Başka

Sence 'yaz sonu' ne zaman?

P

pyth

Orijinal afiş
7 Mart 2008
  • 22 Tem 2009
AT&T, iPhone kullanıcılarına MMS'i 'yaz sonunda' sunacaklarını söylerken, 3.0 lansmanında piyasaya sürmemelerinin gerçek bir nedenini sunmadı. Kitabımda, zaten yaz sonu. Ne zaman etkinleştirecekleri veya neden henüz etkinleştirmedikleri konusunda gerçek bir fikri olan var mı?

GoCubsGo

19 Şub 2005


  • 22 Tem 2009
Eylül

dukebound85

17 Tem 2005
5045 feet deniz seviyesinden
  • 22 Tem 2009
Avustralya topraklarında yaz sonu G

gforce216

ile
17 Haz 2009
  • 22 Tem 2009
Ağustos bence yaz sonu.

kendini beğenmiş jeremy

12 Tem 2008
  • 22 Tem 2009
AT&T ile.. Tahminimce Noel civarında.. veya SONRAKİ 'yaz sonu'.

danpass

27 Haz 2009
Görkem
  • 22 Tem 2009
Temmuz ayının 3. haftasını 'yaz sonu'nun başlangıcı olarak gördüğüme katılıyorum.


Bu muhtemelen AT&T için yazın sonu anlamına gelir.

xlii

19 Eyl 2006
Millis, Massachusetts
  • 22 Tem 2009
Sizce yaz sonu ne zaman?

Kuzey yarım küreden mi yoksa güney yarım küreden mi bahsediyoruz?

enohPi

11 Tem 2009
Austin
  • 22 Tem 2009
Yeni yıl arifesi.

PoitNarf

28 Mayıs 2007
Kuzey NJ
  • 22 Tem 2009
danpass dedi ki: Temmuz ayının 3. haftasını 'yaz sonu'nun başlangıcı olarak gördüğüme katılıyorum.

Yaz 1 ay 1 gün önce başladı, yani Yaz'ın sadece 1/3'ünü bitirdik. Gitmek için 2/3 ile hiçbir şeye 'geç' diyebileceğinizi sanmıyorum. T

TLwis

19 Eyl 2007
sol sahil, ABD
  • 22 Tem 2009
dukebound85 dedi ki: Avustralya topraklarında yaz sonu
Kazanan!

-aggie-

19 Haz 2009
Tavşanların hoş karşılandığı yer.
  • 22 Tem 2009
Ah! Eylül 21 Eylül'de bitiyor. Yaz ortasını bile geçmiş değiliz. Yani, bekleyemezseniz, LATE yaz 7 Ağustos civarında başlar (yaz ortası bir tarih) birkaç gün verir veya alır. Tabii tüm bunlar sizin 'geç'i nasıl tanımladığınıza bağlı. Bana göre yaz sonu Eylül'dü (her zaman en iyisi Jessica ile aynı fikirde olmak...).

Ancak, her zaman yaz sonunun çoktan geçtiğini söyleyebilirsiniz. Yazın sonunun Temmuz'un başı olduğunu söyleyenleri gördüm?! O NE LAN?

Medya öğesini görüntüle '>

Düzenleme: Üzgünüm, ne zaman etkinleştireceklerine dair herhangi bir fikrimiz olup olmadığını bilmek istediniz. Hiçbir fikrimiz yok. Bazıları AT&T yönetiminde üst düzey birinin kızının arkadaşıyla konuştuklarını ve her türlü randevuyu aldığınızı söyledi. Bunlarla birlikte dünyanın sonu tahminleri gibi bir şey. Yani, bilmiyoruz. Nedenine gelince, pek çok açıklama yapıldı. En makul olanı, AT&T'nin bant genişliğini idare etmeye hazır olmamasıdır. Bununla birlikte, birçok konu, diğer çeşitli teorilerle bu mide bulantısının üzerinden geçti. Yani onu da bilmiyoruz.

yağ tabancası

ile
7 Haz 2004
Auckland, Yeni Zelanda
  • 22 Tem 2009
dukebound85 dedi ki: Avustralya topraklarında yaz sonu

Hangi Şubat 2010'un sonu (neredeyse Baharın başlangıcı).

danpass

27 Haz 2009
Görkem
  • 22 Tem 2009
PoitNarf dedi ki: Yaz 1 ay 1 gün önce başladı, yani Yaz'ın sadece 1/3'ünü bitirdik. Gitmek için 2/3 ile hiçbir şeye 'geç' diyebileceğinizi sanmıyorum.

'Düşünüyorum


ayrıca SoFla'da çok da önemli değil; sıcak ve daha sıcak

LizKat

5 Ağu 2004
Catskill Dağları
  • 22 Tem 2009
Şanslı ATT. ABD'nin doğusundaki çoğu yerde yaz mevsimi hava durumuna göre iptal edilmiş gibi görünüyor, yani Eylül 2010'a kadar süreleri var.

Kız evlat

1 Tem 2008
Bostonlu SoCal'da sürgüne gönderildi
  • 22 Tem 2009
Eylül.

nehunte

30 Nis 2009
  • 22 Tem 2009
Kutsal Lanet Batman!

Sonbaharın ilk günü - Güney Yarımküre

Güney Yarımküre için Güz'ün ilk günü 20 Mart 2009'dur. Avustralya ve Yeni Zelanda'da Sonbaharın resmi başlangıcı (denildiği gibi) Mart ayının ilk günüdür.

Sonbaharın ilk günü- Kuzey Yarımküre

Kuzey Yarımküre için sonbahar 22 Eylül 2009'da EDT 17:18'de başlıyor.
Kaynak: Wiki Cevapları

Apple hangi yarımküreden bahsettiklerini belirtti mi? İÇİNDE

w3cum

12 Ekim 2008
  • 22 Tem 2009
Tamamen astronomik bir bakış açısından, ekinokslar ve gündönümleri ilgili mevsimlerin ortası olacaktır, ancak değişken bir mevsimsel gecikme, ortalama sıcaklık modellerine dayanan mevsimin meteorolojik başlangıcının, mevsimin başlangıcından birkaç hafta sonra gerçekleştiği anlamına gelir. astronomik sezon. Meteorologlara göre yaz, kuzey yarım kürede Haziran, Temmuz ve Ağustos aylarının tamamını, güney yarım kürede ise Aralık, Ocak ve Şubat aylarının tamamını kapsıyor. Yazın bu meteorolojik tanımı, aynı zamanda, gün ışığının baskın olduğu, yılın en uzun (ve en sıcak) günlerine sahip mevsim olarak yaygın olarak görülen yaz kavramıyla da uyumludur. Astronomik açıdan, günler ekinokstan gündönümüne kadar uzamaya devam eder ve gündönümünden sonra yaz günleri kısalmaya başlar, bu nedenle meteorolojik yaz, en uzun güne kadar birikmeyi ve daha sonra azalmayı kapsar, yazın bahardan çok daha fazla gün ışığına sahip olmasıyla birlikte. .
Bugün Avustralya, Danimarka ve eski SSCB'de mevsimlerin meteorolojik hesabı kullanılmaktadır; Yazın mayıs ortasından ağustos ortasına kadar uzandığı düşünülen Birleşik Krallık'ta da birçok kişi tarafından kullanılmaktadır. Ekinokslara ve gündönümlerine dayanan tanım, birçok bölgenin yaklaşık altı haftalık bir sıcaklık gecikmesine sahip karasal bir iklime sahip olduğu Amerika Birleşik Devletleri'nde daha sık kullanılır.
Bununla birlikte, başka yerlerde, gündönümleri ve ekinokslar, mevsimlerin başlangıçlarını değil, orta noktalarını işaretlemek için alınır. Örneğin Çin astronomisinde yaz, Lixia (立夏) olarak bilinen jiéqì (güneş terimi) ile 5 Mayıs'ta veya civarında başlar, yani 'yazın kurulması' ve 6 Ağustos'ta veya civarında sona erer.
İrlanda'da, ulusal meteoroloji servisi Met Eireann'a göre yaz ayları Haziran, Temmuz ve Ağustos'tur. Ancak, İrlanda Takvimine göre yaz 1 Mayıs'ta başlar ve 31 Temmuz'da sona erer. İrlanda'daki okul ders kitapları, 1 Haziran'ın meteorolojik tanımından ziyade 1 Mayıs'ta başlayan kültürel yaz normunu takip eder.
Musonların görüldüğü güney ve güneydoğu Asya'da, yaz daha genel olarak Mart'tan Mayıs'a/Haziran başlarına kadar sürer, yılın en sıcak zamanıdır ve muson yağmurlarının başlamasıyla sona erer.
Popüler kültür açısından, Amerika Birleşik Devletleri'nin bazı bölgelerinde yaz mevsiminin genellikle Anma Günü hafta sonunda (Mayıs ayının son Pazartesi günü) başladığı ve İşçi Bayramı hafta sonu (Eylül ayının ilk Pazartesi günü) sona erdiği kabul edilir. Benzer şekilde, yaz için bir diğer popüler kültür referans noktası, ilk ve orta dereceli okulların 'yaz tatili' için kapandığı zamandır. Bu dönem, okulun bulunduğu yere bağlı olarak, genellikle Haziran başından ortalarına kadar Ağustos sonundan Eylül başına kadar sürer. Amerika Birleşik Devletleri'ndeki bazı insanlar yazı, yaz gündönümünden sonbahar ekinoksuna kadar olan dönemi düşünür.


Gündönümü ve ekinoksların UTC tarihi ve saati

BU YIL GÜNDÖNÜMLERİ VE EKİNOKS

Ekinoks 20 Mart, 11:44 UTC
Gündönümü 21 Haziran 05:45 UTC
Ekinoks 22 Eylül 21:18 UTC
Gündönümü 21 Aralık 17:47


TÜM BUNLAR SÖYLENİYOR BU NE ANLAMA GELİYOR?????

HERKESİ DİNLEYİN!!!!!

ATT, İYİ VE HAZIR OLDUĞUNDA IPHONE İÇİN MMS YAYINLAYACAKTIR. DÖNEM. FINITO. YAPABİLECEĞİMİZ HİÇBİR ŞEY YOK. O KADAR ONU EMMEMİZ GEREKECEKTİR.... YAZ SONUNDA HİÇ İSTEDİĞİ GİBİDİR. TEMMUZ OLABİLİR EKİM OLABİLİR ARALIK OLABİLİR... HİÇBİR ZAMAN... SABIR İNSANLAR.... DÜŞÜNECEK DAHA BÜYÜK ŞEYLER VAR MI?

dukebound85

17 Tem 2005
5045 feet deniz seviyesinden
  • 22 Tem 2009
^^ Bu kısa hikayeyi yazarken iyi eğlenceler mi? çok komik

nehunte

30 Nis 2009
  • 22 Tem 2009
w3cum dedi ki: ATT, İYİ VE HAZIR OLDUĞUNDA IPHONE İÇİN MMS YAYINLAYACAKTIR. DÖNEM. FINITO. YAPABİLECEĞİMİZ HİÇBİR ŞEY YOK. O KADAR ONU EMMEMİZ GEREKECEKTİR.... YAZ SONUNDA HİÇ İSTEDİĞİ GİBİDİR. TEMMUZ OLABİLİR EKİM OLABİLİR ARALIK OLABİLİR... HİÇBİR ZAMAN... SABIR İNSANLAR.... DÜŞÜNECEK DAHA BÜYÜK ŞEYLER VAR MI?

Hımm.... hayır, yok. Bu hemen hemen bugün dünyada olan en önemli şey. Bunu göremediğin için üzgünüm. İÇİNDE

w3cum

12 Ekim 2008
  • 22 Tem 2009
dukebound85 dedi ki: ^^ bu kısa hikayeyi yazarken iyi eğlenceler mi? çok komik

Aslında bunları yazdıktan sonra kendimi daha iyi hissediyorum... bu mesaj panosundaki bazı kişilerin kısa görüşlülüğü beni şaşırtıyor.

Uzun

5 Ekim 2008
Japonya
  • 22 Tem 2009
Aralık yaz tatili için çok geç. S

süperxero3

15 Ekim 2008
  • 22 Tem 2009
Bu pazartesi.

-aggie-

19 Haz 2009
Tavşanların hoş karşılandığı yer.
  • 22 Tem 2009
dukebound85 dedi ki: ^^ bu kısa hikayeyi yazarken iyi eğlenceler mi? çok komik

Ve burada bu saçmalık için çok fazla yazdığımı düşünüyordum.

GoCubsGo

19 Şub 2005
  • 22 Tem 2009
danpass dedi ki: Temmuz ayının 3. haftasını 'yaz sonu'nun başlangıcı olarak gördüğüme katılıyorum.


Bu muhtemelen AT&T için yazın sonu anlamına gelir.

Cidden mi? Hayır, yaz sonu Eylül başıdır.

En Yüksek Beceri

13 Ağu 2006
1 Geostationary Tower Plaza
  • 22 Tem 2009
w3cum dedi ki: TÜM BUNLARIN SÖYLENMESİ NE ANLAMA GELİYOR?????

Bu, iPhone'u zorlamak gibi, herhangi bir onay veya özür olmaksızın söz verilen tarihi altı ay veya daha fazla geciktireceği anlamına gelir.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Sonraki

Sayfaya git

GitmekSonraki Son