bahsediyordum.)

Apple mağazasının bugünlerde 1-2 haftalık teslim süreleri var, bu yüzden bir süre dizüstü bilgisayarsız kalabilirim. :-( Genişletmek için tıklayın...

Peki bu, sadece rahatsızlık duyacağınız ama hiçbir şey kaybetmeyeceğiniz anlamına gelir.... vay!

iamMacKişi

12 Haz 2011
AZ / 10.0.1.1
  • 5 Nis 2014
theEconomist dedi ki: Disk izinlerini doğrulayın... Başarısız
Disk izinlerini onarın.... Başarılı
Disk izinlerini doğrulayın... Başarılı

Diski doğrula... Başarısız
Diski onar... Başarısız

'Yardımcı program bu diski onaramaz... Disk ve yedeklenmiş dosyalarınızı geri yükleyin.'

Garip ifadeler var. Her neyse, mahvoldum. Genişletmek için tıklayın...

Hmm. HDD'yi yeniden biçimlendirmeyi deneyin ve işletim sistemini yeniden yükleyin. Internet Recovery kullanıyorsanız, tüm işletim sistemini Apple'dan indirmesi gerektiğini unutmayın, bu nedenle hızlı bir bağlantıda bile (mayınlar ~30Mbps Down) 40+ dakika sürebilir.

Sorunlar devam ederse (yavaş önyükleme, önyükleme yok vb.), HDD büyük olasılıkla bozuktur ve değiştirilmesi gerekecektir. Şimdi (paranız varsa) bir SSD takmak için harika bir zaman olacaktır.

altemoz

26 Nis 2013
Elkton, Maryland
  • 5 Nis 2014
theEconomist dedi ki: Disk izinlerini doğrulayın... Başarısız
Disk izinlerini onarın.... Başarılı
Disk izinlerini doğrulayın... Başarılı

Diski doğrula... Başarısız
Diski onar... Başarısız

'Yardımcı program bu diski onaramaz... Disk ve yedeklenmiş dosyalarınızı geri yükleyin.'

Garip ifadeler var. Her neyse, mahvoldum. Genişletmek için tıklayın...

Yolsuzluk olabilir, ancak sabit diskler taşınmaktan nefret ettiği için muhtemelen zarar görmüştür. Ne yazık ki, sabit diski çalışan bir bilgisayarı taşımak bile ona zarar verebilir. Lenovo/IBM ThinkPad'ler, Apple MacBook'lar ve diğer bazı premium dizüstü bilgisayarlar, hareket halinde sürücüyü park etmek için ani bir hareket sensörü kullanarak bundan kaçınmaya çalışır. Ancak %100 mükemmel değil ama yardımcı oluyor. SSD'ler hem güvenilirlik, hız hem de basitlik açısından geleceğin yoludur. m

mcmul

Orijinal afiş
14 Aralık 2009
  • 5 Nis 2014
Altemose şunları söyledi: Bozulma olabilir, ancak sabit diskler taşınmaktan nefret ettiği için muhtemelen zarar görmüştür. Ne yazık ki, sabit diski çalışan bir bilgisayarı taşımak bile ona zarar verebilir. Lenovo/IBM ThinkPad'ler, Apple MacBook'lar ve diğer bazı premium dizüstü bilgisayarlar, hareket halinde sürücüyü park etmek için ani bir hareket sensörü kullanarak bundan kaçınmaya çalışır. Ancak %100 mükemmel değil ama yardımcı oluyor. SSD'ler hem güvenilirlik, hız hem de basitlik açısından geleceğin yoludur. Genişletmek için tıklayın...

Ne yazık ki bir SSD. Samsung 840.

DeltaMac

30 Tem 2003
Delaware
  • 5 Nis 2014
OP zaten bir SSD olduğunu belirtti.
Ve daha da kötüsü haber - SSD'ler, sabit disklere kıyasla daha ani (ve feci şekilde) başarısız oluyor gibi görünüyor. m

mcmul

Orijinal afiş
14 Aralık 2009
  • 5 Nis 2014
iamMacPerson dedi: Hmm. HDD'yi yeniden biçimlendirmeyi deneyin ve işletim sistemini yeniden yükleyin. Internet Recovery kullanıyorsanız, tüm işletim sistemini Apple'dan indirmesi gerektiğini unutmayın, bu nedenle hızlı bir bağlantıda bile (mayınlar ~30Mbps Down) 40+ dakika sürebilir.

Sorunlar devam ederse (yavaş önyükleme, önyükleme yok vb.), HDD büyük olasılıkla bozuktur ve değiştirilmesi gerekecektir. Şimdi (paranız varsa) bir SSD takmak için harika bir zaman olacaktır. Genişletmek için tıklayın...

Yine, bir SSD yani görünüşe göre farklı değiller. FFS aklıma geliyor, lol.

----------

DeltaMac şunları söyledi: OP zaten bir SSD olduğunu belirtti.
Ve daha da kötüsü haber - SSD'ler, sabit disklere kıyasla daha ani (ve feci şekilde) başarısız oluyor gibi görünüyor. Genişletmek için tıklayın...

Teşekkürler, yaptığımı sanıyordum...

Seninle aynı fikirde olmaktan korkuyorum.

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 5 Nis 2014
TheEconomist dedi ki: Garanti dışı. (Dev bir kükreme çıkaralım.) Genişletmek için tıklayın...

Dostum bu sıkıntıyı yaşadığın için üzgünüm ama her şeyle ilgili tavrını beğendiğimi söylemeliyim. SSD'niz üzerinizde biraz kestirmiş gibi görünüyor.

makineniz açıksa bu liste (ve güncellemeler uygulanmışsa) veya daha yeni bir sürüme sahipseniz, yeni bir sürücü takıp, yeni diski biçimlendirmek için İnternet kurtarmayı (komut-seçenek-r) kullanabilmeli ve ardından makineyle birlikte gelen işletim sistemini yeniden yüklemelisiniz.

Aksi takdirde, kendinize bir kurtarma USB anahtarı yapmak için başka bir Mac'e erişmeniz gerekecek. Bahsettiğin yedekleme... o nasıl yapıldı... Zaman Makinesi??

altemoz

26 Nis 2013
Elkton, Maryland
  • 5 Nis 2014
theEconomist dedi ki: Yine, bu bir SSD yani görünüşe göre farklı değiller. FFS aklıma geliyor, lol.

----------



Teşekkürler, yaptığımı sanıyordum...

Seninle aynı fikirde olmaktan korkuyorum. Genişletmek için tıklayın...

Sürücünün kendisi garanti kapsamında olabilir. 840 Evo'nun üç yıllık sınırlı garantisi olduğuna inanıyorum, bu nedenle yeni bir sürücü almak için ödeme yapmanız gerekmeyebilir. Ayrıca, kurulumu ve kurtarması kolaydır. m

mcmul

Orijinal afiş
14 Aralık 2009
  • 6 Nis 2014
Weaselboy dedi ki: Üzgünüm dostum, bu sıkıntıyı yaşadığın için, ama her şeyle ilgili tavrını beğendiğimi söylemeliyim. SSD'niz üzerinizde biraz kestirmiş gibi görünüyor.

makineniz açıksa bu liste (ve güncellemeler uygulanmışsa) veya daha yeni bir sürüme sahipseniz, yeni bir sürücü takıp, yeni diski biçimlendirmek için İnternet kurtarmayı (komut-seçenek-r) kullanabilmeli ve ardından makineyle birlikte gelen işletim sistemini yeniden yüklemelisiniz.

Aksi takdirde, kendinize bir kurtarma USB anahtarı yapmak için başka bir Mac'e erişmeniz gerekecek. Bahsettiğin yedekleme... o nasıl yapıldı... Zaman Makinesi?? Genişletmek için tıklayın...

Teşekkürler, normalde çok sinirlenir ve her şey hakkında strese girerdim ama bu çok beklenmedik bir şey. Ayrıca, 'bebeğim, dizüstü bilgisayar çalışmayı durdurdu' ifadesinin eşimle birlikte başka bir dizüstü bilgisayar için mükemmel bir bahane olduğundan oldukça eminim! ;-) Retina 15' yenilemeyi düşünüyorum....

Ne yazık ki Time Machine ile yapılmadı ve sadece harici disklerden ve Dropbox'tan gelen dağınık veriler.

Burada hatalı olanın yalnızca disk olduğunu ve basit bir yeniden biçimlendirmenin onu düzelteceğini güvenle söyleyebilir miyiz?

simonsi

katkıda bulunan
3 Ocak 2014
Auckland
  • 6 Nis 2014
theEconomist dedi ki: Burada hatalı olanın yalnızca disk olduğunu ve basit bir yeniden biçimlendirmenin bunu düzelteceğini güvenle söyleyebilir miyiz? Genişletmek için tıklayın...

Bence kesinlikle disk ama hayır, yeniden biçimlendirme düzeltmeyebilir - ama denemeye değer. m

mcmul

Orijinal afiş
14 Aralık 2009
  • 6 Nis 2014
simonsi dedi ki: Bence kesinlikle disk ama hayır, yeniden biçimlendirme düzeltmeyebilir - ama denemeye değer. Genişletmek için tıklayın...

Onayladığınız için teşekkürler! Bir muhafaza alma zamanı, her ihtimale karşı verileri kopyalayın ve ardından yeniden biçimlendirin. Yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar.

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 6 Nis 2014
theEconomist dedi ki: Burada hatalı olanın yalnızca disk olduğunu ve basit bir yeniden biçimlendirmenin bunu düzelteceğini güvenle söyleyebilir miyiz? Genişletmek için tıklayın...

Bir saniye çalışıp bir sonraki sürücü olmaması, klasik SSD denetleyici hatasıdır. Bir biçim ve yeniden yükleme bunu düzeltirse çok şaşırırım.

Bayan E'ye internette rastgele bir adamın yeni bir Macbook'u hak ettiğinizi düşündüğünü söyleyebilirsiniz. m

mcmul

Orijinal afiş
14 Aralık 2009
  • 7 Nis 2014
Weaselboy şunları söyledi: Bir saniye çalışıp bir sonraki sürücü yok, bu klasik SSD denetleyici hatasıdır. Bir biçim ve yeniden yükleme bunu düzeltirse çok şaşırırım.

Bayan E'ye internette rastgele bir adamın yeni bir Macbook'u hak ettiğinizi düşündüğünü söyleyebilirsiniz. Genişletmek için tıklayın...

Hm, verileri kopyalayıp kopyalayamayacağımı görmek için sürücü için bir muhafaza satın aldım. (Boş zamanlarımda bir XCode projesi üzerinde çalışıyordum ve gerçekten çok ama çok hoşuma giderdi; geri kalan her şey yedeklendi.) Diski takıp verileri çıkarma şansım var mı sizce? Sadece soruyorum çünkü Disk Yardımcı Programı görmek sürücü onarmaz veya ondan önyükleme yapmaz.

Gerçekten yaptım ve devam ettim Hangi retina spesifikasyonunu istediğime karar verdim!

gelincik

moderatör
Personel
23 Oca 2005
Kaliforniya
  • 7 Nis 2014
theEconomist dedi ki: Hm, verileri kopyalayıp kopyalayamayacağımı görmek için sürücü için bir muhafaza satın aldım. (Boş zamanlarımda bir XCode projesi üzerinde çalışıyordum ve gerçekten çok ama çok hoşuma giderdi; geri kalan her şey yedeklendi.) Diski takıp verileri çıkarma şansım var mı sizce? Sadece soruyorum çünkü Disk Yardımcı Programı görmek sürücü onarmaz veya ondan önyükleme yapmaz.

Gerçekten yaptım ve devam ettim Hangi retina spesifikasyonunu istediğime karar verdim! Genişletmek için tıklayın...

Bu hacmi harici bir muhafazada görme ve veri çekme şansının zayıf olduğunu söyleyebilirim.

Yeni Retina için tebrikler! G

goMac

katkıda bulunan
15 Nisan 2004
  • 7 Nis 2014
theEconomist şunları söyledi: (Boş zamanlarımda bir XCode projesi üzerinde çalışıyordum ve gerçekten çok ama çok hoşuma gidecekti; diğer her şey yedeklendi.) Genişletmek için tıklayın...

İnsanların neden kaynak kontrolünü kullandığına dair zor bir ders. Xcode projenizi yeniden başlatmadan önce ücretsiz bir Git hizmetine kaydolun ve kullanın.

donfor39

26 Tem 2012
Lanarkshire İskoçya
  • 7 Nis 2014
Geçenlerde bu işareti yaşadım

samsung evo 250 -Ocak'ta satın alındı....yeni Evo Sat'ın yerini aldı gerçi taktığımda uydu kablosunda beyaz bir bant birleşimi var-bunun birkaç hafta önce mantık kartımın gens çubuğunun değiştirilmesinden kaynaklandığından şüpheleniyorum

Yeni EVO, en son üretici yazılımı ile önceden yüklenmiş olarak geldi

çalışma briketi
  • 1
  • 2
  • 3
Sonraki

Sayfaya git

GitmekSonraki Son